Літня гума Dunlop Sportmax Sportsmart призначена для спортивних мотоциклів класу Hypersport, і з'явившись на світовому ринку в 2010 р., і сьогодні має гарний попит. Це зумовлено технічними та експлуатаційними характеристиками, актуальність яких зберігається завдяки інноваційним технологіям, використаним під час розробки. Це унікальне тріо – MultiTread, JLB та NTEC, що забезпечує мотошині максимально швидку адаптацію до будь-якого дорожнього покриття.
Одна з унікальних технологій NTEC, використана при створенні шини Данлоп Спортмакс Спортсмарт, позбавляє байкера необхідності купувати другий комплект покришок для руху по звичайних дорогах. Суть технології полягає в системі регулювання внутрішнього тиску в покришці, що знижується для руху міськими дорогами, і збільшується для їзди на треку. Це формує для моделі максимальну функціональність та продуктивність.
Інша, не менш унікальна технологія, яка була впроваджена при розробці конструкції каркаса покришки Dunlop Sportmax Sportsmart – це технологія Jointless Belt (JLB), яка полягає у безшовному намотуванні сталевого корду. При цьому схема намотування була розроблена за допомогою сучасних методів комп'ютерного моделювання, що дало максимальний захист від динамічної деформації, рівномірний розподіл навантажень і збереження форми протектора для оптимізації контактної плями і щільного прилягання до дорожньої поверхні.
Технологія MultiTread, яка застосована для створення протектора шини Dunlop Sportmax Sportsmart – це використання кількох складів гумової суміші. Зокрема, центральна частина протектора виготовлена з більш жорсткого гумового компаунду, що дає стійкість, керованість та відмінні гальмівні характеристики. Тоді як бічні зони виконані з еластичнішої гуми, формуючи надійне зчеплення з дорогою при різних кутах нахилу. У сукупності дій, технології і сьогодні гарантують повну керованість та безпеку їзди як на треку, так і в режимі міського руху.
УВАГА! Залежно від ширини або профілю шини, малюнок протектора може відрізнятися.