У нас представлені товари багатьох торгових марок.
Вся продукція сертифікована, на неї поширюється офіційна гарантія від виробника.
Будь-який мотор (і бензиновий, і дизельний) потребує мастильної рідини, яка уповільнює знос контактуючих деталей. Масла можуть бути різними за складом і характеристикам, тому так важливо підібрати мастило, яке підходить для конкретного типу транспортного засобу.
Більшість двигунів легкових автомобілів споживають близько 100-200 мл автомастила за кожні - 15-20 тис. км. При цьому, разова доза заливки в мотор об'ємом 1,8-2,5 л повинна становити близько 3,5 л. Це актуально для вітчизняних авто. У двигуни іномарок заливають більше мастила - близько 4,3 л.
Заміна масла повинна проводитися регулярно через рівні проміжки часу. Для зручності автовласників масла продаються в різних по ємності каністрах: від бутлів менше 1 л до цистерн на 200 л.
За стандартом API все автомастила розділені на три категорії:
- мастила для бензинових двигунів;
- рідини для моторів на дизелі;
- масла, що дозволяють економніше використовувати бензин.
Про приналежність мастила до тієї чи іншої категорії можна судити по маркуванню. Мастила першої групи позначені буквою S, другої - літерою С, третьої - буквами ЕС.
Крім того, на етикетках можуть бути приведені індекси, які мають вигляд SM, SH, SG. Це вказівка якості мастила - чим далі друга буква від початку алфавіту, тим більш високі експлуатаційні характеристики має масло.
Також існують універсальні мастила, які підходять для різних типів авто (на бензинових і дизельних моторах). Вони маркуються двома літерами S/С.
Є три параметра густини: SAE, API, ACEA.
За SAE виділяють три види - зимові (мають маркування W на каністрі), літні і всесезонні. Зимові діляться на шість класів: 0W, 5W, 10W, 15W, 20W, 25W, де цифра означає температуру, при якій потрібно використовувати масло. Літні масла мають 5 класів за температурним режимом - від 20 до 60. Всесезонні об`єднують характеристики зимових і літніх.
За API масла класифікуються за експлуатаційними властивостями двигуна: для бензинових, енергозберігаючих і дизельних.
За ACEA виділяють типи масел за видом транспортного засобу.
Скористайтеся системою фільтрів. В такому випадку тип масла буде визначено автоматично.
Масла виготовляють на синтетичный, напівсинтетичній і мінеральній основі.
Синтетичне - для всіх типів двигунів, відмінно працює в будь-яких температурних режимах, довго служить. Напівсинтетичне - для карбюраторних і інжекторних двигунів, підходить для холодів, не розшаровується. Мінеральне - для карбюраторних двигунів, використовується в поєднанні з присадками.
Скористайтеся системою фільтрів. В такому випадку тип масла буде визначено автоматично.
Виділяють моторні та трансмісійні масла.
Моторне використовується при змазуванні тертьових елементів і застосовується на передньопривідних і задньопривідних автомобілях, мостах, а так само для гідропідсилювача керма і в коробці передач.
Трансмісійне масло має підвищену в`язкість, використовується для коробок передач, роздавальних коробок, головних передач провідних мостів, зубчастих і ланцюгових передач всіх видів. Його не можна змішувати з моторним.
При виборі масла слід орієнтуватися на рекомендації автовиробника.
Скористайтеся системою фільтрів. В такому випадку тип масла буде визначено автоматично.
За типом двигуна розрізняють масла по API для бензинових (маркування S), дизельних (маркування C) і універсальні. Так, масло з маркуванням API SN / CJ - універсальне для бензинових і дизельних двигунів.
Скористайтеся системою фільтрів. В такому випадку тип масла буде визначено автоматично.
Задайте цей параметр за допомогою двох «повзунків» і побачите варіанти які підходять.
Універсальне масло: склад, характеристики, рекомендації з вибору
Підбираючи масло для конкретного типу автомобільного движка, слід розуміти, що не кожна масляна суміш підійде для догляду і за бензиновим, і за дизельним мотором. Фактично, для кожного виду двигуна потрібно масло з конкретним набором присадок. У той час як для звичайного автовласника це не є великою проблемою, для тих, хто розпоряджається цілим автопарком, означає зростання витрат на обслуговування авто. Універсальне масло допоможе спростити догляд за великим парком, де присутні вантажні та легкові автомобілі, автобуси і спецтехніка.
Які масла називають універсальними і чому
За рахунок спеціального складу подібні масляні суміші підходять практично для будь-яких моторів.
Потрібно відзначити, що основа в усіх видах масел однакова: синтетична, напівсинтетична або мінеральна. Відмінності полягають тільки в присадках і активних компонентах. У складі універсальних масел пакет присадок продуманий настільки, що прекрасно справляється з процесами, що проходять як в моторах на бензині, так і в дизельних агрегатах.
Фахівці рекомендують міняти універсальне масло не рідше, ніж через кожні 4 тис. км пробігу. Це актуально для України, так як тут простежується тенденція використання низькоякісного дизеля. При цьому, в європейських країнах ця цифра трохи інша - 5-6 тис. км пробігу. Це пов'язано з тим, що при використанні масла з універсальними властивостями з'являється окис, яка шкодить двигуну і може прискорити його знос.
У тому випадку, коли автомобіліст не впевнений в якості палива, йому, можливо, варто перейти на дизельне масло. Воно містить високоефективні присадки і компоненти, які призначені для нейтралізації подібних процесів.
Перш ніж купити масло універсальне, варто розібратися з маркуванням таких сумішей. Масла, які надходять в США, Канаду і Мексику, сертифікують за стандартом ACEA. Вони отримують подвійне маркування з такими ж категоріями, що і дизельні або бензинові масла (S і C). На упаковці універсальних сумішей можна побачити символи SF / CC, SG / CD, SJ / SF-4 та інші.
Але тут зазначені початкові літери дозволяють встановити пріоритетне використання олії для того чи іншого типу мотора.
Купити олію універсальну легко можна як в звичайному магазині, так і в інтернеті з адресною доставкою або до найближчого пункту видачі.