У нас представлені товари багатьох торгових марок.
Вся продукція сертифікована, на неї поширюється офіційна гарантія від виробника.
Будь-який мотор (і бензиновий, і дизельний) потребує мастильної рідини, яка уповільнює знос контактуючих деталей. Масла можуть бути різними за складом і характеристикам, тому так важливо підібрати мастило, яке підходить для конкретного типу транспортного засобу.
Більшість двигунів легкових автомобілів споживають близько 100-200 мл автомастила за кожні - 15-20 тис. км. При цьому, разова доза заливки в мотор об'ємом 1,8-2,5 л повинна становити близько 3,5 л. Це актуально для вітчизняних авто. У двигуни іномарок заливають більше мастила - близько 4,3 л.
Заміна масла повинна проводитися регулярно через рівні проміжки часу. Для зручності автовласників масла продаються в різних по ємності каністрах: від бутлів менше 1 л до цистерн на 200 л.
Щоб правильно підібрати мастильну рідину для конкретного типу транспорту, потрібно вміти читати маркування на упаковці масла.
Згідно зі специфікацією ACEA (європейський стандарт), всі мастила розділені на групи:
- Для легкових авто, мікроавтобусів, фургонів, невеликих вантажівок.
- Матеріали з каталізаторами (відновлюють відпрацьовані гази).
- Для моторів на дизелі, які інтенсивно використовуються.
Крім того, існує поділ на 3 класи. Масла першого класу маркують буквами А / В, другого - С, третього - Е. Ці мастила призначені для бензинових двигунів, високофорсованих моторів (бензинові та дизельні) і для дизельних двигунів відповідно.
За стандартом API все автомастила розділені на три категорії:
- мастила для бензинових двигунів;
- рідини для моторів на дизелі;
- масла, що дозволяють економніше використовувати бензин.
Про приналежність мастила до тієї чи іншої категорії можна судити по маркуванню. Мастила першої групи позначені буквою S, другої - літерою С, третьої - буквами ЕС.
Крім того, на етикетках можуть бути приведені індекси, які мають вигляд SM, SH, SG. Це вказівка якості мастила - чим далі друга буква від початку алфавіту, тим більш високі експлуатаційні характеристики має масло.
Також існують універсальні мастила, які підходять для різних типів авто (на бензинових і дизельних моторах). Вони маркуються двома літерами S/С.
Є три параметра густини: SAE, API, ACEA.
За SAE виділяють три види - зимові (мають маркування W на каністрі), літні і всесезонні. Зимові діляться на шість класів: 0W, 5W, 10W, 15W, 20W, 25W, де цифра означає температуру, при якій потрібно використовувати масло. Літні масла мають 5 класів за температурним режимом - від 20 до 60. Всесезонні об`єднують характеристики зимових і літніх.
За API масла класифікуються за експлуатаційними властивостями двигуна: для бензинових, енергозберігаючих і дизельних.
За ACEA виділяють типи масел за видом транспортного засобу.
Скористайтеся системою фільтрів. В такому випадку тип масла буде визначено автоматично.
Масла виготовляють на синтетичный, напівсинтетичній і мінеральній основі.
Синтетичне - для всіх типів двигунів, відмінно працює в будь-яких температурних режимах, довго служить. Напівсинтетичне - для карбюраторних і інжекторних двигунів, підходить для холодів, не розшаровується. Мінеральне - для карбюраторних двигунів, використовується в поєднанні з присадками.
Скористайтеся системою фільтрів. В такому випадку тип масла буде визначено автоматично.
Виділяють моторні та трансмісійні масла.
Моторне використовується при змазуванні тертьових елементів і застосовується на передньопривідних і задньопривідних автомобілях, мостах, а так само для гідропідсилювача керма і в коробці передач.
Трансмісійне масло має підвищену в`язкість, використовується для коробок передач, роздавальних коробок, головних передач провідних мостів, зубчастих і ланцюгових передач всіх видів. Його не можна змішувати з моторним.
При виборі масла слід орієнтуватися на рекомендації автовиробника.
Скористайтеся системою фільтрів. В такому випадку тип масла буде визначено автоматично.
За типом двигуна розрізняють масла по API для бензинових (маркування S), дизельних (маркування C) і універсальні. Так, масло з маркуванням API SN / CJ - універсальне для бензинових і дизельних двигунів.
Скористайтеся системою фільтрів. В такому випадку тип масла буде визначено автоматично.
Задайте цей параметр за допомогою двох «повзунків» і побачите варіанти які підходять.
Автомобільні моторні масла: види, призначення, рекомендації по вибору
Правильно підібране і якісне моторне масло має таке ж значення, як хороший бензин. Тому при проходженні техобслуговування ремонтники приділяють пильну увагу підбору і заміні масла. Фактично, саме автомасло для двигуна допомагає йому (двигуну) працювати краще і довше.
Головним завданням моторних масел стає формування масляної плівки на поверхні деталей, що труться. Таким чином, зводиться до мінімуму стирання і деформація цих елементів двигуна, а значить, деталі відмінно функціонують протягом тривалого часу. Однак відповідальність за вибір і своєчасну заміну масла лежить, все ж, на автовласнику. Тому йому необхідно розбиратися в видах і способах застосування мастильних сумішей. Сьогодні купити моторне масло в Україні можна як в звичайних магазинах, так і на інтернет-порталах з доставкою.
Яким буває моторне масло
За типом основи масла можуть бути:
- синтетичними;
- полусинтетичними;
- мінеральними.
Перший вид (синтетичне автомасло для двигуна) багато експертів називають найкращим вибором для будь-якого автомобіля. У порівнянні з іншими типами масел, синтетичні можуть працювати при дуже низьких температурах і не так гостро реагують на спеку (не чутливі до перегріву). Також вони мають більш тривалий термін експлуатації і меншу в'язкість.
Головним же недоліком стає вартість: купити масло для двигуна на синтетичній основі може далеко не кожен водій.
Напівсинтетичні масла - це мінеральне масло, насичене різними присадками синтетичного походження. Така суміш істотно дешевше чистої синтетики, але і за властивостями поступається їй. Однак є золотою серединою з гідними характеристиками і прийнятною вартістю. Купити моторне масло такого типу обирає більшість автомобілістів.
Самим недорогим з усіх стає мінеральне масло. Його виробляють з речовин, які утворюються при обробці нафти. Це тягуче масло, яке найкраще підходить транспортним засобам, які пройшли більше 150 тис. км.
До недоліків мінеральних масел варто віднести їх недовговічність: експерти рекомендують міняти таке мастило при проходженні кожних 9-10 тис. км. Ще одним мінусом виступає низька опірність перегріву.
Існує ще один тип масляних сумішей: промивні масла. Вони збагачені різними промивальним присадками і застосовуються тоді, коли потрібно не просто замінити основне масло, але також змінити його тип. Промивні масла заливають всього один раз, а потім утилізують.
Дизельне і бензинове моторне масло
Залежно від того, для яких моторів призначене масло, воно може бути дизельним або бензиновим.
У згоді з американським інститутом нафти «API», вони маркуються таким чином:
- дизельне отримує індекс з буквою «С»;
- на етикетці бензинового фігурує буква «S»;
- після цих букв (основних) в маркуванні присутній ще один символ, який вказує на рік випуску двигуна.
В європейських країнах поширена інша система маркування: «ACEA», введена асоціацією європейських виробників. Вона також передбачає наявність основної літери (A, B, E) і цифр (1, 2, 3, 4,5). Тут буквами позначений тип мотора, а цифрами - якість масла. Чим вище цифра, тим більше повні експлуатаційні характеристики отримує масло.
В'язкість масел
Незважаючи на те, що зазначена вище інформація дуже важлива, тільки на її підставі не вийде вибрати і купити масло для двигуна моторне. Необхідно ще врахувати ступінь густоти суміші або її в'язкість.
Для літнього періоду фахівці рекомендують застосовувати більш густі масла, які здатні зберегти свої властивості в спеку. Але при їзді в холодну пору року такі суміші швидко густішають, тому потрібні інші, зимові.
Сезонність легко встановити за інформацією на етикетці: напис SAE (30, 40 або 50) говорить про те, що цю суміш можна використовувати при температурі від 0 до +30, +45 або +50 відповідно.
У той же час, на каністрах з менш густим, не в'язким маслом можна побачити напис SAE (0, 5, 10, 15 або 20) W. Це означає, що такі масла підходять для зимової погоди з температурою повітря 10-40, 10- 35, 5-25, 0-20 нижче нуля або від +15 до -15 відповідно.
Для любителів універсальних рішень існують всесезонні масла з помірною густотою. Вони маркуються символами SAE 5W-40, 5W-30, 10W-30, 10W-40,15W-40 або 20W-50. Це означає, що такі суміші залишаються працездатними в діапазонах температур від +35 до -30, від +30 до -35, від +30 до -30, від +35 до -30, від +40 до -20 або від +45 до -15 відповідно.