Пусто
Всесезонний тест шин-2020 Tyre Reviews
Дивитися всі Статті

Всесезонний тест шин-2020 Tyre Reviews

Всесезонні шини являють собою швидкозростаючий сегмент ринку завдяки обіцянці виробників, що одна і та ж гума буде добре працювати у будь-яких умовах. Це вирішили перевірити експерти спеціалізованого британського видання Tyre Reviews. Щоб з'ясувати, яка з обраних всесезонних моделей найкраща і чи можуть вони стати повноцінною заміною зимових і літніх шин, в ході випробування, проведеного восени 2020 року, були протестовані дев'ять популярних всесезонних шин на ринку в розмірі 225/45 R17. Для порівняння у тесті використали літню і зимову моделі.

Умови та учасники всесезонного тестування

Щоб оцінити повний комплекс характеристик всесезонних шин і відповісти на питання, чи придатний цей тип гуми для повноцінної заміни зимових і літніх шин, експерти британського шинного видання Tyre Reviews провели серію випробувань на різних типах дороги. У тесті взяли участь провідні всесезонні шини 2020 року: Goodyear Vector 4Seasons Gen 3, Continental AllSeasonContact, Michelin CrossClimate +, Bridgestone Weather Control A005, Hankook Kinergy 4S2, Giti GitiAllSeason AS1, Nexen N Blue 4 Season, Cooper Discoverer All Season, Vredestein Quatrac Pro. Для порівняння були розглянуті також літня і зимова моделі.

Кожен комплект був протестований на предмет зчеплення на сухій, мокрій і засніженій дорозі, оцінювався рівень шуму і комфорту, а також було зафіксовано опір коченню. Таке комплексне випробування означає, що цей тест можна вважати повним оглядом характеристик шин. На жаль, фахівці не змогли провести тест на знос, цей показник вони обіцяли проаналізувати тільки протягом наступних років. Загальна оцінка складається з: 30% на мокрому покритті, 25% на сухому, 25% на снігу, 10% шуму і комфорту і 10% опору коченню.

Характеристики на сухій дорозі

Найбільшим недоліком будь-якої всесезонної шини зазвичай вважають її характеристики на сухій дорозі, оскільки більш м'який склад у поєднанні з великою кількістю блоків і ламелей означає менше зчеплення з дорогою, і в тесті це знову підтвердилося. Говорячи про "літню оптимізацію" Michelin CrossClimate +, виробник виконав свою обіцянку. Ця модель виявилася найкращою з всесезонних шин на сухій дорозі як об'єктивно, так і суб'єктивно, але все ж зупинила тестовий VW Golf на 1,2 метра позаду літньої шини під час випробувань на гальмування на сухій дорозі. Загальний рейтинг за сухим гальмуванням:

1. Літня модель

2. Michelin CrossClimate +.

3. Bridgestone Weather Control A005.

4. Hankook Kinergy 4S2.

5. Cooper Discoverer All Season.

6. Continental AllSeasonContact.

7. Goodyear Vector 4Seasons Gen 3.

8. Nexen N Blue 4 Season.

9. Vredestein Quatrac Pro, Giti GitiAllSeason AS1.

10. Зимова модель.

За швидкістю проходження дистанції літня модель також лідирувала. Всесезонні учасники були близькі один до одного за результатом:

2. Vredestein Quatrac Pro, Michelin CrossClimate +.

3. Goodyear Vector 4Seasons Gen 3.

4. Bridgestone Weather Control A005, Hankook Kinergy 4S2.

5. Continental AllSeasonContact.

6. Giti GitiAllSeason AS1.

7. Nexen N Blue 4 Season.

8. Cooper Discoverer All Season.

9. Зимова модель.

За суб'єктивними відчуттями літня модель також була кращою на сухій дорозі.

Результати на мокрій дорозі

Гальмування на мокрій дорозі вважається ключовою якістю безпеки для всесезонних шин , і троє учасників за цим параметром виявилися більш ефективними, ніж літня модель, навіть при високій температурі. Bridgestone, Hankook і Goodyear зупинили машину з різницею в межах 0,4 метра. Загальні результати мокрого гальмування такі:

1.      Bridgestone.

2.      Hankook.

3.      Goodyear.

4.      Летняя модель.

5.      Зимняя модель.

6.      Continental.

7.      Vredestein.

8.      Michelin.

9.      Nexen.

10.  Giti.

11.  Cooper.

Хоча Michelin не вдалося зрівнятися за зчепленням з найкращими всесезонними моделями, суб'єктивно її оцінили дуже високо. Разом з Hankook за суб'єктивним керуванням на мокрій дорозі вони посіли друге місце після референтної літньої моделі.

Continental, Hankook і Cooper показали хороші результати в тестах на пряме аквапланування з великою кількістю води:

1.      Continental.

2.      Hankook.

3.      Cooper.

4.      Референтная зимняя модель.

5.      Giti.

6.      Goodyear.

7.      Референтная летняя модель.

8.      Michelin.

9.      Bridgestone.

10.  Vredestein.

11.  Nexen.

За поперечним акваплануванням перші 3 місця дісталися відповідно Cooper, референтній літній моделі і Hankook. На останньому місці - також Nexen.

Випробування на снігу

Випробування на снігу продемонстрували, наскільки погані літні шини у несприятливу погоду, причому літня модель показала небезпечні результати у всіх трьох тестах. Хоча жодна з всесезонних шин не могла зрівнятися з зимовими шинами на снігу, Giti, Continental і Goodyear мали однаково хороші показники при гальмуванні на снігу. Рейтинг гальмування на засніженій дорозі:

1.      Зимова шина.

2.      Giti, Continental, Goodyear.

3.      Hankook.

4.      Nexen.

5.      Michelin.

6.      Bridgestone.

7.      Vredestein.

8.      Cooper.

9.      Літня модель.

Goodyear, Continental і Giti підтвердили свою перевагу в зчепленні під час руху по прямій на снігу, увійшовши до трійки лідерів за цим критерієм:

  1.  Референтна зимова шина.
  2.  Goodyear.
  3.  Continental.
  4.  Giti.
  5.  Nexen, Michelin.
  6.  Hankook.
  7.  Bridgestone.
  8.  Vredestein.
  9.  Cooper.
  10.  Літня модель.

В управлінні на снігу лідери залишилися тими ж, в цілому рейтинг істотно не відрізнявся.

Інші критерії

Суб'єктивний комфорт усіх тестованих шин був дуже близький, і тільки Bridgestone мала невелику перевагу. На перших позиціях рейтингу також опинилися Hankook і Nexen. Останніми в рейтингу за суб'єктивною оцінкою стали Michelin і літня шина.

Тестування шуму проводилося на двох поверхнях, на різних швидкостях, з усередненням кривих у децибелах. На рівній дорозі найтиповішими назвали Vredestein, Nexen, Goodyear і Bridgestone. Найгучніші - Cooper і Giti. На нерівній поверхні найбільш малошумні Nexen, на другому місці - зимова модель, Bridgestone і Cooper. Найсильнішим шумом в цих умовах відзначилися шини Michelin.

За опором коченню лідирували літні шини, слідом за ними розмістилися Goodyear і Bridgestone. Відстали за цим параметром найбільше Cooper. За підсумками тесту найдешевшими були визнані літні шини преміум-класу, з всесезонних - Nexen і Giti. Найдорожчі - шини Michelin.

Підсумкові результати

1 місце: Goodyear Vector 4Seasons Gen 3.

Плюси: хороші характеристики на сухій дорозі, відмінні на мокрій дорозі, відмінні властивості на снігу, найнижчий опір коченню у тестах і хороший рівень комфорту.

Мінуси: середнє гальмування на сухій дорозі.

Загалом: Goodyear Vector 4Season Gen-3 довели, що вони мають найбільш універсальні характеристики з усіх всесезонних учасників тесту.

2 місце: Hankook Kinergy 4S2.

Плюси: надзвичайно збалансована всесезонна модель, яка добре працює майже у всіх тестованих категоріях.

Мінуси: середня тяга на снігу.

Загалом: вражаюча шина без певних недоліків.

3 місце: Continental AllSeasonContact.

Плюси: високі показники зчеплення на мокрій дорозі і на снігу, дуже високий опір акваплануванню, низький опір коченню.

Мінуси: середнє зчеплення на сухій дорозі, підвищений рівень шуму.

Загалом: дуже добре збалансована всесезонна шина, яка добре працює в будь-яких умовах.

4 місце: Bridgestone Weather Control A005.

Позитивні властивості: хороші показники на сухій дорозі, найкращий результат на мокрій дорозі, дуже низький опір коченню, високий рівень комфорту, мінімальний шум.

Мінуси: низьке зчеплення на снігу, середній опір акваплануванню.

Загалом: добре працює як в суху, так і в сиру погоду і володіє найвищим рівнем комфорту. Це всесезонна шина, яку варто вибирати для клімату з дуже малою кількістю снігу.

5 місце: Michelin CrossClimate +.

Плюси: найкращі у тестах на сухій дорозі, хороша керованість і коротке гальмування на сухій дорозі.

Мінуси: середнє гальмування на мокрій дорозі, найдорожча шина на тестах, вищий рівень шуму.

Загалом: чудові на сухій дорозі і гарні на снігу, але не можуть зрівнятися з всесезонними шинами останнього покоління на мокрій дорозі.

6 місце: Giti GitiAllSeason AS1

Плюси: кращі на снігу, низький опір коченню, хороший опір акваплануванню, хороша ціна.

Мінуси: низьке зчеплення на мокрій дорозі, тривале гальмування на сухій дорозі, високий рівень шуму.

Загалом: найбільш зимова всесезонна шина в тестах. Але, перемагаючи у тестах на снігу, ця модель відчуває труднощі на сухій і мокрій дорозі.

7 місце: Nexen N Blue 4 Season.

Плюси: хороше зчеплення зі снігом, дуже низький рівень шуму, хороший рівень комфорту, хороша ціна.

Мінуси: низьке зчеплення на сухій і мокрій дорозі, низький опір акваплануванню, високий опір коченню.

Загалом: тиха і зручна шина, але їй не вистачає зчеплення у порівнянні з найкращими всесезонними шинами у тесті.

8 місце: Vredestein Quatrac Pro.

Плюси: відмінна керованість на сухій дорозі, низький рівень шуму, хороша ціна.

Мінуси: тривале гальмування на сухій дорозі, низький опір акваплануванню, низьке зчеплення на снігу, високий опір коченню.

Загалом: єдина всесезонна шина з асиметричним малюнком, яка брала участь у тестах, і, схоже, це заважало їй у всіх ключових випробуваннях.

9 місце: Cooper Discoverer All Season.

Плюси: хороша ціна, хороший опір акваплануванню, швидке гальмування на сухій дорозі.

Мінуси: високий опір коченню, низьке зчеплення на мокрій дорозі, слабке зчеплення на снігу.

Загалом: всесезонна шина за хорошою ціною, однак їй не вистачає зчеплення у будь-яких умовах порівняно з найкращими моделями у тесті.

05 жовтня 2020 р.