Тест швидкісних літніх шин Toyo Proxes TR1

Напередодні літнього сезону, що стрімко наближається, експерти видання «Авторевю» провели випробування нової моделі від відомого японського бренду Toyo. Новинка була встановлена на BMW М3, а потім на Honda Civic і відправлена на гоночний трек Формули-1 в Малайзії.
Специфіка конструкції
Розробляючи ці надвисокопродуктивні(Ultra High Performance) літні покришки , майстри Тойо прагнули забезпечити автомобілістів максимально можливим рівнем комфорту і безпеки на будь-якій швидкості (навіть на дуже високій). Попередня модель серії, Toyo Proxes T1R, була надзвичайно успішною і отримала широку популярність, недарма виробник випускав її на протязі 15-ти років. До слова, новинка була названа практично так же, Toyo Proxes TR1 (одиниця після абревіатури).
Незважаючи на класичну назву, нова покришка відрізняється абсолютно унікальним дизайном: малюнок прикрашає асиметрична ялинка. Розробники забезпечили боки шини написами Inside і Outside (внутрішня і зовнішня), щоб спростити установку гуми на колеса.
Через центр покришки проходить два поздовжніх дренажних канали, які швидко виводять надлишкову рідину з плями контакту. З цією ж метою на внутрішній частині протектора розміщений широкий зигзагоподібний жолобок. Похилі канали, що проходять від центру до внутрішньої боковині, підвищують стійкість автомобіля на мокрій дорозі і запобігають можливе аквапланування.
Широкі плечові зони стабілізують транспортний засіб при входженні в повороти і виконанні маневрів під час швидкісної їзди.
Говорячи про склад полімерної суміші, виробник уточнює, що близько 20% компаунда становить натуральний каучук. Відсотки, що залишились, розподілені між новітніми високотехнологічними полімерами, штучними каучуками і силікою. Збільшивши концентрацію силіки, творці Toyo Proxes TR1 змогли збільшити жорсткість шини, ніж на 10% знизили її опір коченню (в порівнянні з попередницею).
Результати тесту
Пілот Авторевю випробував новинку як на прямолінійних ділянках траси, так і на поворотах. Він зазначив, що покришки не демонстрували зайвих шумів і вібрацій, тобто, в салоні панувала тиша.
На БМВ М3 при виконанні маневрів на швидкості 120 км / год гума також була досить тихою (без свисту). Експерт зазначає, що покришки не дуже охоче входять в різкі повороти, проте досить швидко стабілізуються.
Після зміни автомобіля (гуму переставили на Honda Civic) пілот випробував можливості покришок спочатку на швидкості 70 км / год, а потім прискорювався до тих пір, поки не досяг 85 км / год. На сухій трасі шини показали відмінні результати, проте побачити, як новинка справляється з калюжами, не вдалося. Тест проводився в жарку погоду і всі штучно створені калюжі швидко випаровувалися.
Виробник стверджує, що нова модифікація надвисокопродуктивних покришок гальмує на мокрому дорожньому покритті на 16% краще, ніж попередні шини серії.