Тест-2020 для спортивно-турингових мотоциклетних шин

Тестування шин для мотоциклів - це найскладніший з тестів, які проводяться. Тому в усьому світі можна знайти значно менше хороших порівняльних тестів покришок для мотоциклів, ніж для автомобілів. Проте у 2020 році британському мотоциклетному журналу MCN вдалося протестувати шини шести кращих моделей нинішнього сезону для спортивно-турингових мотоциклів.
Параметри тестування мотоциклетних шин
Профільний мотоциклетний журнал MCN з Великої Британії провів випробування шести нових і популярних покришок, для чого був використаний автомобіль BMW R1250RS. Для тестування обрали кілька моделей: Metzeler Roadtec 01 SE, Continental ContiRoadAttack 3, Michelin Road 5, Dunlop RoadSmart III, Pirelli Angel GT II, Bridgestone Battlax Sport Touring T31.
Усі протестовані літні шини за більшістю стандартних параметрів отримали суб'єктивні оцінки. У тому числі були перевірені властивості учасників тесту з керованості, впевненості та стійкості на сухій і мокрій поверхні, ходові якості та суб'єктивні відчуття. Єдиним об'єктивним тестом було гальмування на сухій дорозі зі швидкістю до 110 км/год.
Результати
1 місце - Metzeler Roadtec 01 SE.
Загалом: відмінне управління кермом, найспортивніша модель з усіх учасників тесту. Шини роблять мотоцикл легким і маневреним завдяки точному управлінню, покришки дають відмінну впевненість на будь-якій дорозі. Дуже стабільні, хороше зчеплення з дорогою в холодну погоду. Якість їзди трохи гірша, ніж у деяких інших шин у тесті, але хороший відгук на кермо і суб'єктивні відчуття. За суб'єктивними оцінками тестерів - чудова гума.
2 місце - Dunlop RoadSmart III.
Загалом: лінійні та прогресивні, з нейтральним суб’єктивним відчуттям. Надточні шини з ідеальним відгуком на кермо. Не так добре на холодному асфальті, як Metzelers, але в умовах теплої дороги чудові. Добре долають нерівності, але в цілому їзда досить стійка.
3 місце - Pirelli Angel GT II.
Загалом: шини роблять байк легким і точним, впевненим у собі, відмінно працюють в холодну погоду і дозволяють добре утримувати траєкторію в поворотах з відмінним відчуттям керма. Дуже стійкі, краще за інших учасників тесту пересуваються нерівними дорогами і не бояться колійності. Пристойна якість їзди, якщо брати до уваги дрібниці, відчувається різкість на нерівностях дороги.
4 місце - Continental ContiRoadAttack 3.
Загалом: найбільш спортивні шини в тесті, маневрені і точні, вони впевнено входять в повороти, як спортивні шини . При сильному розгоні ззаду виникає відчуття розпливчастості, але за звичайної їзді вони чудові. Трохи менше відчувається кермо, ніж у інших тестованих шин.
5 місце - Michelin Road 5.
Загалом: Road 5 роблять мотобайк легким, маневреним і точним. Вони дозволяють легко змінювати напрямок руху, і створюється відчуття, що ви можете зупинити мотоцикл у будь-який момент, з великою впевненістю навіть у холод. Дуже стабільно на низьких швидкостях, але при швидкій їзді відчувався тиск ваги BMW.
6 место – Bridgestone Battlax Sport Touring T31.
Загалом: управління кермом хороше, але цій моделі потрібно більше часу для розігріву, ніж іншим, до тих пір вони здаються трохи слизькими. Під час їзди на високій швидкості на цих шинах індикатор TC загорявся швидше, ніж на інших тестованих моделях, і вони, як правило, частіше реагують на колію, ніж решта. Покришки почуваються в безпеці, коли байк входить у швидкі повороти, але якість їзди не найкраща.