Тест літніх шин 2019 року від EVO

Відмінний британський автомобільний журнал EVO завжди публікує свої тести шин наприкінці сезону, але його не можна ігнорувати, оскільки він є одним з найкращих в Європі.
Цього року EVO протестував сім моделей в розмірі 225/40 R18 UHP на VW Golf Gy на випробувальному стенді Pirelli в Італії. Хоча кількість випробовуваних шин була надзвичайно малою для такого поширеного розміру, масштаб тестування був настільки ж широким, як будь-який європейський тест.
У випробуваннях взяли участь Pirelli P Zero PZ4, Michelin Pilot Sport 4, Dunlop SportMaxx, Continental PremiumContact 6, Nokian Powerproof, Goodyear Eagle Asymmetric 5 і Falken Azenis FK510.
Випробування в сухих умовах
Під час сухої їзди PZ4 мали величезну перевагу: вони фінішували майже на секунду швидше, ніж володар другого місця Michelin. Обидві покришки показали хороші результати, демонструючи швидке, точне рульове управління і гарний відгук.
Точно така ж перевага спостерігалася у Michelin перед Dunlop, який розмістили на третьому місці. Dunlop в свою чергу не вистачило тяги і почуття керма, як у найкращих учасників тесту. Четверте місце за їзду на сухій дорозі зайняли одночасно Continental і Falken. Nokian і Goodyear опинилися внизу цього рейтингу.
Сухе гальмування дало схожий підсумковий результат, але лідерами цього разу стали Michelin і Pirelli.
Тестування на вологій дорозі
Ще раз Pirelli домінував на мокрій дорозі (на своїй домашній трасі) з незвичайно великою перевагою на 1,2 секунди на 1,8 км. Michelin і Continental посіли відповідно друге і третє місця як по часу кола, так і з суб'єктивних показників керованості.
Dunlop і Falken посіли четверте і п'яте місця відповідно в хронологічному і суб’єктивному відношенні. В новинки Goodyear знову був поганий результат - літні шини Eagle Asymmetric 5 стали шостими за часом і останніми в суб’єктивному відношенні. В інших тестах ця модель виглядала зовсім інакше.
Рейтинг з мокрого гальмування виглядав так:
1. Pirelli
2. Falken
3. Michelin
4. Nokian
5. Continental
6. Goodyear
7. Dunlop.
У той же час з аквапланування кращими стали саме Goodyear. До трійки лідерів увійшли також Dunlop і Michelin.
За критерієм суб'єктивного комфорту кращими дорожніми шинами стали Continental. Pirelli і Michelin трохи відстали, посівши відповідно другу і третю позиції. Переможцем за спротивом коченню стали Dunlop, тоді як у Pirelli це було самим слабким місцем - вони за цим показником обіймали останню позицію.
Загальні результати
1-е місце: Pirelli P Zero PZ4. Ця модель повністю домінувала в тесті майже за всіма критеріями. Особливо яскравим лідером вона стала в мокрому і сухому випробуваннях, об'єктивно і суб'єктивно.
2 - е: Michelin Pilot Sport 4. Хоча ці шини не перемагали в жодному тесті, вони завжди входили до трійки лідерів з відмінним балансом характеристик і чудовим відчуттям рульового управління на мокрій і сухій дорозі.
3-е: Continental PremiumContact 6. Найкраща шина на трасі, що поєднує в собі низький рівень шуму і високий комфорт. Сильна шина на мокрій дорозі.
4-е: Dunlop SportMaxx. Найнижчий опір коченню і кращий результат з аквапланування. При цьому у Dunlop були невеликі проблеми зі зчепленням в сухих і вологих умовах.
4-е: Nokian Powerproof. Стійкий баланс результатів для Nokian привів до спільного четвертого місця. Як їх охарактеризували, "моторні" на сухій дорозі і трохи лякливі на мокрій поверхні.
6-е: Goodyear Eagle Asymmetric 5. Незвично поганий результат для Asymmetric 5, який показав відсутність відчуття керма і зчеплення при сухому і мокрий тестуванні.
7-е місце: Falken Azenis FK510. Добре показали себе на мокрій дорозі. Однак не вистачило суб'єктивного відчуття від управління керма.