infoshina.ua
пошук
Пусто
Firestone випускає нову позашляхову модель

Firestone випускає нову позашляхову модель

Американський шинний бренд Firestone випускає останню модель у своїй позашляховій лінійці Destination. Нею стали шини Destination LE3, призначені переважно для руху по асфальту та створені як заміна більш раннього варіанта Destination LE2.

Оновлення лінійки Destination

Шинна компанія Firestone оголосила про завершення оновлення лінійки сімейства шин для позашляховиків і пікапів, яке почалося ще в 2017 році. Протягом останніх років до цієї лінійки ввійшли кілька моделей: вседорожні Destination A/T2, грязьові M/T2 і модель X / T, що за своїми властивостями займає проміжне положення між ними. У цій лінійці, за словами розробників, не вистачало шин для асфальту. Щоб заповнити прогалину, у сімействі Destination з'явилися літні шини LE3. Ця модель як більш вдосконалена повинна замінити колишню версію LE2. На ринку, у тому числі в європейських країнах, новинка з'явиться протягом 2020 року.

Технічні властивості Destination LE3

Як повідомляють розробники компанії Firestone, саме позашляховики і пікапи, які переважно їздять асфальтованими дорогами, представляють основний сегмент їхньої зацікавленості. У зв'язку зі зростанням ринку таких автомобілів з'явилася необхідність у створенні ультрасучасних покришок. Ними і стали Firestone Destination LE3.

Одна з найважливіших концепцій, на яких базувалося створення Destination LE3, - "поєднання трьох W" (в оригіналі Wear, wet, winter). Ця формула означає, що шини повинні мати хороший знос, справлятися з мокрою дорогою та демонструвати високі їздові якості у зимових умовах.

Основні переваги, на які звертають увагу водіїв творці новинки:

  •  Малюнок протектора, створений для безпроблемної їзди по асфальту та за його межами у будь-яку погоду, включаючи мокрі умови;
  •  Сучасні технології у розробці протектора;
  •  Інноваційний гумовий склад;
  •  Сучасний каркас шин, що забезпечує максимальну міцність і довговічність.

В основі моделі - поліефірний каркас. Він включає два металокордних брекети і спеціальний нейлоновий шар, що підсилює усю конструкцію. Ця розробка повинна забезпечити покришкам особливу довговічність: у компанії анонсують пробіг до 110 тисяч км.

Малюнок протектора нової моделі візуально схожий на її попередницю. Він містить кілька великих каналів, розташованих поздовжньо, а також S - образні канавки, які їх перетинають. У моделі Destination LE3 застосували сучасну технологію HydroGrip. Вона передбачає наявність глибоких канавок, які у поєднанні з відкритими плечовими зонами активізують відведення води. У результаті використання цієї технології значно зменшується ризик аквапланування.

Говорячи про важливі зміни дизайну нової моделі і використовуваних у Destination LE3 інноваціях, інженери повідомляють про наявність тут більш глибоких 3D ламелей. Цей елемент частково вже був апробований у інших моделях цієї ж лінійки, він допомагає при будь-якому зносі шин зберігати хороше зчеплення та до закінчення експлуатації не втрачати свої основні експлуатаційні якості.

Ще одне покращення у порівнянні з Destination LE2 – покращилося гальмування на мокрій дорозі. Згідно з першими тестами, цей показник був підвищений на 3%. У той же час випробування показали, що тягове зусилля покращилося на 10%. Це при тому, що, згідно з маркуванням, шини не призначені для зимового використання.

Говорячи про Destination LE3, представники компанії провели паралель з новими пропозиціями найближчих конкурентів Michelin і Toyo. За їхніми словами, приємно здивувало відмінне мокре гальмування Destination LE3, що завжди відіграє важливу роль для водіїв.

Сподобалося? Поділіться з друзями.
31 березня 2020 р.