infoshina.ua
Пошук

Тест літніх шин 2019 року від EVO

17.09.2019
34702
4.3
433 оцінки
Тест літніх шин 2019 року від EVO

Відмінний британський автомобільний журнал EVO завжди публікує свої тести шин наприкінці сезону, але його не можна ігнорувати, оскільки він є одним з найкращих в Європі.

 Цього року EVO протестував сім моделей в розмірі 225/40 R18 UHP на VW Golf Gy на випробувальному стенді Pirelli в Італії. Хоча кількість випробовуваних шин була надзвичайно малою для такого поширеного розміру, масштаб тестування був настільки ж широким, як будь-який європейський тест.

 

У випробуваннях взяли участь Pirelli P Zero PZ4, Michelin Pilot Sport 4, Dunlop SportMaxx, Continental PremiumContact 6, Nokian Powerproof, Goodyear Eagle Asymmetric 5 і Falken Azenis FK510.

Випробування в сухих умовах

Під час сухої їзди PZ4 мали величезну перевагу: вони фінішували майже на секунду швидше, ніж володар другого місця Michelin. Обидві покришки показали хороші результати, демонструючи швидке, точне рульове управління і гарний відгук.

Точно така ж перевага спостерігалася у Michelin перед Dunlop, який розмістили на третьому місці. Dunlop в свою чергу не вистачило тяги і почуття керма, як у найкращих учасників тесту. Четверте місце за їзду на сухій дорозі зайняли одночасно Continental і Falken. Nokian і Goodyear опинилися внизу цього рейтингу.

Сухе гальмування дало схожий підсумковий результат, але лідерами цього разу стали Michelin і Pirelli.

Тестування на вологій дорозі

 

Ще раз Pirelli домінував на мокрій дорозі (на своїй домашній трасі) з незвичайно великою перевагою на 1,2 секунди на 1,8 км. Michelin і Continental посіли відповідно друге і третє місця як по часу кола, так і з суб'єктивних показників керованості.

Dunlop і Falken посіли четверте і п'яте місця відповідно в хронологічному і суб’єктивному відношенні. В новинки Goodyear знову був поганий результат - літні шини Eagle Asymmetric 5 стали шостими за часом і останніми в суб’єктивному відношенні. В інших тестах ця модель виглядала зовсім інакше.

Рейтинг з мокрого гальмування виглядав так:

1. Pirelli

2. Falken

3. Michelin

4. Nokian

5. Continental

6. Goodyear

7. Dunlop.

У той же час з аквапланування кращими стали саме Goodyear. До трійки лідерів увійшли також Dunlop і Michelin.

За критерієм суб'єктивного комфорту кращими дорожніми шинами стали Continental. Pirelli і Michelin трохи відстали, посівши відповідно другу і третю позиції. Переможцем за спротивом коченню стали Dunlop, тоді як у Pirelli це було самим слабким місцем - вони за цим показником обіймали останню позицію.

Загальні результати

1-е місце: Pirelli P Zero PZ4. Ця модель повністю домінувала в тесті майже за всіма критеріями. Особливо яскравим лідером вона стала в мокрому і сухому випробуваннях, об'єктивно і суб'єктивно.

2 - е: Michelin Pilot Sport 4. Хоча ці шини не перемагали в жодному тесті, вони завжди входили до трійки лідерів з відмінним балансом характеристик і чудовим відчуттям рульового управління на мокрій і сухій дорозі.

3-е: Continental PremiumContact 6. Найкраща шина на трасі, що поєднує в собі низький рівень шуму і високий комфорт. Сильна шина на мокрій дорозі.

4-е: Dunlop SportMaxx. Найнижчий опір коченню і кращий результат з аквапланування. При цьому у Dunlop були невеликі проблеми зі зчепленням в сухих і вологих умовах.

4-е: Nokian Powerproof. Стійкий баланс результатів для Nokian привів до спільного четвертого місця. Як їх охарактеризували, "моторні" на сухій дорозі і трохи лякливі на мокрій поверхні.

6-е: Goodyear Eagle Asymmetric 5. Незвично поганий результат для Asymmetric 5, який показав відсутність відчуття керма і зчеплення при сухому і мокрий тестуванні.

7-е місце: Falken Azenis FK510. Добре показали себе на мокрій дорозі. Однак не вистачило суб'єктивного відчуття від управління керма.