Білоруські експерти протестували бюджетні шини: тест ABW 2018
Збираючи інформацію для своїх читачів, видання ABW.by провело тест-драйв найбільш популярних позашляхових шин для зимового сезону. Дослідження проводилися серед моделей в розмірі 215/65 R16, в їх числі опинилися покришки бюджетного класу і медіум-сегмента.
Як проходив тест-драйв
Для своїх цілей експерти вибрали Volkswagen Tiguan, а щоб отримати найбільш достовірні дані, їм довелося помандрувати. Вивчення поведінки шин в зимових умовах проводилося в Лапландії, а прогін на сухій і мокрій трасі здійснювався в Фінляндії.
У випробуванні взяли участь дев'ять шин:
- Barum Polaris 3 4x4;
- Cordiant Winter Drive;
- General Snow Grabber Plus;
- Goodride SW608 Snowmaster;
- Nokian Nordman RS2 SUV;
- Sava Eskimo HP2;
- Tigar SUV Winter;
- Yokohama IceGuard iG50 Plus;
- Кама 515.
Слід зазначити, що всі шини-учасниці були придбані в роздрібних магазинах. Експерти надходять таким чином, щоб не допустити спотворення інформації.
Хто переміг?
На останньому місці опинилася модель Goodride SW608 Snowmaster, яка продемонструвала недостатньо якісне зчеплення з засніженою і зледенілою трасою. Пілоти відзначили, що цю покришку не варто взагалі купувати на зиму, так як вона краще підходить для їзди по сухому і мокрому асфальту.
Недалеко від останнього місця пішла шина General Snow Grabber Plus, вона також показала досить посередні результати.
На шостій сходинці рейтингу опинилася модель Кама 515, що надійшла до експертів в ошипувати вигляді. Однак навіть з металевими елементами ці зимові шини не вразили пілотів. Вони розповіли, що покришка швидко розганяється, але не гарантує хорошої керованості і гальмівних властивостей.
Партнером Ками на шостому щаблі стала шина Barum Polaris 3 4x4. На думку фахівців, вона більше підходить для їзди по мокрому і сухому асфальті.
П'яте місце було віддано моделі Cordiant Winter Drive, яка неприємно здивувала пілотів на сухій трасі. Однак повністю реабілітувалася при їзді по льоду і снігу.
Четверту сходинку рейтингу посіла модель Yokohama IceGuard iG50 Plus. Її гарна поперечна стійкість і керованість на слизькій дорозі допомогли випередити конкурентів, але на мокрій трасі шина показала найгірші результати. При переміщенні по сухому асфальту модель отримала середні оцінки.
У трійку лідерів увійшли Tigar SUV Winter і Sava Eskimo HP2 (третє і друге місця відповідно). На мокрій дорозі продукт сербської компанії Тігар був істотно краще, ніж шина Йокогама, а по покришка від Сава за багатьма показниками йшла практично нарівні з АйсГард.
Переможцем випробування стала модель Nokian Nordman RS2 SUV, що продемонструвала найвищу якість зчіпних характеристик на слизькому дорожньому покритті. Не менш важливими також були визнані такі властивості моделі як паливна економічність і знижений опір коченню.