У нас представлені товари багатьох торгових марок.
Вся продукція сертифікована, на неї поширюється офіційна гарантія від виробника.
Будь-який мотор (і бензиновий, і дизельний) потребує мастильної рідини, яка уповільнює знос контактуючих деталей. Масла можуть бути різними за складом і характеристикам, тому так важливо підібрати мастило, яке підходить для конкретного типу транспортного засобу.
Більшість двигунів легкових автомобілів споживають близько 100-200 мл автомастила за кожні - 15-20 тис. км. При цьому, разова доза заливки в мотор об'ємом 1,8-2,5 л повинна становити близько 3,5 л. Це актуально для вітчизняних авто. У двигуни іномарок заливають більше мастила - близько 4,3 л.
Заміна масла повинна проводитися регулярно через рівні проміжки часу. Для зручності автовласників масла продаються в різних по ємності каністрах: від бутлів менше 1 л до цистерн на 200 л.
За стандартом API все автомастила розділені на три категорії:
- мастила для бензинових двигунів;
- рідини для моторів на дизелі;
- масла, що дозволяють економніше використовувати бензин.
Про приналежність мастила до тієї чи іншої категорії можна судити по маркуванню. Мастила першої групи позначені буквою S, другої - літерою С, третьої - буквами ЕС.
Крім того, на етикетках можуть бути приведені індекси, які мають вигляд SM, SH, SG. Це вказівка якості мастила - чим далі друга буква від початку алфавіту, тим більш високі експлуатаційні характеристики має масло.
Також існують універсальні мастила, які підходять для різних типів авто (на бензинових і дизельних моторах). Вони маркуються двома літерами S/С.
Є три параметра густини: SAE, API, ACEA.
За SAE виділяють три види - зимові (мають маркування W на каністрі), літні і всесезонні. Зимові діляться на шість класів: 0W, 5W, 10W, 15W, 20W, 25W, де цифра означає температуру, при якій потрібно використовувати масло. Літні масла мають 5 класів за температурним режимом - від 20 до 60. Всесезонні об`єднують характеристики зимових і літніх.
За API масла класифікуються за експлуатаційними властивостями двигуна: для бензинових, енергозберігаючих і дизельних.
За ACEA виділяють типи масел за видом транспортного засобу.
Скористайтеся системою фільтрів. В такому випадку тип масла буде визначено автоматично.
Масла виготовляють на синтетичный, напівсинтетичній і мінеральній основі.
Синтетичне - для всіх типів двигунів, відмінно працює в будь-яких температурних режимах, довго служить. Напівсинтетичне - для карбюраторних і інжекторних двигунів, підходить для холодів, не розшаровується. Мінеральне - для карбюраторних двигунів, використовується в поєднанні з присадками.
Скористайтеся системою фільтрів. В такому випадку тип масла буде визначено автоматично.
Виділяють моторні та трансмісійні масла.
Моторне використовується при змазуванні тертьових елементів і застосовується на передньопривідних і задньопривідних автомобілях, мостах, а так само для гідропідсилювача керма і в коробці передач.
Трансмісійне масло має підвищену в`язкість, використовується для коробок передач, роздавальних коробок, головних передач провідних мостів, зубчастих і ланцюгових передач всіх видів. Його не можна змішувати з моторним.
При виборі масла слід орієнтуватися на рекомендації автовиробника.
Скористайтеся системою фільтрів. В такому випадку тип масла буде визначено автоматично.
Задайте цей параметр за допомогою двох «повзунків» і побачите варіанти які підходять.
Найкраща синтетична трансмісійна олива в Україні з доставкою додому
Так само, як двигун потребує якісної мастильної рідини, коробка перемикання передач повинна бути забезпечена спеціальним, правильно підібраним маслом. Інфошина представляє каталог висококласних мастильних матеріалів, які підходять для обслуговування автоматичних та механічних КПП. Продукція найрізноманітніших виробників з усього світу розділена на групи та категорії, тому вам буде зручно користуватися сайтом нашого інтернет-магазину.
Синтетична трансмісійна олива: ключові переваги
За складом, якістю та характеристиками оливи можуть бути синтетичними, напівсинтетичними та мінеральними. Синтетичне масло, ціна якого перевищує всі інші аналоги, за якістю значно краще, ніж мінеральні і напівсинтетика. Це помітно за загальними характеристиками, миючими властивостями та в'язко-температурними показниками.
Основою таких масел виступають нафтопродукти. Їх ретельно очищають та піддають органічному синтезу. Таким чином, виходять різні речовини. Базою для автомастила синтетика може стати:
- гліколь;
- поліальфаолефін (ПАТ);
- силікон;
- складний ефір.
Найбільш популярними стали синтетичні трансмісійні оливи з ПАТ. Вони отримують високий індекс в'язкості, що свідчить про здатність запустити автомобіль без прогріву в морози. Крім того, такі суміші ефективно захищають механізм у спеку.
У сучасних магазинах складно буде знайти синтетичні мастила на основі гліколей, тому що їх припинили випускати. Причина в тому, що такі речовини протипоказано змішувати з оливами на іншій основі. В результаті гліколь став застосовуватися тільки для виробництва антифризу.
Купити синтетичну трансмісійну оливу варто з низки причин:
- плинність - за цим показником синтетична олива перевершує як мінеральну, так і напівсинтетичну оливу. В результаті, синтетика знижує силу тертя між деталями КПП і скорочує паливну витрату;
- стабільність формули – такі оливи стійкіші до перепадів температур, що позитивно позначається на працездатності агрегату в зимовий час. Олива утворює захисну плівку на всіх металевих поверхнях, не застигає взимку і не розтікається у спеку;
- довговічність – за рахунок чудової в'язкості синтетичні автомобільні оливи залишаються працездатними протягом усього періоду експлуатації;
- ефективність миючих та антизносних присадок;
- чудова база для різних добавок – завдяки синтетичній основі всі додаткові компоненти та присадки добре розчиняються в базі та не випадають в осад.
Звичайно, не можна не згадати про недоліки, характерні для мастил на синтетичній основі. Синтетичні трансмісійні оливи коштують помітно дорожче, ніж інші типи рідин. В усьому винні дорогі технології та сировина, а також формули та розробки, що постійно вдосконалюються.