infoshina.ua
Пошук

Тест літніх шин середнього класу від ACE

04.03.2020
31070
4.9
428 оцінок
Тест літніх шин середнього класу від ACE

Талановиті експерти зі спеціалізованого видання ACE Europe нещодавно випустили свій перший тест літніх шин 2020 року. Цікаво в ній те, що вони протестували 9 літніх шин в розмірі 215/55 R17 з середнього сегмента ринку.

На жаль, як і ADAS, ACE не надає будь-яких необроблених даних, але тест все ж дає доволі унікальну інформацію про те, як виглядає сектор ринку середнього рівня, що характеризується високою конкуренцією. Ці шини часто заощаджують ваші гроші у порівнянні з гумою преміум-класу, але за своїми робочим характеристиками не потрапляють до категорії "шукачів канав", як бюджетні. Шкода, що в якості еталона не було шин преміум-класу, але можна сподіватися, що у майбутньому це стане можливим.

 

Найкращі з середнього класу

Якщо ви стежили за випробуваннями шин протягом останніх 12 місяців, то не здивуєтеся тому, що літні шини Maxxis Premitra HP5 виграли тест. Вони добре проявили себе майже в усіх категоріях і не продемонстрували практично ніяких реальних недоліків.

Goodyear має бути задоволений своїми дочірніми брендами Sava і Fulda, оскільки вони загалом відповідали своїй загальній продуктивності та зайняли відповідно друге і третє місця.

Apollo, яким володіє бренд Vredestein, посів четверте місце. Ці шини показали невелику слабкість на мокрій дорозі. А Toyo мали труднощі на сухій поверхні.

Kleber, що належить Michelin, зміг зайняти лише шосте місце в цілому, знову відчуваючи труднощі на мокрій дорозі. Правда, ці шини виявилися дуже тихими. А дочірній бренд Bridgestone Firestone також має проблеми на мокрій поверхні, правда, продемонстрував дуже низьке споживання палива.

Завершують рейтинг Hankook і Avon. Обидва бренди вельми розчарували. Особливо незвичний такий результат для Hankook, який зараз вважається брендом преміум-класу та часто перемагає своїх преміальних конкурентів.

Підсумкові результати тесту

1 місце: Maxxis Premitra HP5

Позитивні сторони: коротке гальмування, хороша керованість на сухій і мокрій дорозі, високий опір акваплануванню, низьке споживання палива, хороша вартість.

Негативні якості: не згадані.

Загалом: дуже рекомендується.

2 місце: Sava Intensa UHP 2

Позитивні сторони: хороше вологе зчеплення, висока стійкість до аквапланування, низький рівень шуму, хороша вартість

Негативні якості: тривале мокре гальмування.

Загалом: рекомендується.

3 місце: Fulda SportControl 2

Позитивні сторони: швидке гальмування і хороша керованість на мокрій дорозі, хороша стійкість до аквапланування.

Негативні якості: відносно дорогі.

Загалом: рекомендується.

4 місце: Apollo Aspire XP

Позитивні сторони: низький рівень шуму.

Негативні якості: середнє вологе і сухе зчеплення, низька стійкість до бічного аквапланування.

Загалом: рекомендується.

5 місце: Toyo Proxes Sport

Позитивні сторони: короткий гальмівний шлях на мокрій дорозі, хороша стійкість до аквапланування.

Негативні якості: довге сухе гальмування, високий опір коченню, висока вартість.

Загалом: рекомендується.

6 місце: Kleber Dynaxer HP4

Позитивні сторони: низький рівень шуму.

Негативні якості: середня вологість, слабкий опір акваплануванню, висока вартість.

 

Загалом: умовно рекомендується.

7 місце: Firestone RoadHawk

Позитивні сторони: дуже низький опір коченню.

Негативні якості: довге мокре гальмування, погане мокре зчеплення, довге сухе гальмування, високий рівень шуму.

Загалом: умовно рекомендується.

8 місце: Hankook Ventus Prime 3 K125

Позитивні сторони: хороша керованість у сухому стані, низьке опір коченню.

Негативні якості: погана волога керованість, дуже поганий опір боковому акваплануванню.

Загалом: умовно рекомендується.

9 місце: Avon ZV7

Позитивні сторони: низький рівень шуму.

Негативні якості: довгий гальмівний шлях і погана керованість у сухому стані, високий опір коченню.

Загалом: умовно рекомендується.