infoshina.ua
Пошук

Тест літніх шин 205/55 R16 від видання Autonavigator

21.04.2020
30072
5
352 оцінки
Тест літніх шин 205/55 R16 від видання Autonavigator

Угорський спеціалізований журнал Autonavigator провів тестування нових і найбільш затребуваних на ринку літніх покришок. Шини були випробувані за найбільш важливими критеріями - зчепленням, керованістю і гальмуванням, бічною стійкістю, економічністю та зносостійкістю.

Основні умови тестування

Експерти Autonavigator відчували дев'ять моделей шин у розмірі 205/55 діаметром 16 дюймів. У тестуванні взяли участь Continental PremiumContact 6, Goodyear EfficientGrip Performance 2, всесезонні Barum Quartaris 5, Bridgestone Turanza T005, Michelin Primacy 4, всесезонні Michelin CrossClimate, Firestone Roadhawk, Hankook Kinergy Eco 2 K435, Taurus High Performance.

 

Літнє випробування Autonavigator, що вже є традиційним, було дещо ускладнене тим, що в один день тестувалася велика кількість учасників. Для тесту експерти обрали автомобіль Skoda Octavia, а розмір 205/55 R16 був визначений як один з найбільш затребуваних серед сучасних автовласників. Як завжди в тестуванні цього видання, були взяті літні шини з різних категорій. Для порівняння властивостей за тими ж параметрами перевірили додатково дві моделі, розраховані на використання протягом усього року. У переліку учасників також були і нові зимові покришки преміум- і економ-класу, а також зношені шини усіх сезонів.

Погодні умови виявилися сприятливими. На початок тестування температура асфальту становила 18,5 градусів, потім вона підвищилася всього на 2 відмітки. Оскільки температура самого треку не перевищувала 14-15 градусів, експерти повідомили про плани повторити тест у більш спекотні дні. Особливо цікаво, як у таких умовах будуть вести себе всесезонні моделі, які є все більш популярними серед європейських водіїв.

За загальною вагою оцінки за всіма параметрами розподілили так: за якісне гальмування у сухих умовах можна отримати 30% загальної оцінки, гальмування на мокрій поверхні - 20%, стійкість до зношення - 15%, бічна стійкість і опір коченню - 10%, шум - 5%.

В окремих тестах найбільше перемог числиться на рахунку Michelin. Шини цього бренду мають найкоротшу гальмівну дистанцію у сухих і мокрих умовах, вони ж були відзначені як найкраще керовані у поворотах і найтихіші. Найбільш ефективними за споживанням палива були визнані покришки Continental, найбільш зносостійкі за результатами тестів - Goodyear і відносно бюджетні Quartaris 5 від Barum, незважаючи на м'який гумовий склад.

Керованість була оцінена експертами суб 'єктивно. Найкраще тут себе проявили шини брендів Michelin і Goodyear, а також один з найдешевших учасників Firestone Roadhawk.

Зимові моделі та шини , що мають високий ступінь зносу, не порадували експертів у цьому тестуванні. Найдовше гальмування спрацьовує у зимових покришок.

Гальмування на сухій дорозі

 

Лідирують у цьому тесті Michelin, слідом за ними - зношена літня модель. Ефективне гальмування показали і покришки Continental, які розділили друге місце з б/у учасником. Таким чином, рейтинг з гальмування на сухому асфальтовому покритті виглядає так:

1. Michelin Primacy 4

2. Літні шини з високим ступенем зносу; Continental

3. Bridgestone; Hankook

4. Michelin CrossClimate,

5. Firestone; Goodyear

6. Taurus

7. Нові зимові шини преміум - категорії

8. Нові зимові шини економ-сегмента

9. Barum

10. Зношена зимова модель.

Гальмування у мокрих умовах

Тут знову випереджає Michelin. Слідом за ними - Bridgestone і Firestone, які належать одному виробнику. Рейтинг з мокрого гальмування наступний:

1. Michelin Primacy 4

2. Bridgestone

3. Firestone; зношені літні шини

4. Continental

5. Hankook

6. Taurus

7. Goodyear

8. CrossClimate

9. Нові зимові преміальні шини

10. Нові дешеві зимові шини

11. Barum

12. Зношена зимова модель.

Бічна стійкість в сухих умовах

На поворотах знову найкращими виявилися Michelin. Відмінно себе показали також Goodyear. Дивно, але Firestone, котрі відзначилися високими результатами в минулому тесті, тут опинилися внизу шкали. Підсумковий рейтинг за цим параметром:

1. Michelin Primacy 4

2. Goodyear; нові зимові бюджетні шини

3. Hankook

4. Літні шини б/у категорії

5. Barum

6. Continental

7. Taurus

8. Всесезонні Michelin

9. Нові зимові преміальні шини

10. Bridgestone

11. Firestone; зимові шини з високим ступенем зносу.

Бічна стійкість у мокрих умовах

Коли і в цій дисципліні Michelin виявилися першими у рейтингу, відповідь на питання, хто переможе у загальному рейтингу, було зрозумілим. На другій позиції за бічною стійкістю на мокрій дорозі опинилися EfficientGrip Performance 2 від Goodyear. Загальний рейтинг такий:

1. Michelin Primacy 4

2. Goodyear

3. Bridgestone

4. Firestone

5. Continental

6. Hankook

7. Barum

8. Нові зимові бюджетні шини

9. Всесезонні Michelin

10. Нові зимові преміальні шини

11. Зношені зимові шини

12. Taurus

Інші критерії оцінки

Найтихіший учасник - Michelin. Трохи відстали Goodyear і Bridgestone. Найбільші проблеми з цим критерієм, якщо не брати до уваги порівняльні зношені літні та зимові шини, були у Continental.

Незважаючи на підвищений шум Continental, зниження витрат палива належить до їх сильним рис, за цим критерієм PremiumContact 6 - на 1 місці. На другому - Firestone. Літні Michelin тут не виграли, хоча і увійшли до трійки найсильніших. Відповідно найбільш слабкими з економії пального виявилися літні та зимові зношені покришки.

Згідно з висновками експертів Autonavigator, найдовше з протестованих учасників прослужать всесезонні шини Barum Quartaris 5 і Goodyear EfficientGrip Performance 2. Треті у цьому рейтингу - Michelin Primacy 4.

Підсумкові результати

Якщо підсумувати всі тести, то лідирують Michelin Primacy 4. Це не дивно, оскільки як ця модель стає переможцем тестів Autonavigator вже третій сезон поспіль. Цього разу вона виявилася найкращою відразу у 5 дисциплінах, показавши непогані результати в усіх інших.

На другому місці з невеликою різницею - Goodyear EfficientGrip Performance 2. Ця новинка зовсім недавно дебютувала на європейському ринку і в усіх випробуваннях поводилася гідно. Їздові якості у Goodyear в будь-якому випадку на дуже високому рівні.

Третє і четверте місця присвоїли представникам Bridgestone - Bridgestone Turanza T005 і Firestone Roadhawk. Firestone, які належать до дочірнього сегменту середньої цінової категорії, виявилися кращими, ніж Turanza T005 від основного бренду компанії. Roadhawk виявилися кращими Turanza в ефективності на мокрій дорозі, вони ж відрізняються низьким опором коченню.

На п'ятому місці з загальною оцінкою "добре" розмістилися Continental PremiumContact 6. Загалом результати у них були середніми, але найбільш помітними їх якостями стали економія палива та сильний шум.

На шостій позиції і оцінкою "задовільно" - Hankook Kinergy Eco 2 K435. У них дуже рівні, сильні і досить стабільні результати за всіма основними пунктами тестування. Taurus High Performance загалом показали майже такі ж результати, але додатково проявилися деякі слабкі місця, в тому числі у мокрих дорожніх умовах, і підвищена гучність.

Останні місця рейтингу закономірно зайняли дві всесезонні моделі - Barum Quartaris 5 з оцінкою задовільно і Michelin CrossClimate (оцінка посередньо). Barum опинилися на щабель вище, ніж Michelin, завдяки високій зносостійкості.

Цілком закономірно, що в літньому тесті зимові шини будь-якого ступеня зношеності, опинилися внизу рейтингу.