Таїландський шинний бренд Otani розширює виробництво

Будучи досить популярною на території країн СНД, компанія Otani прагне розширити свою присутність на американському ринку. Щоб збільшити кількість виготовлених покришок, в Бангкоку був побудований новий завод. Він знаходиться зовсім недалеко від першого комплексу, зведеного понад 30 років тому.
На першому заводі як і раніше будуть виробляти радіальні шини, а на другому - моделі з діагональним кордом. Очікується, що новий завод зможе випускати близько 2,5 тисячі покришок щодня. Підприємство було організовано спільно з компанією Zafco (арабський дистриб'ютор). З огляду на те, що 40% акцій належить Зафко, багато шин надійдуть у продаж під торговою маркою Armstrong.
Однак збільшений обсяг готової продукції дозволить також розвивати бренд Otani, поставляти покришки в різні країни і приступити до утвердження позицій на міжнародних ринках.
Асортимент і успіхи компанії
Минулий рік був для Отани досить успішним: бренд приступив до виготовлення гуми для легкових та легковантажних авто, а також для позашляховиків. Раніше в асортименті компанії були представлені тільки моделі для автобусів, вантажних транспортних засобів та спецтехніки.
Спочатку нова продукція надійшла на таїландський ринок, але пізніше шини Otani з'явилися в Північній Америці. Поширенню новинок посприяла американська компанія Foreign Tire Sales (FTS), яка активно пропонувала покришки своїм постійним клієнтам. Зараз же виробник нарощує обсяги, збільшує запаси і проектує нові типорозміри.
Для масштабного виведення бренду на американський ринок буде потрібна міцна база для виробництва найбільш популярних в Америці моделей шин в найпоширеніших розмірах. Компанія FTS бере участь в процесі, підтримує виробника і стверджує, що йому необхідно прискорити етап перевірки і тестування готової продукції.
Перша серія нових покришок включатиме 75 типорозмірів шин для легкових автомобілів і 30 розмірів гуми для невеликих вантажівок. Пізніше діапазон моделей і типорозмірів буде розширено.
З чого все починалося: коротка історія компанії
Бренд Otani був заснований в 1986 році і спочатку компанія займалася виробництвом невеликих гумотехнічних виробів і надавала послуги з ремонту. Пізніше були випущені перші моделі вантажних покришок. Уже в 90-х роках підприємство стало практикувати відновлення протекторних малюнків автобусних і вантажних шин.
Завдяки припливу інвестиційних коштів компанія швидко розширювалася і випускала вироби з великим діапазоном типорозмірів. Щоб експортувати свою продукцію в європейські країни, бренд отримав необхідні сертифікати якості.
Сьогодні компанією як і раніше управляє засновник, пан Лімпічотіпонг. Його дружина займає пост віце-президента, а ключові керівні посади віддані їх дітям.