infoshina.ua
пошук
Пусто
В Auto Bild провели тестування всесезонних шин сезону-2019

В Auto Bild провели тестування всесезонних шин сезону-2019

Випробування всесезонних шин Auto Bild визнані найкращими з усіх, які проводяться на сьогодні. Випробувавши десять комплектів всесезонних моделей у розмірі 225/45 R17 на автомобілі BMW 1 серії, включаючи літні та зимові шини як еталон, Auto Bild провів таку ж ретельну роботу з тестування всесезонних шин, як і в минулі роки. У рейтингу брали участь Bridgestone WeatherControl A005, Vredestein Quatrac Pro, Michelin CrossClimate, Maxxis Premitra All Season, Cooper Discoverer All Season, Hankook Kinergy 4S2, Nexen N Blue 4 Season, Continental All SeasonContact, Kumho Solus HA31, Goodyear Vector 4Season GEN 2.

Загальне враження

Найбільш помітні характеристики продовжують тенденції, які протягом 2019 року вже показали інші тести. Нові Bridgestone WeatherControl A005 не змогли успішно себе зарекомендувати, незважаючи на свої сильні характеристики гальмування на мокрій і сухій дорозі. Через дуже середні результати на засніженій дорозі, а також дуже високий знос ця модель фінішувала дев'ятою.

Vredestein Quatrac Pro знову вразили, випередивши надзвичайні всесезонні шини від Goodyear і Continental. Ця модель у тесті посіла друге місце, демонструючи спортивне почуття керованості у будь-яких умовах у поєднанні з хорошим зчепленням на сухий і мокрій дорозі.

Не дивно, що Michelin CrossClimate виграли ще одне випробування. Але було несподівано, що "літня оптимізована" всесезонна гума від французького виробника стала другою у подоланні засніженої поверхні. Мабуть, тепер це шина, яка може робити все.

 

Щоб зрозуміти, які шини більше підходять для ваших особистих умов водіння, ознайомтеся з повним рейтингом за всіма основними характеристиками.

Випробування на сухій дорозі

Оскільки Maxxis і Bridgestone показали дуже хороші результати, звичний король гальмування в суху погоду Michelin CrossClimate задовольнився в цьому рейтингу лише третім місцем. Як зазвичай, усі 10 всесезонних шин змагалися в тому, щоб відповідати еталонній літній моделі. Goodyear Vector 4Season GEN 2 стали найгіршими з всесезонних шин, опинившись на одному щаблі з еталонної зимової покришкою.

За сухим гальмуванню рейтинг наступний:

1. Еталонні літні шини

2. Maxxis

3. Bridgestone

4. Michelin

5. Cooper

6. Hankook

7. Nexen

8. Continental

9. Vredestein

10. Kumho

11. Goodyear

12. Еталонні зимові шини

Щодо керування на сухій дорозі у лідерах виявилися еталонні літні шини, Michelin і Vredestein. Замикає рейтинг Cooper.

Тестування на мокрій дорозі

Випробування на мокре гальмування показало, що літні шини мають ще більшу перевагу. Bridgestone А005 продовжили демонструвати відмінні результати гальмування на мокрій дорозі, що дозволило їм зупинити автомобіль швидше за всі інші всесезонні шини. Знову вразив і Vredestein Quatrac Pro.

За мокрим гальмуванням результати випробувань такі:

1. Еталонні літні шини

2. Bridgestone

3. Vredestein

4. Goodyear

5. Michelin

 

6. Kumho

7. Continental

8. Еталонні зимові шини

9. Nexen

10. Hankook

11. Maxxis

12. Cooper.

Щодо керування на мокрій дорозі у лідерах - Vredestein, еталонні літні шини, Continental. Замикають рейтинг також Maxxis і Cooper.

Сухе гальмування і запобігання акваплануванню часто є протилежними якостями. Тому було дивно, що Maxxis при цьому виграв у тестуванні з аквапланування. Vredestein, Michelin і Continental були найгіршими у протидії воді, що підкреслює недолік результатів аквапланування в нових преміальних розробках.

Рейтинг за подовжнім акваплануванням такий:

1. Еталонні літні шини

2. Maxxis

3. Cooper

4. Goodyear

5. Hankook

6. Еталонні зимові шини

7. Bridgestone

8. Nexen

9. Kumho

10. Vredestein

11. Michelin

12. Continental.

Тестування на снігу

Еталонні зимові шини мали прогнозовану перевагу перед всесезонними. Очікувані результати показали літні референтні покришки.

Результати з гальмування на снігу:

1. Еталонні зимові шини

2. Goodyear

3. Continental

4. Hankook

5. Vredestein

6. Michelin

7. Kumho

8. Cooper

9. Nexen

10. Maxxis

11. Bridgestone

12. Еталонні літні шини.

Goodyear знову виграв тест на стійкість на снігу, впевнено випередивши всього на секунду Michelin. Третє місце за цією шкалою отримали еталонні зимові шини. Найгірше за цим показником впоралися Kumho, Cooper і Bridgestone.

Інші критерії оцінювання

Не дивно, що Michelin виграли тестування на знос. У французького виробника незмінно найкращі шини на ринку. Continental знову довели, що вони усунули свої проблеми з зносом продуктів останнього покоління. Тепер цей бренд носиться так само добре, як і Michelin, але демонструє найкращу вартість в цілому завдяки низькій купівельній ціні. До трійки лідерів за зношенням увійшли також шини Goodyear. Найменш зносостійкими за результатами тестування визнали Bridgestone. У найдешевших шин у тесті був кращий баланс пробігу / ціни.

Bridgestone і Continental показали дуже хороший результат за спротивом коченню. Решта моделей розмістились у такому порядку:

  •  Goodyear
  •  Michelin
  •  Hankook
  •  Vredestein
  •  Maxxis
  •  Cooper
  •  Еталонна зимова шина
  •  Kumho
  •  Nexen
  •  Еталонна літня шина.

Nexen мав значну перевагу у тестуванні зовнішнього шуму.

Загальні результати

1 місце – Michelin CrossClimate.

Переваги: всебічна продуктивність зі спортивними характеристиками водіння в будь-яких умовах. Точне управління кермом, коротке мокре и сухе гальмування, низький знос, хороший комфорт.

Недоліки: не згадуються.

Загалом: переможець тесту.

2-е: Vredestein Quatrac Pro.

Переваги: чудові цілорічні шини з вражаючими якостями на льоду і снігу, спортивна керованість на мокрій и сухій дорозі, точна реакція кермового управління з хорошим зворотнім зв'язком. Малий гальмівний шлях на мокрій дорозі.

Недоліки: середній знос.

Загалом: зразкові.

3-е: Goodyear Vector 4Season GEN 2.

Переваги: відмінна всесезонна шина з хорошими зимовими характеристиками, безпечним управлінням і хорошим балансом у вологому стані. Хороший комфорт і пробіг, гарне співвідношення ціни і зносу.

Недоліки: повільне рульове управління на сухій дорозі.

Загалом: добре.

4-е: Continental All SeasonContact

Переваги: збалансована всесезонна шина зі спортивною керованістю на мокрій дорозі, низьким зносом, коротким гальмівним шляхом, стабільним поворотом на льоду і снігу. Хороше співвідношення ціна / якість, низьке опір коченню.

Недоліки: трохи тривале гальмування на мокрій дорозі.

Загалом: добре.

5-е: Hankook Kinergy 4S2.

Переваги: відмінні зимові характеристики, хороша тяга і динамічна керованість на снігу, безпека при акваплануванні, хороша керованість на мокрій и сухій дорозі, оптимальне співвідношення ціни і якості.

Недоліки: трохи тривале гальмування на мокрій дорозі.

Загалом: добре.

6-е: Nexen N Blue 4 Season.

Переваги: недорогі всесезонні шини з надійним балансом за будь-яких погодних умов, стійким поворотом і коротким гальмуванням на снігу. Низький знос, гарне співвідношення ціни і якості, низький рівень шуму.

Недоліки: трохи тривале гальмування на мокрій дорозі, високу опір коченню.

Загалом: добре.

7-е: Maxxis Premitra All Season AP3.

Переваги: Нова всесезонна шина від китайського виробника з безпечним управлінням на засніжених і сухих дорогах. Хороша стійкість до аквапланування, короткий гальмівний шлях на сухій дорозі.

Недоліки: середнє зчеплення в мокрих умовах, тривале мокре гальмування, середній знос.

Загалом: добре.

8-е: Kumho Solus HA31.

Переваги: хороші акваплануючі властивості, низький знос, короткий гальмівний шлях на снігу, низький рівень шуму.

Недоліки: середня керованість на снігу, трохи тривале гальмування на мокрій і сухій дорозі, м'які на сухій поверхні, середній комфорт.

Загалом: середні.

9-е: Bridgestone WeatherControl A005.

Переваги: короткий гальмівний шлях і спортивна керованість на мокрій и сухій дорозі, відсутність аквапланування, низький опір коченню.

Недоліки: середня продуктивність на снігу, дуже поганий знос.

Загалом: середні.

10-е: Cooper Discoverer All Season.

Переваги: хороша стійкість до аквапланування, короткий гальмівний шлях на снігу і сухій дорозі. Низька ціна.

Недоліки: погані повороти, довгий гальмівний шлях на мокрій дорозі, повільне кермове управління, слабкий баланс на сухій дорозі.

Загалом: не рекомендується.

 

Сподобалося? Поділіться з друзями.
12 листопада 2019 р.