infoshina.ua
пошук
Пусто
Тест зимових шипованих шин Vi Bilägare

Тест зимових шипованих шин Vi Bilägare

Шведське видання Vi Bilägare провело тестування популярних у 2020 році зимових покришок з шипами. Як заявили експерти журналу, у тест включили найбільш екстремальні шиповані шини у розмірі 205/60 R16, зробивши відповідні висновки про їх продуктивність в умовах зимової дороги.

Параметри та критерії оцінювання

Профільне шинне видання зі Швеції Vi Bilägare провело випробування 8 шипованих шин, актуальних для зимового сезону-2020. До тесту були включені найбільш екстремальні моделі розміру 205/60 R16: Michelin X Ice North 4, Continental IceContact 3, Hankook Winter i pike RS2, Nokian Hakkapeliitta 9, Nokian Nordman 7, Pirelli Ice Zero 2, Toyo Observe Ice Freezer, GT Radial IcePro 3.

 

Оскільки випробовувалися зимові шини з шипами, тестери приділяли набагато більше уваги характеристикам на снігу і льоду. Тому особливо вони рекомендують ознайомитися з результатами випробувань тим автовласникам, які проживають у регіоні, де більшість зим супроводжуються ущільненим снігом і льодом на дорогах.

Результати на сухій і мокрій дорозі

Значну перевагу в гальмуванні на сухій дорозі отримали GT Radial IcePro 3. Загальний рейтинг такий:

1. GT Radial IcePro 3.

2. Continental IceContact 3.

3. Pirelli Ice Zero 2.

4. Hankook Winter i pike RS2.

5. Toyo Observe Ice Freezer.

6. Nokian Hakkapeliitta 9.

7. Michelin X Ice North 4.

8. Nokian Nordman 7.

Експерти журналу не вказували час проходження кола на сухій дорозі, а просто ставили шинам суб'єктивні оцінки керованості, згідно з якими шкала така:

1. Michelin.

2. Pirelli.

3. Continental, Nokian Hakkapeliitta 9, Hankook, Toyo.

4. Nokian Nordman 7, GT Radial.

На мокрій дорозі при оцінці гальмування GT Radial зберегла свою перевагу, а Pirelli Ice Zero 2 на метр відстала від нього і посіла друге місце:

 

1. GT Radial.

2. Pirelli.

3. Michelin.

4. Hankook.

5. Continental, Nokian Hakkapeliitta 9.

6. Toyo.

7. Nokian Nordman 7.

GT Radial зберегли перевагу і в тесті на керованість на мокрій дорозі. На другому місці в рейтингу - Continental, на третьому - Pirelli. Найгірше коло в умовах мокрої дороги пройшли шини Michelin і Nokian Nordman 7.

Pirelli і GT знову показали хороші результати у тестах на пряме аквапланування. На третій позиції - шини Continental. Останні місця на шкалі стійкості до аквапланування - в обох моделей Nokian і Michelin.

Поведінка на снігу і льоду

GT Radial не змогла продовжити свої перемоги в тесті на гальмування, цього разу фінішувавши останньою під час гальмування на снігу. Немає нічого незвичайного в тому, що шина, яка добре працює на сухій і мокрій дорозі, відчуває нестачу зчеплення під час випробувань на снігу і льоду, проте Continental IceContact 3 продемонструвала відмінні характеристики. Рейтинг з гальмування на снігу:

1. Michelin, Continental.

2. Nokian Nordman 7.

3. Nokian Hakkapeliitta 9.

4. Hankook.

5. Pirelli, Toyo.

6. GT Radial.

Зчеплення на снігу показало схожі результати:

1.      Pirelli.

2.      Michelin, Continental.

3.      Nokian Nordman 7.

4.      Nokian Hakkapeliitta 9.

5.      Hankook.

6.      GT Radial.

7.      Toyo.

Експерт у зимових умовах Nokian здобув свою першу перемогу з Hakkapeliita 9 під час важливих випробувань на стійкість на снігу. За швидкістю проходження кола на снігу рейтинг такий:

1.      Nokian Hakkapeliitta 9.

2.      Continental.

3.      Hankook, Nokian Nordman 7.

4.      Michelin.

5.      Pirelli.

6.      Toyo.

7.      GT Radial.

У гальмуванні на льоду в лідери зі значною перевагою вийшли Nokian і Michelin:

1. Nokian Hakkapeliitta 9.

2. Michelin.

3. Toyo.

4. Continental.

5. Nokian Nordman 7.

6. Hankook.

7. Pirelli.

8. GT Radial.

Michelin і Nokian продовжували лідирувати в тестах на зчеплення на льоду:

1.      Michelin.

2.      Nokian Hakkapeliitta 9.

3.      Hankook.

4.      Continental.

5.      Nokian Nordman 7.

6.      Pirelli.

7.      Toyo.

8.      GT Radial.

На додаток до попередніх чудових характеристик на снігу Michelin і Nokian також лідирували у керованості на льоду:

1.      Michelin.

2.      Nokian Hakkapeliitta 9.

3.      Continental.

4.      Hankook.

5.      Nokian Nordman 7.

6.      Pirelli.

7.      Toyo.

8.      GT Radial.

Інші характеристики

Michelin показали найнижчий опір коченню. За ними з невеликим відривом розташувалися Hankook і Continental. Найгіршими за витратами палива і економічністю виявилися Nokian Hakkapeliitta 9, Toyo і GT Radial.

У Michelin також був найнижчий рівень суб'єктивного шуму. Це єдина модель, що отримала від експертів оцінку 5/5. На другій позиції за цим показником - шини Continental, третє розділили Hankook і Pirelli. Інші чотири шини опинилися на одному рівні з однаковими найнижчими оцінками.

Підсумкові результати

1 місце - Michelin X Ice North 4.

Переваги: хороше зчеплення на льоду, хороша керованість на сухому асфальті, низький рівень шуму.

Недоліки: низький опір акваплануванню, відносно великий гальмівний шлях на мокрій дорозі.

2 місце - Continental IceContact 3.

Переваги: хороші ходові якості на будь-якому типі покриття.

Недоліки: не найкращі характеристики на льоду у тесті.

3 місце - Nokian Hakkapeliitta 9.

Переваги: хороше зчеплення, хороша керованість на снігу і льоду.

Мінуси: недостатнє зчеплення на сухій дорозі, високий рівень шуму.

4 місце - Hankook Winter i pike RS2.

Переваги: хороше зчеплення на снігу і льоду, хороше гальмування на сухій і мокрій дорозі.

Мінуси: незбалансована керованість на межі.

5 місце - Pirelli Ice Zero 2.

Переваги: хороша керованість і гальмування на сухій і мокрій дорозі.

Недоліки: слабке зчеплення на льоду, середня керованість на снігу.

6 місце - Nokian Nordman 7.

Переваги: хороші характеристики на снігу і льоду, передбачувана поведінка на межі зчеплення.

Мінуси: погані гальмівні характеристики і в цілому погана тяга на сухій і мокрій дорозі, великі витрати палива, високий рівень шуму.

7 місце - Toyo Observe Ice Freezer.

Переваги: хороша керованість на межі швидкості.

Мінуси: слабке зчеплення на снігу і льоду.

8 місце - GT Radial IcePro 3.

Переваги: хороше гальмування як на сухій, так і на мокрій дорозі.

Недоліки: слабке зчеплення на снігу і льоду, погана керованість на межі швидкості.

 

Сподобалося? Поділіться з друзями.
25 листопада 2020 р.