infoshina.ua
Пошук

Тест літньої гуми в розмірі 255/55 R19 на колесах електромобіля Audi e-tron

12.03.2020
30871
4.3
363 оцінки
Тест літньої гуми в розмірі 255/55 R19 на колесах електромобіля Audi e-tron

​Експерти популярного видання Авторевю активно готуються до нового літнього сезону і щосили тестують різні розміри і типи шин. Цього разу вони вирішили вивчити поведінку десяти моделей, серед яких і «породисті» європейці, і практичні китайці. Цікаво, що тестування проводилося за допомогою електрокара Audi e-tron 55 quattro Extra Load.

Як проходило випробування

Перш за все, експерти простежили за тим, щоб всі 40 літніх покришок отримали правильний тиск, рекомендований автовиробником Ауді. Це важливо в будь-яких обставинах, але при використанні електромобіля роль відіграє чимала споряджена маса авто.

Для тесту були обрані моделі шин з маркуванням Extra Load (вантажопідйомність 111). На полігоні Nokian Tyres вже встановлені спеціальні станції для зарядки електромобілів.

 

Традиційно для оцінки ходимості і керованості шин були використані наступні критерії:

  •  надійність управління на сухому асфальті;
  •  гальмовий шлях на мокрій трасі зі 100 км / год;
  •  час проходження кола і звивистої траси на мокрій дорозі;
  •  керованість на вологому асфальті;
  •  рівень опору коченню;
  •  ефективність гальмування на сухому асфальті.

При цьому, пілоти також висловлювали свою суб'єктивну оцінку плавності ходу кожної моделі.

Результати випробувань

Експерти не були здивовані тим, що на перших позиціях топа виявилися шини великих європейських виробників. Однак ніхто не міг прогнозувати, що гальмівні властивості китайської CST Adreno H / P Sport на сухій дорозі виявляться кращими, ніж у гуми від Нокіан і Піреллі.

При випробуванні на гальмування по мокрій дорозі гідні результати продемонстрували шини виробництва Ханкук і Кумхо. Шини Континенталь впоралися з акваплануванням трохи гірше, ніж азіатські моделі і це було дійсно несподівано.

Перевіряючи керованість на мокрому асфальті, фахівці Авторевю не відзначили особливої ​​різниці між учасниками тестування.

Той же результат був отриманий при оцінці акустичного комфорту: всі шини виявилися дуже тихими і цей критерій навіть був видалений їз списку.

 

Найбільш комфортабельними стали шини Континенталь, Міщлен і Нексен. Беззаперечними лідерами тесту стали Michelin Pilot Sport 4 SUV і Pirelli Scorpion Verde, проте це моделі преміального сегмента. У списку кращих шин з більш демократичним цінником виявилися покришки Kumho Crugen HP91.

Загальні результати тесту:

  1.  Michelin Pilot Sport 4 SUV (загальна оцінка 9,7 бала);
  2.  Pirelli Scorpion Verde (оцінка 9,2 бала);
  3.  Continental PremiumContact 6 (з оцінкою 8,9 балів);
  4.  Nokian Hakka Black 2 SUV (8,85 балів);
  5.  Hankook Ventus S1 Evo 3 (8, 55 бала);
  6.  Kumho Crugen HP91 (8,55 бала);
  7.  Nexen N`Ferra RU1 (8,05 бала);
  8.  CST Adreno H / P Sport (7,7 балів);
  9.  Tristar Sportpower SUV (7, 55 бала);
  10.  Nankang SP-9 Cross Sport (7,4 бала).

Загальними підсумками тесту можна вважати висновок про суттєве підвищення якості південнокорейських і китайських шин. Технології цих виробників настільки покращилися, що їх покришки можуть становити гідну конкуренцію шинам всесвітньо відомих великих брендів.