infoshina.ua
Пошук

Всесезонний тест Auto Bild 4x4

27.12.2019
32707
4
416 оцінок
Всесезонний тест Auto Bild 4x4

У другому випробуванні всесезонних шин для позашляховиків 4x4 у 2019 році експерти Auto Bild протестували десять моделей у розмірі 235/65 R17. До тесту включили також звичайні літні та зимові шини як еталон.

У цьому тесті нові Bridgestone Weather Control A005 ідуть у парі з Michelin CrossClimate SUV на першому місці рейтингу. Обидві шини показали чудовий баланс якостей. Але варто відзначити, що в цьому тесті не було ніяких випробувань на знос, в яких Michelin часто перевершував своїх конкурентів, а новий A005 мав певні труднощі.

 

Третє місце також було нічиїм. Його отримали Continental AllSeasonContact і новий Hankook Kinergy 4S2X. Як і Michelin і Bridgestone, обидві шини показали хороші результати у всіх категоріях, але мали трохи триваліше гальмування у сухому стані, ніж лідери тесту.

Результати в сухих умовах

У той час як еталонні літні шини мали звичну перевагу в сухому гальмуванні, Bridgestone Weather Control A005 пропустив вперед Michelin CrossClimate SUV, зупинившись на 0,8 м позаду свого французького конкурента.

За сухим гальмуванням всесезонні шини розмістилися у такому порядку:

1. Еталонні літні шини

2. Michelin CrossClimate SUV

3. Bridgestone Weather Control A005

4. Pirelli Scorpion Verde AllSeason

5. Falken EuroAll Season AS2

6. Continental AllSeasonContact

7. Goodyear Vector 4 Seasons Gen 2 SUV

8. Hankook Kinergy 4S2X

9. Nankang Cross Season AW 8

10. Toyo Celsius

11. Еталонні зимові шини

12. Kleber Citilander.

Трійка найкращих у випробуванні на суху стійкість залишилася тією ж. На третьому місці разом з Bridgestone опинився і новий Hankook. За стійкістю на сухій дорозі рейтинг такий:

1. Еталонні літні шини

2. Michelin CrossClimate SUV

3. Bridgestone Weather Control A005

3. Hankook Kinergy 4S2X

5. Continental AllSeasonContact

6. Goodyear Vector 4 Seasons Gen 2 SUV

7. Pirelli Scorpion Verde AllSeason

8. Falken EuroAll Season AS2

9. Еталонні зимові шини

10. Toyo Celsius

11. Kleber Citilander

12. Nankang Cross Season AW 8.

Тестування у мокрих умовах

Під час випробувань Bridgestone ще раз довели, що з гальмування на мокрій дорозі це провідна шина в своєму класі. Bridgestone була єдиною моделлю, яка перевершила еталонну літню модель. На позиціях з третьої по п'яту опинилися покришки, різниця між якими при гальмуванні була менше ніж 1 метр.

Результати тестів за сухим гальмуванням:

1. Bridgestone

2. Еталонна літня шина

3. Continental

4. Goodyear

5. Еталонна зимова шина

6. Michelin

7. Hankook

8. Falken

 

9. Toyo

10. Kleber

11. Nankang

12. Pirelli

Michelin CrossClimate SUV - не найсильніша шина у випробуванні на аквапланування. Але в цьому розмірі, здається, вона ефективна настільки, що навіть виграла тест за прямим акваплануванням.

Місця за цим критерієм розподілилися так:

1. Michelin

2. Hankook

3. Еталонна літня модель

4. Bridgestone

5. Goodyear

6. Falken

7. Еталонна зимова модель

8. Continental

9. Kleber

10. Pirelli

11. Toyo

12. Nankang.

Тестування на снігу

Еталонні зимові шини були найкращими на снігу. У порівнянні з еталонними літніми покришками всі всесезонні шини були надзвичайно ефективними.

Результати з гальмування на снігу

1. Еталонна зимова шина.

2. Hankook

3. Continental

4. Nankang

5. Toyo

6. Falken

7. Goodyear

8. Bridgestone

9. Michelin

10. Kleber

11. Pirelli

12. Еталонна літня модель.

За стійкістю на снігу тест виграли Continental AllSeasonContact. Michelin CrossClimate SUV посіли друге місце. З третьої позиції у порядку погіршення характеристик розташовуються шини Hankook, Bridgestone, Toyo, референтна зимова модель, Falken, Goodyear, Pirelli, Cleber і еталонна літня.

Випробування із зчеплення зі снігом показали, що традиція, згідно з якою Continental, Michelin і Hankook посідають лідерські позиції, триває. Замикає рейтинг за зчепленням зі снігом традиційно еталонна літня модель.

Інші критерії

Continental AllSeasonContact продемонстрували вражаючу перевагу у використанні палива. Ця модель виявилася лідером за спротивом коченню. Починаючи з другого місця шкала виглядає так:

2. Bridgestone

3. Nankang

4. Michelin

5. Еталонна літня шина

6. Kleber

7. Goodyear

8. Hankook

9. Falken

10. Еталонна зимова шина

11. Pirelli

12. Toyo.

Hankook і Michelin – найтихіші моделі тесту. На третьому місці за шумом - Bridgestone. Замикають рейтинг найбільш гучні Kleber.

Не дивно, що деякі з кращих шин у тесті були найдорожчими. Ви отримуєте те, за що платите, особливо у всесезонному / зимовому сегменті. Найбільш дешева модель - Nankang Cross Season AW 8. Найдорожчі у тесті - Michelin CrossClimate SUV.

Підсумкові результати

1 місце – Bridgestone Weather Control A005.

Плюси: міцний універсал з високим зчепленням у будь-яких умовах, точним керуванням і динамічною поведінкою на мокрій поверхні, малий гальмівний шлях, в тому числі на мокрій дорозі.

Мінуси: Не згадуються.

1 місце – Michelin CrossClimate SUV.

Плюси: зразкова всесезонна гума з приголомшливими якостями на снігу і льоду, динамічною і спортивною поведінкою на сухій дорозі, найвища безпека при акваплануванні, точне керування.

Мінуси: не згадуються.

3 місце – Continental AllSeasonContact.

Плюси: універсал з найкращими зимовими характеристиками. Маневреність і спортивний стиль на мокрій дорозі, точне рульове управління з хорошою реакцією. Дуже економний витрата палива.

Мінуси: злегка тривале сухе гальмування.

3 місце – Hankook Kinergy 4S2X.

Плюси: хороша ціна, хороші зимові якості, висока стійкість до аквапланування. Динамічна керованість на мокрій дорозі, низький рівень шуму.

Мінуси: злегка тривале сухе гальмування.

5 місце - Goodyear Vector 4 Seasons Gen 2 SUV.

Плюси: дуже збалансована всесезонна шина, стабільна керованість в будь-яких умовах, хороший рівень комфорту.

Мінуси: злегка тривале сухе гальмування.

6 місце - Falken EuroAll Season AS2.

Плюси: висока тяга і короткий гальмівний шлях на снігу, хороша стійкість до аквапланування.

Мінуси: трохи ковзає на мокрій і сухій дорозі, злегка тривале мокре гальмування.

7 місце - Toyo Celsius.

Плюси: хороша продуктивність на снігу.

Мінуси: середнє зчеплення з недостатньою обертальністю на мокрій і сухій дорозі, повільне рульове управління, високі витрати палива.

8 місце – Kleber Citilander.

Плюси: хороша продуктивність на снігу.

Мінуси: середні на сухий і мокрій дорозі, повільне рульове управління, плавне сухе управління, тривале мокре гальмування.

9 місце - Nankang Cross Season AW 8

Плюси: хороші на снігу, низька ціна.

Мінуси: низьке зчеплення на сухий і мокрій дорозі, дуже велика гальмівна відстань на мокрій дорозі.

10 місце - Pirelli Scorpion Verde AllSeason.

Плюси: низький рівень шуму, низька ціна.

Мінуси: Середні на снігу, середнє зчеплення на мокрій дорозі. Недостатня обертальність на мокрій дорозі, дуже велика гальмівна дистанція на мокрій дорозі.