infoshina.ua
Пошук

Тест швидкісних літніх шин Toyo Proxes TR1

10.03.2020
31132
5
420 оцінок
Тест швидкісних літніх шин Toyo Proxes TR1

Напередодні літнього сезону, що стрімко наближається, експерти видання «Авторевю» провели випробування нової моделі від відомого японського бренду Toyo. Новинка була встановлена ​​на BMW М3, а потім на Honda Civic і відправлена ​​на гоночний трек Формули-1 в Малайзії.

Специфіка конструкції

 

Розробляючи ці надвисокопродуктивні(Ultra High Performance) літні покришки , майстри Тойо прагнули забезпечити автомобілістів максимально можливим рівнем комфорту і безпеки на будь-якій швидкості (навіть на дуже високій). Попередня модель серії, Toyo Proxes T1R, була надзвичайно успішною і отримала широку популярність, недарма виробник випускав її на протязі 15-ти років. До слова, новинка була названа практично так же, Toyo Proxes TR1 (одиниця після абревіатури).

Незважаючи на класичну назву, нова покришка відрізняється абсолютно унікальним дизайном: малюнок прикрашає асиметрична ялинка. Розробники забезпечили боки шини написами Inside і Outside (внутрішня і зовнішня), щоб спростити установку гуми на колеса.

Через центр покришки проходить два поздовжніх дренажних канали, які швидко виводять надлишкову рідину з плями контакту. З цією ж метою на внутрішній частині протектора розміщений широкий зигзагоподібний жолобок. Похилі канали, що проходять від центру до внутрішньої боковині, підвищують стійкість автомобіля на мокрій дорозі і запобігають можливе аквапланування.

Широкі плечові зони стабілізують транспортний засіб при входженні в повороти і виконанні маневрів під час швидкісної їзди.

Говорячи про склад полімерної суміші, виробник уточнює, що близько 20% компаунда становить натуральний каучук. Відсотки, що залишились, розподілені між новітніми високотехнологічними полімерами, штучними каучуками і силікою. Збільшивши концентрацію силіки, творці Toyo Proxes TR1 змогли збільшити жорсткість шини, ніж на 10% знизили її опір коченню (в порівнянні з попередницею).

Результати тесту

Пілот Авторевю випробував новинку як на прямолінійних ділянках траси, так і на поворотах. Він зазначив, що покришки не демонстрували зайвих шумів і вібрацій, тобто, в салоні панувала тиша.

На БМВ М3 при виконанні маневрів на швидкості 120 км / год гума також була досить тихою (без свисту). Експерт зазначає, що покришки не дуже охоче входять в різкі повороти, проте досить швидко стабілізуються.

Після зміни автомобіля (гуму переставили на Honda Civic) пілот випробував можливості покришок спочатку на швидкості 70 км / год, а потім прискорювався до тих пір, поки не досяг 85 км / год. На сухій трасі шини показали відмінні результати, проте побачити, як новинка справляється з калюжами, не вдалося. Тест проводився в жарку погоду і всі штучно створені калюжі швидко випаровувалися.

Виробник стверджує, що нова модифікація надвисокопродуктивних покришок гальмує на мокрому дорожньому покритті на 16% краще, ніж попередні шини серії.