До 2020 року Michelin збільшить продуктивність своїх шин
Французький виробник шин поділився своїми амбітними планами на майбутнє. Зокрема, до 2020 року Michelin збільшить продуктивність своїх покришок не менше, ніж на 10% в порівнянні з базовим рівнем 2010 року. Така заява пролунала 7 червня під час зборів інвесторів в Парижі. Крім того, представники компанії відзначають, що вже до кінця 2017 продуктивність продукції бренду була збільшена на 7,6%.
Плани на майбутнє
Згідно заявленої програми, Michelin працює над тим, щоб заощадити 3 мільярди літрів палива протягом експлуатаційного строку своїх шин, а також знизити викиди вуглекислого газу більш ніж на 8 мільйонів тонн. Всі цифри вказані в порівнянні з базовими показниками 2010 року. Досягти поставленої мети допоможе зниження опору коченню вантажних і комерційних шин . Уже зараз Michelin значно просунулася в даному напрямку. Також в планах компанії - розвиток економіки з багатооборотним використанням продукції і випуск покришок, які будуть складатися з відновлюваної сировини або перероблених шин не менше, ніж на 30%. Як відзначили в компанії, до кінця 2017 року середня частка відновлюваної сировини та повторно використовуваних матеріалів при виробництві гуми вже склала 29%.
Ще одна важлива мета компанії - знизити техногенне навантаження своїх виробничих потужностей. До 2020 року цей показник повинен впасти на 50%. Зокрема, мова йде про підвищення енергетичної ефективності на 38% в порівнянні з рівнем 2005 року. На даний момент компанія вже скоротила техногенне навантаження своїх заводів на 47,3%, в той час, як енергоефективність зросла на 30%.
Раніше в Michelin заявляли про те, що до 2048 року всі шини бренду будуть на 80% складатися з нешкідливих для екології поновлюваних матеріалів. До цього ж періоду компанія обіцяє розробити шини, на 100% придатні для переробки.
Екологічна гонка
Все більше компаній, які займаються виробництвом автомобільної гуми, роблять ставку на екологічність своєї продукції. Справа в тому, що питання про шкоду шинного виробництва для природи стоїть дуже гостро вже не перший рік. У цьому своєрідному змаганні за збереження планети місце лідера займає саме французький концерн Michelin.
Як заявляє виробник, щорічний бюджет компанії на дослідження в області екології виробництва становить приблизно €500-600 мільйонів. Ці зусилля приносять хороші результати, виходячи з цифр, наведених вище.
Удосконалюючи споживчі властивості і технічні характеристики покришок, підприємство одночасно поліпшує і екологічні параметри своєї продукції. Зокрема, вже зараз інженерами і вченими концерну було суттєво зменшено характеристику опору коченню. Це автоматично призводить до зниження витрати палива і скорочення шкідливих викидів в атмосферу. Постійно впроваджуються нові енергозберігаючі технології, неорганічні компоненти замінюються природною сировиною. Все це в поєднанні з високою якістю продукції робить шини Michelin все більш затребуваними.