Подивіться маркування на вже встановлених шинах або в керівництві до авто.
Розмір вказано так: 205/75 R16 91T, тут 205 є значенням ширини в міліметрах.
У цьому випадку відповідний типорозмір шин буде визначено автоматично.
Подивіться маркування на вже встановлених шинах або в керівництві до авто.
Розмір вказано так: 205/75 R16 91T, тут 75 є значенням висоти профілю в процентах.
У цьому випадку відповідний типорозмір шин буде визначено автоматично.
Подивіться маркування на вже встановлених шинах або в керівництві до авто.
Розмір вказано так: 205/75 R16 91T, тут 16 є значенням діаметра в дюймах.
У цьому випадку відповідний типорозмір шин буде визначено автоматично.
У нас представлені товари декількох сотень торгових марок.
Вся продукція сертифікована, на неї поширюється офіційна гарантія від виробника.
Зимові покришки призначені для використання при температурі повітря нижче +5 градусів за Цельсієм
Літні шини ефективні в період, коли середньодобова температура перевищує +5 градусів Цельсія
Всесезонна гума зможе забезпечити безпеку при температурах не нижче -5 градусів за Цельсієм
Параметр дозволяє визначити, яку максимальну швидкість здатна розвинути шина.
Автовиробники позначають індекс швидкості латинськими літерами: мінімальний А1 відповідає 5 км/годину, а максимальний Y - 300 км/годину.
Покришки для різних видів транспортних засобів мають свої особливості, від яких залежить безпека і ходові якості.
В такому випадку тип транспортного засобу буде визначено автоматично.
Задайте цей параметр за допомогою двох «повзунків» і побачите варіанти які підходять.
Цей параметр вказує, яку вагу може витримати шина, він також відомий як коефіцієнт вантажопідйомності.
Індекси для легкових та легковантажних авто мають значення від 60 до 125, що відповідає діапазону від 250 кг до 1650 кг. Максимальна вантажопідйомність вантажного автомобіля становить 14 т (індекс 200).
Безкомпромісна продуктивність у найскладніших умовах
Високопродуктивні та безвідмовні вантажні шини Michelin були народжені у прагненні до інновацій та безперервного покращення продукції одним із найстаріших та найуспішніших зі світових виробників.
Співробітники французького концерну кажуть, що для об'єднання досить суперечливих експлуатаційних характеристик їм знадобилося зібрати в одній команді досвідчених фахівців, які володіють глибокими знаннями в галузі виготовлення покришок.
Фахівці компанії не лише вивчають усі існуючі матеріали, а й створюють нові, покращені. Для тестування автомобільної гуми часто розробляють власне обладнання.
Основний наголос у діяльності підприємства робиться на наукові дослідження. Все почалося 1893 року, коли до нового проекту було залучено першого вченого. Результати були настільки вражаючими, що відтоді значна частка інвестицій витрачається саме на власні розробки. Штат науковців Michelin налічує близько 6000 осіб. І результати їхньої кропіткої праці відчуваються у кожній новій моделі, створеній з урахуванням конкретних умов експлуатації.
Шини Michelin для вантажних авто розділені на кілька категорій:
- XLine: для міжнародних та регіональних перевезень;
- XMulti: для міжнародних, регіональних, міських та приміських перевезень, а також для будмайданчиків;
- XCoach: для міжнародних, регіональних та міських перевезень;
- XWorks: для регіональних, міських та приміських доріг, а також для будмайданчиків;
- XForce: для будмайданчиків та бездоріжжя;
- InCity: для міських умов;
Agilis: для міських та регіональних перевезень.
Гума на вантажні автомобілі проходить випробування в різних кліматичних умовах у семи країнах на трьох континентах.
Вантажні шини Мішлен: весь секрет у фірмових технологіях
Однією з головних переваг вантажних шин бренду є міцний каркас, який дає можливість відновлення протектора після стирання до критичної глибини. Для посилення основи гуми були використані наступні технології Infinicoil та EnergyFlex. Перша передбачає використання додаткового суцільнометалевого корду, що підвищує вантажопідйомність покришок, а друга заснована на скручуванні металевих тросів, що підвищує гнучкість шини та знижує її нагрівання під час руху.
Окрім потужного каркасу, вантажна гума Michelin отримала ще й інноваційний матеріал протектора, створений на базі технологій Energy та Carbion. Завдяки їм вдалося суттєво знизити теплоутворення у гумовій суміші під час кочення. Цей фактор позитивно впливає на кількість споживаного палива, забезпечуючи значну економію. Крім цього позитивного моменту, розробникам вдалося досягти високої зносостійкості гуми за рахунок спеціальних присадок.