Тест зимових шин розміру 225/50 R17

Журнал Quattroruote ознайомив автолюбителів з підсумками тестування зимових покришок . Забіги проводилися на початку поточного року. Організатори вибрали сім моделей. У список увійшли преміальні шини - Continental WinterContact TS 860, Goodyear UltraGrip Performance gen-1, Michelin Alpin 6, Nokian WR D4, Pirelli Winter Sottozero 3. Додатково вибрали найдешевшу покришку - Rowelo RWT-768 і шину середньої групи - Falken Eurowinter HS01.
Основні критерії тестування
Розглядалися основні показники гальмування, керованості, слалому, шуму і жорсткості їзди.
Гальмування на засніженому покритті
Найнадійніше гальмування продемонстрували Rowelo - 28м. Потенційний лідер Michelin посів останнє місце - 29,6. Falken на третій позиції після Goodyear, поступившись всього 0,01 м. Покришки Continental, Pirelli і Nokian зайняли відповідно місця з четвертого по шосте. На останній позиції Michelin - 29.6.
Керованість на снігу
Кращі показники у Michelin. Решта учасників тесту розташувалися в такій послідовності:
- Goodyear;
- Continental;
- Pirelli;
- Nokian;
- Falken;
- Rowelo.
Гальмування на мокрому покритті
Кращий результат має Michelin - 49,3. У Rowelo гальмування вийшло майже на 10м довше:
- Michelin;
- Pirelli;
- Nokian;
- Goodyear;
- Continental;
- Falken;
- Rowelo.
Керованість на мокрій дорозі
Швидше за всіх коло пройшли автопокришки Continental - 1`37``3. Шини Pirelli і Michelin зайняли друге і третє місце з однаковим результатом - 1`38``5. Четверте, п'яте місце за Goodyear і Nokian - 1`38``9. На шостому Falken. Бюджетні Rowelo посіли останнє місце - 1`44``9.
Гальмування на сухій дорозі
Найкоротший гальмівний шлях показали Pirelli - 40,3, Michelin поступилися всього 0,7м. Гальмування Rowelo склало майже 44м і відповідно останній рядок рейтингу. З третього по п'яте місце зайняли Goodyear, Continental, Falken. На шостій позиції Nokian - 42,4.
Слалом
При проходженні слалому на сухому покритті швидше з завданням впоралися Pirelli - 11,7. З відставанням всього лише в 0,01 секунди на друге місце вийшли Nokian. Третє і четверте місце з однаковим результатом 11,9 сек. поділили відповідно Goodyear і Continental. Шина Michelin опинилася на п'ятому місці - 12, а Falken і Rowelo на шостому і сьомому.
Комфорт
Найкомфортнішими виявилися покришки Continental - 1,72. Falken зайняли третю позицію, поступившись лідеру всього 0,04 одиниці. Протектор Pirelli розташувався на останньому рядку з найнижчим результатом - 1,86:
- Continental;
- Nokian;
- Falken;
- Michelin;
- Goodyear;
- Rowelo;
- Pirelli.
Рівень шуму
ращий результат у автошини Michelin - 57,4. Далі з розривом в 0,1 розташувалися Falken, Goodyear і Nokian. На п'ятому та шостому місці з однаковим результатом Pirelli і Continental - 57,9. Шини Rowelo на останньому рядку з показником 58,3.
Підсумки тестування
Michelin зайняли перше місце з сумою балів - 39,5. Покришка має кращий відгук керма на снігу і гальмування на вологій трасі. Фахівці відзначили низьку гучність. Мінус - на засніженому покритті незадовільний рівень гальмування.
Шини Continental мають підвищену комфортність і відзначилися кращою керованістю на мокрій дорозі. Мінус - підвищена гучність і слабке гальмування на вологому покритті.
Протектор Goodyear добре зарекомендував себе в заїздах, особливо на засніженому покритті. Організатори залишилися незадоволені тільки якістю їзди.
Шини Pirelli відмінно себе зарекомендували на сухій трасі. Мінуси - слабке гальмування на снігу, і підвищена гучність.
Протектор Nokian виступив досить рівно. Плюси - хороші гальмівні якості на вологому покритті. Відмінний відгук керма на сухій трасі і низький рівень жорсткості під час їзди. Мінуси - довгий розгін з місця на снігу.
Протектор Falken впевнено зайняв шосте місце. Відзначився коротким гальмуванням на снігу і комфортною гучністю. Слабкі результати на сухому і зволоженому покритті.
Бюджетні покришки Rowelo зайняли останню позицію. Здивували кращим показником гальмування в умовах засніженості траси.
Організатори тестування свідомо не визначили лідера. Потенційному споживачеві надали можливість самому вирішити, яким якостям зимової гуми надати перевагуі.