Гарантия качества сервиса

 

На сьогоднішній день, враховуючи стан українських доріг, питання наявності гарантії на шини стає все більш актуальним. Компанія Michelin, піклуючись про своїх клієнтів, пропонує послугу розширеної гарантії на всі шини своєї торгової марки (можна придбати всього за 5% вартості комплекту шин). Розширена гарантія – це додаткова перевага для споживачів шин Michelin, яка полягає в тому, що навіть при випадковому пошкодженні шини вона буде безкоштовно поміняна або відремонтована. Це означає що при виникненні рекламаційного випадку, якщо це заводський дефект або наслідки звичайної експлуатації (удари, проколи, шишки, здуття та інші необоротні наслідки, що тягнуть дефекти шинної конструкції), всі шини з такого роду дефектами обмінюються на абсолютно нові шини або ремонтуються, звертаємо увагу - без всяких доплат. Розширена гарантія на рік є доповненням до Стандартних Гарантійних Умов.

Відповідно до умов Розширеної гарантії при виявленні в процесі експлуатації шини будь-якого ненавмисного пошкодження ми зобов'язуємося зробити заміну цієї шини або її ремонт. Розширена гарантія поширюється на будь-які види дефектів, отримані при правильному використанні шини**, включаючи розриви і здуття боковини, за винятком негарантійних випадків*, в яких пошкодження носять навмисний характер або є наслідком помилок водіння (порізи від бордюрів, арматур та ін.). Також гарантія не поширюється на пошкодження, отримані внаслідок актів вандалізму з боку споживача або третіх осіб, а також на ушкодження, отримані в результаті неправильної експлуатації шини (наприклад, при недотриманні рекомендованого рівня тиску в шинах, їзді на спущеній шині, їзді на невірно підібраній або встановленій шині: занадто широкий/вузький диск, невідповідний машині індекс навантаження). У разі проколу Вам безкоштовно буде проведений ремонт шини. Розширена гарантія діє протягом одного року з моменту придбання шини при залишковій глибині протектора шини не менше 4 мм.

*Які ушкодження відносяться до негарантійний випадків?

 
Навмисні пошкодження (акти вандалізму з боку споживача або третіх осіб);
Пошкодження, які трапилися під час експлуатації звичайних (не підсилених) шин на мікроавтобусі;
Пошкодження, які трапилися під час експлуатації на автомобілі шин такого типорозміру, який не відповідає типорозміру, рекомендованому виробником автомобіля;
Пошкодження, які трапилися під час експлуатації шин на автомобілі, вага якого не відповідає індексу навантаження шини;
Якщо пошкоджена шина ремонтувалася не в нашому Шинному Центрі;
Пошкодження, які трапилися в результаті екстреного гальмування або експлуатації автомобіля в екстремальному режимі: спорт, дрифтинг та ін. (Нерівномірний знос протектора по колу шин тощо).

**У чому полягають правила експлуатації шин?

 

Правила експлуатації шин полягають в дотриманні двох умов:

шини повинні експлуатуватися виключно відповідно до сезону (зимові – в період не раніше 1 вересня, але не пізніше 30 квітня; літні – в період не раніше 1 березня, але не пізніше 31 жовтня). Також в шинах має підтримуватися тиск не нижче того, що визначений виробником автомобіля, на якому вони встановлені. 

В якому випадку виконується ремонт пошкодженої шини, а в якому – заміна?

Ремонт пошкодженої шини виконується виключно в разі проколу протектора діаметром не більше п'яти міліметрів. В усіх інших випадках виконується заміна шини.

При виникненні гарантійного випадку, Вам необхідно відразу зв'язатися з менеджером магазину для узгодження умов заміни або ремонту. Транспортні послуги оплачує споживач. У разі якщо шини немає на складі або якщо дана модель вже знята з виробництва, магазин має право замінити шини на аналогічний комплект (моделі однакового сегменту зі схожими характеристиками). Гарантія поширюється тільки на легкові шини не комерційного застосування

Гарантія Мішлен

 

Підібрати шини Michelin