infoshina.ua
пошук
Пусто
Pirelli модифікує Scorpion Verde All Season для зимової експлуатації

Pirelli модифікує Scorpion Verde All Season для зимової експлуатації

На шинному ринку все частіше спостерігається тенденція оптимізації всесезонних покришок та їх адаптації до зимових умов. Ця необхідність диктується запитами автовласників, для яких важлива безпека на слизькій і засніженій дорозі. Одна з компаній, які відреагували на цю тенденцію - Pirelli. Шини Scorpion Verde All Season SF, оптимізовані для зими, з'являться на ринку найближчим часом.

Оновлені всесезонні шини Scorpion Verde All Season SF

У багатьох країнах світу та Європи на законодавчому рівні обов'язковим є використання зимових покришок або всесезонних шин, що мають спеціальне маркування 3PMSF. Тепер аналогічне маркування, на якому зображені гора і сніжинка, будуть мати і Scorpion Verde All Season італійського бренду Pirelli. Цей більш універсальний варіант отримає також оновлене назву Scorpion Verde All Season SF.

Scorpion Verde All Season SF - важливе доповнення під всесезонної лінійці Pirelli. Паралельно з новою версією на ринку збережеться і стандартна модель. Новинка з'явиться у продажу в 14 розмірах у діапазоні 235/60/R16 - 255/55R20. Оновлена модель вже омологована для автомобілів компаній Mercedes і Volkswagen.

Експлуатаційні характеристики

Згідно з повідомленнями виробника, ці всесезонні шини , призначені насамперед для кросоверів і позашляховиків, мають високий рівень безпеки та комфорту на будь-якій дорозі протягом усього року. Окремо в Pirelli відзначають інноваційні матеріали, з яких виготовляється цей продукт. Як заявили представники бренду, символ 3PMSF свідчить про здатність покришок ефективно працювати в неекстремальну зимову погоду. У тому числі відзначають їхню продуктивність і безпеку на засніжених дорогах.

Малюнок протектора у порівнянні з основною всесезонної моделлю не зазнав серйозних змін. Він залишився таким самим асиметричним і ненаправленим, з ламелями декількох типів. У тому числі три ребра, розташовані у центральній зоні протектора, мають спеціальні S-образні ламелі, призначені для поліпшення курсової стійкості та підвищення акустичного комфорту. Також вони добре відводять воду і перешкоджають виникненню аквапланування. А спеціальний профіль вигнутої форми підвищує знос і покращує зчеплення під час поворотів.

Тим не менш модифікована модель має кілька важливих покращень:

  •  Вдосконалений гумовий склад сприяє кращому зчепленню із засніженою дорожньою поверхнею.
  •  Оновлена версія краще справляється зі сніговою кашею.
  •  Оптимізований склад і будова протектора забезпечують більш надійне зчеплення зі слизькою дорогою.

Шини окремих, найпопулярніших розмірів будуть виготовлятися із застосуванням технології Run-Flat і Seal Inside. Перша стратегія передбачає наявність посилених боковин, здатних витримати вагу автомобіля у разі втрати тиску в шиною. Друга технологія полягає у використанні герметизуючого шару всередині покришки. У разі проколу такий внутрішній герметик запечатує поверхню, дозволяючи автомобілю якийсь час безпечно продовжувати рух.

 

Сподобалося? Поділіться з друзями.
05 травня 2020 р.