Щорічний тест літніх шин в Австралії
На Австралійському континенті 18 років поспіль проводиться тестування літніх покришок . В цьому році у випробуваннях взяли участь 8 шин розміру 235/32 R19 від різних виробників. Автошини преміального сектору представили Bridgestone Potenza S007A, Continental Sport Contact 6, Goodyear Eagle F1Syper Sport, Michelin Pilot Sport 4S, Pirelli P Zero. Тайваньская компанія Maxxis виставила свою шину медіум класу Victra Sport 5. Лінію бюджетних покришок представили Infinity Ecomax і Hifly HF805 від китайського виробника. Обмежень ніяких не було. Організатори відзначили, що відсутність інших марок автогуми пов'язана з небажанням представників компаній взяти участь в тестуванні. Для проведення тестів був обраний автомобіль марки Peugeot 308 GTi. На випробувальному треку Sydney Dragway організатори створили обстановку, що максимально відповідала реальній.
Результати тестування літніх шин розміру 235/32 R19
Перші заїзди проводили рано вранці, поки температура повітря не перевищувала 19 градусів. При цьому дорожнє покриття було сильно зволожені ранковим туманом. Надалі, з підвищенням температури, ускладнювалися умови проходження випробувань і організаторам довелося корегувати отримані факти. Слалом Peugeot 308 GTi проходив на швидкості 60км/ч. Краще за всіх себе зарекомендували Michelin Pilot Sport 4S 9 (10,2), за ними з мінімальним відставанням розташувалися Goodyear (10,25) і Pirelli (10,28). Далі вишикувалися з невеликим відставанням один від одного Bridgestone (10,32), Continental (10,37) і Maxxis (10,45). Автошини Hifly (11,2) і Infinity (11,4) зайняли останні рядки.
Цікаво порівняти підсумки гальмівного шляху на мокрому і сухому покритті. Отримані дані здивували тим, що лідер минулого року Continental Sport Contact 6 показав лише 5 результат на мокрій трасі. Кращий результат гальмування показала покришка Maxxis Victra Sport 5 (23,79). У трійку лідерів вийшли Michelin (23,95) і Goodyear (24,16). На шостій позиції закріпилася шина Bridgestone Potenza S007A (24,96).
За підсумками протяжності гальмівного шляху на сухому покритті пальма першості дісталася Continental Sport Contact 6 (33,98). Слідом розташувалися шини Bridgestone (34,14), Michelin (34,93). Четвертий результат у шини середнього класу Maxxis (35,45), вона обігнала преміальну покришку Pirelli (35,87). Замикає ряд автошина Goodyear з показником 36,43.
У проходженні тесту на керованість знову були першими Michelin з показником 76,97. Друге місце зайняли Goodyear (77,25) і на третю позицію вийшли Pirelli P Zero (77,5). Відповідно, місця з 4 по 5 зайняли Continental Sport Contact 6 і Maxxis Victra Sport 5.
Останнє випробування визначило, яка з автошин володіє найвищою стійкістю при прискоренні на поворотах під час їзді по мокрій трасі. Кращий результат бічної стійкості продемонстрували преміальні шини Goodyear (1,022). Решта 5 учасників, крім Infinity Ecomax і Hifly HF805, відзначилися приблизно однаковими показниками, що варіюються від 1,0184 - до 1,004.
Остаточні підсумки випробувань:
1 | Michelin Pilot Sport 4S | 9 |
2 | Goodyear Eagle F1Syper Sport | 14 |
3 | Bridgestone Potenza S007A | 20 |
4 | Maxxis Victra Sport 5 | 20 |
5 | Continental Sport Contact 6 | 21 |
6 | Pirelli P Zero | 21 |
7 | Hifly HF805 | 36 |
8 | Infinity Ecomax | 39 |
Всі шини преміум класу порадували високими показниками. Ретельно розглянувши отримані дані, експерти прийшли до висновку, що краще за всіх себе зарекомендували у всіх заїздах покришки Michelin Pilot Sport 4S. Continental Sport Contact 6 не змогли піднятися вище 5 місця, хоча в минулому році займали лідируючу позицію. Китайські низькобюджетні шини наполегливо показували найнижчі результати.