Захист від пошкоджень
На сьогоднішній день, враховуючи стан українських доріг, питання наявності гарантії на шини стає все більш актуальним. Наша компанія, піклуючись про своїх клієнтів, пропонує послугу розширеної гарантії всього за 7% вартості комплекту шин.
Відповідно до умов Розширеної гарантії при виявленні в процесі експлуатації шини будь-якого ненавмисного пошкодження, ми зобов'язуємося зробити заміну (в разі не ремонтопридатності) або ремонт, одноразово, для кожної шини. Розширена гарантія поширюється на будь-які види дефектів, отримані при правильному використанні шини**, включаючи розриви і здуття боковини, за винятком негарантійних випадків*, в яких пошкодження носять навмисний характер або є наслідком помилок водіння (порізи від бордюрів, арматур та ін.). Також гарантія не поширюється на пошкодження, отримані внаслідок актів вандалізму з боку споживача або третіх осіб, а також на ушкодження, отримані в результаті неправильної експлуатації шини (наприклад, при недотриманні рекомендованого рівня тиску в шинах, їзді на спущеній шині, їзді на невірно підібраній або встановленій шині: занадто широкий/вузький диск, невідповідний машині індекс навантаження). У разі проколу Вам безкоштовно буде проведений ремонт шини. Розширена гарантія діє протягом одного року з моменту придбання шини при залишковій глибині протектора шини не менше 4 мм.
Приклади гарантійних випадків:
*Які ушкодження відносяться до негарантійний випадків?
**У чому полягають правила експлуатації шин?
Правила експлуатації шин полягають в дотриманні двох умов:
шини повинні експлуатуватися виключно відповідно до сезону (зимові – в період не раніше 1 вересня, але не пізніше 30 квітня, коли середньодобова температура знижується до +5 - +7 ° С незалежно від опадів; літні – в період не раніше 1 березня, але не пізніше 31 жовтня, коли припиняються нічні заморозки, а середньодобова температура досягає показника щонайменше +8 - +10°С.). Також в шинах має підтримуватися тиск не нижче того, що визначений виробником автомобіля, на якому вони встановлені.
В якому випадку виконується ремонт пошкодженої шини, а в якому – заміна?
Заміна пошкодженої шини здійснюється в тих випадках, коли ремонт шини становить загрозу її подальшої безпечної експлуатації, в разі ремонту - він безкоштовний, або компенсується сума ремонту (при наявності чека).
При виникненні гарантійного випадку, Вам необхідно відразу зв'язатися з менеджером магазину для узгодження умов заміни або ремонту. Транспортні послуги оплачує споживач. У разі якщо шини немає на складі або якщо дана модель вже знята з виробництва, магазин має право замінити шину на аналогічну (моделі однакового сегмента зі схожими характеристиками).
Гарантія поширюється тільки на легкові шини не комерційного застосування