infoshina.ua
Пошук

Тест літніх шин-2019 від Auto Zeitung

27.03.2019
38071
5
448 оцінок
Тест літніх шин-2019 від Auto Zeitung

Видання Auto Zeitung провело тест дев'яти літніх моделей шин у типорозмірі 235/45 R18, а також однієї всесезонної Michelin CrossClimate. Відмінні результати показали нові Continental Premium Contact 6 і Michelin Primacy 4 - шини відрізняються збалансованою поведінкою на різних типах поверхонь. Покращені результати показали також нові Maxxis Premitra HP5. Експерти відзначають, що за останні 12 місяців якість шин Maxxis значно покращилася, показавши відмінне співвідношення ціни і якості.

Тести показали, що Michelin CrossClimate зайняла лише сьоме місце в загальному заліку. Модель стала єдиною, яка змогла показати досить високий результат і на снігу, і на сухому асфальті. Завдяки цьому вона була визнана відмінним варіантом всесезонних шин .

Суха поверхня

 

Тестування на холостому ходу було проведено серед трьох кращих шин - Continental, Michelin Primacy 4 і Maxxis. Тест проходив в дисциплінах гальмування і прохідності на сухій поверхні. Nankang AS1 зайняла останнє місце за всіма показниками.

Мокра поверхня

Michelin CrossClimate несподівано відірвалася від суперниць, показавши більш високі результати гальмування на мокрій трасі. Разом з тим, шина виявилася досить слабкою при проходженні поворотів в даних умовах. Кращою серед літніх покришок в дисципліні виявилася модель Continental Premium Contact 6. Високі показники були відзначені також у Maxxis, Yokohama і Bridgestone. На останньому місці знову опинилася Nankang AS1.

Якість покриття

Michelin Primacy 4 показала низький опір коченню на дорожньому полотні різної якості. Недостатньо добре впоралася з випробуваннями покришка від Continental. Найтихішою на поганій дорозі стала шина від Maxxis. І на останньому місці знову опинилася Nankang AS1 - покришка з найнижчою вартістю з усього комплексу тестируемой гуми.

Результати

 

Нижче наведені результати випробувань із зазначенням позиції, яку шина зайняла в рейтингу за результатами тест-драйву.

Continental Premium Contact 6:

  1. Мокре гальмування: 2 місце (+ 3,1 М)
  2. Сухе гальмування: 1 місце (+ 0 М)
  3. Мокре управління: 1 місце (+ 0 с)
  4. Сухе управління: 1 місце (+ 0 с)
  5. Опір коченню: 8 місце (+ 1,14 кг / т)
  6. Рівень шуму: 7 місце (+ 3 дБ)
  7. Аквапланування: 5 місце (+ -1,1 км / год)
  8. Ціна: 8 місце (+290)

Висновок експертів: шина стала кращою на мокрій трасі, показала коротке сухе гальмування, високу керованість на сухому покритті, високий рівень комфорту управління.

 

Michelin Primacy 4

  1. Мокре гальмування: 6 місце (+ 6M)
  2. Сухе гальмування: 3 місце (+ 0,6 м)
  3. Мокре управління: 6 місце (+ 4,2 с)
  4. Сухе управління: 2 місце (+ 0,4 с)
  5. Опір коченню: 1 місце (+ 0 кг / т)
  6. Рівень шуму: 7 місце (+ 3dB)
  7. Аквапланування: 7 місце (+ -2,8 км / год)
  8. Ціна: місце (+325)

Висновок експертів: високі результати на сухому і мокрому асфальті, дуже низький опір коченню.

 

Maxxis Premitra HP5

  1. Мокре гальмування: 5 місце (+ 4,6 м)
  2. Сухе гальмування: 2 місце (+ 0,4 м)
  3. Мокре управління: 2 місце (+ 1,2 с)
  4. Сухе управління: 3 місце (+ 0,9 с)
  5. Опір коченню: 7 місце (+ 1,11 кг / т)
  6. Рівень шуму: 1 місце (+ 0 дБ)
  7. Аквапланування: 6 місце (+ -1,9 км / год)
  8. Ціна: 3 місце (+80)

Висновок експертів: задовільне сухе гальмування, середній опір коченню, середній рівень комфорту, середня керованість на сухому асфальті.

 

Pirelli CINTURATO P7

  1. Мокре гальмування: 3 місце (+ 4,2 м)
  2. Сухе гальмування: 6 місце (+ 1,5 м)
  3. Мокре управління: 8 місце (+ 6,6 с)
  4. Сухе управління: 3 місце (+ 0,9 с)
  5. Опір коченню: 6 місце (+ 0,99 кг / т)
  6. Рівень шуму: 3 місце (+ 2 дБ)
  7. Аквапланування: 3 місце (+ -0,9 км / год)
  8. Ціна: 5 місце (+200)

Висновок експертів: хороші результати при сухому і мокрому гальмуванні.

 

Bridgestone Turanza T005

  1. Мокре гальмування: 8 місце (+ 12M)
  2. Сухе гальмування: 4 місце (+ 0,8 м)
  3. Мокре управління: 3 місце (+ 2,8 с)
  4. Сухе управління: 8 місце (+ 1,4 с)
  5. Опір коченню: 2 місце (+ 0,26 кг / т)
  6. Рівень шуму: 7 місце (+ 3dB)
  7. Аквапланування: 2 місце (+ -0,8 км / год)
  8. Ціна: 7 місце (+275)

Висновок експертів: коротке сухе гальмування і хороша якість управління, низький опір коченню, відмінний опір акваплануванню, довгий гальмівний шлях на мокрій трасі.

 

Yokohama BluEarth AE50

  1. Мокре гальмування: 4 місце (+ 4,4 м)
  2. Сухе гальмування: 7 місце (+ 1,8 м)
  3. Мокре управління: 4 місце (+ 3,4 с)
  4. Сухе управління: 6 місце (+ 1,1 с)
  5. Опір коченню: 3 місце (+ 0,48 кг / т)
  6. Рівень шуму: 3 місце (+ 2 дБ)
  7. Аквапланування: 8 місце (+ -4,3 км / год)
  8. Ціна: 6 місце (+205)

Висновок експертів: низький опір коченню, опір акваплануванню незадовільний.

 

Michelin CrossClimate +

  1. Мокре гальмування: 1 місце (+ 0M)
  2. Сухе гальмування: 8 місце (+ 3.2M)
  3. Мокре управління: 7 місце (+ 6 с)
  4. Сухе управління: 6 місце (+ 1,1 с)
  5. Опір коченню: 4 місце (+ 0,58 кг / т)
  6. Рівень шуму: 10 місце (+ 4 дБ)
  7. Аквапланування: 9 місце (+ -4,7 км / год)
  8. Ціна: 10 місце (+380)

Висновок експертів: короткий гальмівний шлях на мокрій дорозі, висока керованість на снігу, відносно слабка бічна стійкість на вологій поверхні, підвищений рівень шуму, довгий гальмівний шлях на сухій трасі.

 

Apollo Aspire XP

  1. Мокре гальмування: 7 місце (+ 11,2 м)
  2. Сухе гальмування: 5 місце (+ 1,4 м)
  3. Мокре управління: 5 місце (+ 4 с)
  4. Сухе управління: 5 місце (+ 1 с)
  5. Опір коченню: 5 місце (+ 0,96 кг / т)
  6. Рівень шуму: 3 місце (+ 2 дБ)
  7. Аквапланування: 4 місце (+ -1 км / год)
  8. Ціна: 4-я (+135)

Висновок експертів: хороша стійкість до аквапланування, довгий гальмівний шлях на мокрій трасі, м'які бічні стінки, погана бічна стійкість.

 

Kumho Ecsta HS51

  1. Мокре гальмування: 9 місце (+ 18,5 м)
  2. Сухе гальмування: 8 місце (+ 3,2 м)
  3. Мокре управління: 9 місце (+ 8 с)
  4. Сухе управління: 8 місце (+ 1,4 с)
  5. Опір коченню: 9 місце (+ 1,29 кг / т)
  6. Рівень шуму: 3 місце (+ 2 дБ)
  7. Аквапланування: 1 місце (+ 0 км / год)
  8. Ціна: 2 місце (+60)

Висновок експертів: хороша стійкість до аквапланування, довгий гальмівний шлях на мокрій і сухій трасі, високий опір коченню, низький комфорт управління.

 

Nankang AS1

  1. Мокре гальмування: 10 місце (+ 22,7 м)
  2. Сухе гальмування: 8 місце (+ 3,2 м)
  3. Мокре управління: 10 місце (+ 9,9 с)
  4. Сухе управління: 10 місце (+ 1,6 с)
  5. Опір коченню: 10 місце (+ 1,72 кг / т)
  6. Рівень шуму: 2 місце (+ 1 дБ)
  7. Аквапланування: 10 місце (+ -6,9 км / год)
  8. Ціна: 1 місце (+0)

Висновок експертів: нестабільна поведінка на високій швидкості при русі по мокрій трасі, довгий гальмівний шлях на мокрому і сухому покритті, найвищий опір коченню з усього комплексу тестованих шин.