infoshina.ua
пошук
Пусто
Як заощадити на шинах 45 000 гривен за 4 роки

Як заощадити на шинах 45 000 гривен за 4 роки

Протягом останніх чотирьох років фахівці шинної компанії Kama Tyres тестували покришки Кama NR 202 на міцність. Головним завданням було визначення зносостійкості шин після відновлення протектора.

Ключові характеристики покришки

Дана модель була створена для установки на колеса вантажних автомобілів, вона отримала суцільнометалокордовий каркас і блоковий протекторний малюнок. Ця вантажна шина призначена для використання на провідній осі, підходить для їзди по місцевим та регіональним дорогам.

Виробник зазначає, що шини забезпечують відмінне зчеплення з дорожнім полотном в будь-яку погоду. За рахунок ретельно продуманого дизайну дренажних канавок і спеціального складу компаунда гума ефективно протистоїть акваплануванню, а також самостійно очищується від налиплого бруду і застряглих каменів.

Прагнучи надати полімеру досить високу еластичність, хіміки компанії-виробника додали в формулу компаунда кремнезем і технічний вуглець. В результаті, модель може похвалитися не тільки стійкістю до зносу, відмінною керованістю і надійністю, але також високим рівнем комфорту.

Як проходило випробування

Нові покришки Кama NR 202 були встановлені на колеса вантажівок, що належать транспортному підприємству «Автокомбінат» (Казахстан). Після того як шини були використані до критичного стирання, їх двічі відновлювали, а потім відправили на завод ТОВ «КаМаРетред» для нарізки протектора.

У підсумку, покришки пройшли практично 650 тис. Км, що склало більше 92% їх середньої ходимоості. За оцінками експертів, це дуже гідний результат.

Комплект нових ЦМК шин КАМА був відправлений одержувачу в вересні 2015 року. До липня наступного року покришки пройшли 240 тис. Км, їх відправили на відновлення і потім повернули на колеса того ж автомобіля.

Підприємство проводило відновлення протектора методом холодної наварки:

  •  повне видалення старого протекторного шару;
  •  ремонт і шліфування каркаса (при необхідності);
  •  накладання шару рідкої гуми (грунтовки з натурального каучуку);
  •  накладка і закріплення нової протекторної стрічки;
  •  вулканізація.

Після того, як відновлені покришки пройшли ще 190 тис. Км (в серпні 2017 року), процедуру повторили.

Більш ніж через рік (в жовтні 2018 г.) було вирішено дорізати протектор. На той момент пробіг гуми становив 174 тис. Км. Експеримент був закінчений в серпні поточного року, коли загальна ходимость шин склала 646 тис. Км, у тому числі 42 тис. Км після донарізки протектора.

За підсумками чотирирічних тестів можна зробити висновок про міцність цільнометалокордних каркасів КАМА, а також відмінну якість відновлених протекторів.

Проведені розрахунки дозволяють говорити про економію в 45 000 гривень на одному транспортному засобі.

Цікаво, що компанія, яка проводить відновлення протекторів ЦМК шин холодної наварюванням, дає на них гарантію протягом 2-х років.

 

 

 

Сподобалося? Поділіться з друзями.
23 жовтня 2019 р.