Continental підготував шиповану гуму до зими 2019 - 2020
Дивитися всі Новини

Continental підготував шиповану гуму до зими 2019 - 2020

Шинний бренд Continental підготувався до зимового сезону 2019 - 2020. Компанія анонсувала вихід нових шипованих шин IceContact 3. Нові шини призначені для суворих погодних умови. Новинка вийде в двох різних різновидах і стануть вдосконаленим продовженням вже існуючої зимової лінійки.

Continental IceContact 3 : переваги зимової новинки

Зимовий сезон 2019 - 2020 Continental відкриє новими зимовими шинами . Модель IceContact 3 розроблена фахівцями компанії для експлуатації в суворих умовах. Тому для них був створений вдосконалений малюнок протектора, спрямований на збереження зчеплення як на сухій, так і на засніженій або слизькій дорозі.

Continental вже використала раніше технологію обгумованих шипів, які застосовуються в нових покришках. Попередник цієї моделі IceContact 2, що вийшов зимовому сезоні 2018 - 2019, був оснащений технологією ContiFlexStud. Нова версія має дві версії шипів, що дає відчутне переваги перед іншими учасниками ринку.

Експлуатаційні властивості і особливості застосування

Розробники компанії Continental, характеризуючи нову гуму, роблять акцент на її адаптації до суворих умов в холодну пору року.

Зимові шини IceContact 3 мають наступні характеристики:

  • Використання інноваційного дизайну протектора із спрямованим малюнком. Ця властивість дозволяє зберігати баланс і керованість, у тому числі в умовах мокрої дороги. Малюнок був розроблений так, щоб автомобіль зберігав упевненість як на снігу, так і на брудній і мокрій дорозі під час відлиги. Одно з достоїнств цієї розробки - зниження ризику аквапланування і сплешпленінгу;
  • Використання нового рецепту при створенні гуми. У гумовій суміші застосовується рапсова олія, що допомагає зберегти еластичність протектора при різкому зниженні температури. Ця ж властивість робить шини міцнішими і зносостійкими;
  • Наявність двох типів шипів. Перший варіант - стандартні алюмінієві шини. Шипи другого типу - обгумовані. Вони виготовляються за створеною Continental технологією ContiFlexStud, яка вже апробована на більше ранній моделі і показала високі результати на зимовій дорозі. Оснащення шипами того або іншого типу залежить від заводської комплектації і типоразмера. Так, покришки від 14 до 17 дюймів виготовляються з шипами з алюмінію. Починаючи з 17 дюймів виробу отримують обгумовані шипи. В цілому розмірна сітка цих шин представлена в діапазоні 14 - 21 дюйм.

Використання шипів інноваційного типу і особливості їх розміщення дозволили добитися значного поліпшення зчеплення коліс з льодом - цей показник став кращий на 10% порівняно з попередниками цієї моделі. Додаткові переваги використання обгумованих шипів - зниження шуму під час руху і збільшення зносостійкості покришки. Розробники заявляють, що нові вироби універсальні. Вони підходять як для стандартних легкових машин, так і для міських позашляховиків. Покришки мають індекс швидкості Тонни, тобто до 190 км/год.

07 лютого 2019 р.