Тест літніх шин NAF 2019
Дивитися всі Статті

Тест літніх шин NAF 2019

Норвезька федерація автомобільного транспорту (NAF) провела випробування семи моделей літніх шин у типорозмірі 205/55 R16. В якості контрольного зразка для порівняння використовувалася зимова шина преміум-класу невизначеного бренду.

Зимова шина показала відмінні результати під час випробувань на мокре гальмування, які проводилися в температурному діапазоні від 18 до 25 градусів Цельсія. У цій дисципліні вона обійшла літні шини Dunlop і Bridgestone. Керованість на мокрому покритті виявилася слабкішою, але зимова модель, тим не менш, не на багато відстала від літніх покришок в цій дисципліні.

Досить низькі результати виявилися у багатьох моделей гуми на сухому покритті. При температурі 21-23 градуси Цельсія зимова шина показала низьке гальмування, на 30% подовживши гальмівний шлях в порівнянні з літніми зразками. Експерти відзначають, що це дуже небезпечний показник, який може спровокувати аварію. Також зимова покришка на літній сухій трасі показала низьку керованість, погані реакції на повороти керма, що ще раз доводить постулат - використовувати зимові шини влітку категорично заборонено! Саме до таких висновків прийшли експерти за підсумками проведених випробувань.

Нижче наведені результати випробувань від першого місця до останнього.

Continental Premium Contact 6

Мокре гальмування: 2 місце (+ 1,4M), сухе гальмування: 1 місце (+ 0M), мокре управління: 1 місце, сухе управління: 1 місце, опір коченню: 3 місце (+ 0,14 кг / т), рівень шуму: 1 місце (+ 0 дБ), аквапланування: 8 місце (+ -10,3 км / год)

Плюси: відмінна бічна стійкість на сухих і мокрих поверхнях, вражаючі характеристики гальмування, особливо на сухих поверхнях, низький рівень шуму.

Мінуси: найслабший опір акваплануванню.

Nokian Hakka Blue 2

Мокре гальмування: 3 (+ 1,8 м), сухе гальмування: 6 (+ 1,5 м), мокре управління: 4 (+ 0,72 с), сухе управління: 6 (+ 0,86 с), опір коченню : 8 (+ 0,28 кг / т), гучність: 5 (+ 0,6 дБ), аквапланування: 2 (+ -6,1 км / ч).

Плюси: короткий гальмівний шлях, висока бічна стійкість і хороша керованість на мокрій поверхні.

Мінуси: великий гальмівний шлях і недостатня керованість на сухій трасі, максимальна витрата палива.

Dunlop Sport BluResponse

Мокре гальмування: 7 (+ 3,4 м), сухе гальмування: 3 (+ 1 м), мокре управління: 5 (+ 0,92 с), сухе управління: 3 (+ 0,48 с), опір коченню: 4 (+ 0,17 кг / т), гучність: 3 (+ 0,2 дб), аквапланування: 4 (+ -7,3 км / ч).

Плюси: точна і швидка реакція на рульове управління, низький рівень шуму.

Мінуси: відносно довгий гальмівний шлях на мокрій дорозі.

Firestone RoadHawk

Мокре гальмування: 4 (+ 2,2m), сухе гальмування: 3 (+ 1m), мокре управління: 2 (+ 0,36 с), сухе управління: 2 (+ 0,42 с), опір коченню: 6 (+ 0,24 кг / т), рівень шуму: 3 (+ 0,2 дБ), аквапланування: 5 (+ -8,2 км / ч).

Плюси: висока бічна стійкість, швидке рульове управління, нейтральний баланс.

Мінуси: високий рівень шуму.

Michelin Primacy 4

Мокре гальмування: 1 (+ 0m), сухе гальмування: 5 (+ 1,3m), мокре управління: 7 (+ 1,68 с), сухе управління: 7 (+ 0,88 с), опір коченню: 5 (+ 0,23 кг / т), гучність: 8 (+ 1,2 дБ), аквапланування: 3 (+ -6,3 км / ч).

Плюси: швидке гальмування.

Мінуси: слабка бічна стійкість.

Goodyear EfficientGrip Performance

Мокре гальмування: 5 (+ 2,6 м), сухе гальмування: 7 (+ 1,7 м), мокре управління: 6 (+ 1,63 с), сухе управління: 5 (+ 0,79 с), опір коченню : 2 (+ 0,05 кг / т), гучність: 7 (+ 0,8 дБ), аквапланування: 6 (+ -8,3 км / ч).

Плюси: низька витрата палива, висока стійкість до аквапланування.

Мінуси: слабка бічна стійкість, погана реакція на повороти керма, довгий гальмівний шлях на сухому покритті, високий рівень шуму.

Bridgestone Turanza T005

Мокре гальмування: 8 (+ 4m), сухе гальмування: 2 (+ 0,9 м), мокре управління: 3 (+ 0,62 с), сухе управління: 4 (+ 0,49 с), опір коченню: 1 ( + 0 кг / т), гучність: 1 (+ 0 дб), аквапланування: 7 (+ -8,8 км / ч).

Плюси: хороша керованість і зчеплення на сухому і мокрому покритті, короткий гальмівний шлях на сухому асфальті.

Мінуси: довгий гальмівний шлях на мокрому асфальті, низька стійкість до аквапланування, висока гучність.

Контрольна зимова шина

Мокре гальмування: 6 (+ 2,9 м), сухе гальмування: 8 (+ 11,4 м), мокре управління: 8 (+ 2,05 с), сухе управління: 8 (+ 2,61 с), опір коченню : 7 (+ 0,27 кг / т), гучність: 5 (+ 0,6 дБ), аквапланування: 1 (+ 0 км / год).

Плюс: дуже висока стійкість до аквапланування, коротке гальмування і хороше бічне зчеплення на мокрій дорозі.

Мінуси: погана керованість і дуже довгий гальмівний шлях на сухому покритті.

11 квітня 2019 р.