infoshina.ua
пошук
Пусто
Бічний поріз на шині: відремонтувати або замінити?

Бічний поріз на шині: відремонтувати або замінити?

Автомобільна покришка може бути пошкоджена при різних обставинах. Цілісність гуми порушується при наїзді на цвях, скло або гострий камінь. Якщо це прокол, то стандартним рішенням стає джгут. Однак в разі, коли пошкоджена бокова частина, ремонт не завжди виправданий.

Якщо мова йде про порізи на боковині старої, бувалої шини, то найочевидніший вихід - покупка нового виробу. Але вихід з ладу нової гуми може стати серйозною неприємністю і з'являється спокуса відремонтувати модель.

Детальніше про порізи і їх небезпеку

Слід зазначити, що заробити поріз можна не тільки на дорозі, де стирчать арматури і є ями в асфальті. Зіпсувати шину можуть навіть на парковці або в нічний час, коли автомобіль залишається без нагляду біля будинку.

Розсічення боковини покришки призводить до руйнування корду і всіх слоїв компаунду. При неправильному ремонті, автомобіль може стати джерелом небезпеки для всіх учасників дорожнього руху.

Сучасні вантажні та легкові покришки - це високотехнологічні вироби, а не просто шматок гуми, накачаний повітрям.

shiny

Спрощено конструкція шини виглядає наступним чином:

  •  металевий корд;
  •  текстильний корд з капронових волокон;
  •  кілька шарів полімеру з різними властивостями.

Подібна будова забезпечує міцність шини з усіх боків: як зверху, так і з боків. Завданням корду (металевих і тканинних ниток) є захист гуми від руйнування при навантаженні. Іншими словами, корд не дає компаунду луснути.

Однак при порізі цілісність корду порушується і в цьому місці виріб стає вразливим. Якщо ремонт виконується гумою (майстер заклеїв поріз), то нитки корду все одно залишилися розірваними. При попаданні колеса в яму, в місці склейки може знову виникнути розрив.

Чи варто ремонтувати і який метод вибрати?

Вирішуючи дилему «відремонтувати або замінити», варто взяти до уваги кілька чинників. Якісний ремонт буде коштувати дорого, майже стільки ж, як сама шина.

Тому якщо гума вже має чималий пробіг і видно зношення протектора, то кращим варіантом буде покупка нового «автовзуття».

shiny

Ремонт виправданий тільки тоді, коли покришка дуже дорога, має великий радіус або складний, специфічний протекторний малюнок. Тобто, якщо відремонтувати порізану боковину буде простіше і дешевше, ніж купити нову покришку.

Традиційними методами ремонту можна назвати вулканізацію і застосування термопластиря. Пластир є фрагментом пресованої гуми з нитками корду всередині. Він може «наклеюватися» холодним або гарячим методом. Коли потрібно закрити бічний поріз, то використовують тільки гарячий спосіб (нагрівають до 150 градусів).

Спочатку пошкоджену ділянку шини зачищають зовні і всередині, потім видаляють гумову стружку, знежирюють поверхню і накладають пластир всередині покришки. Далі зовні змащують шину спеціальним клеєм і покривають спеціальною гумою. На завершальному етапі майстер запаює порізи, а зовні шина залишається рівною ​​і гладкою.

Після ремонту покришки не варто ставити на передні осі, а також не можна розганятися вище 90-100 км / год.

Сподобалося? Поділіться з друзями.
19 квітня 2018 р.