infoshina.ua
пошук
Пусто
Що краще на снігу: HT, AT, MT або зимові шини?

Що краще на снігу: HT, AT, MT або зимові шини?

Чи можуть позашляхові шини перевершити повноцінні зимові або всесезонні покришки на снігу? Щоб з'ясувати це, експерти спеціалізованого видання Tyre Reviews за підтримки компанії General Tire протестували п'ять різних типів шин для позашляховиків на снігу.

 

Порівняльне випробування для HT, AT, MT і зимових шин на снігу: параметри

Експерти видання Tyre Reviews перевірили властивості декількох різних моделей покришок категорій HT, AT, MT, а також класичних зимових шин в умовах засніженої дороги. Основним завданням було визначити, чи може блочна шина підвищеної прохідності перевершити спеціальні зимові покришки.

Основні параметри, за якими перевірялися учасники - гальмування, управління і зчеплення на снігу, гальмівні властивості на льоду. Оцінювали також суб'єктивні відчуття від управління, комфорту і шуму під час їзди.

Тестування було підтримано шинною компанією General Tire, тому всі моделі, які брали участь у випробуваннях, були надані цим брендом. У тестах були перевірені шини підвищеної прохідності H/T General Grabber HTS 60, м'які A/T General Grabber APT, агресивна модель A/T General Grabber ATx, M/T General Gra M/T General Grabber X3 і повноцінні шини General Grabber Arctic. Після проведення комплексного дослідження експерти поділилися враженнями та висновками.

Випробування на снігу і льоду

Зимова шина General Grabber Arctic мала явну перевагу під час випробувань на гальмування на снігу. Всесезонна General Grabber HTS 60, агресивна всюдихідна General Grabber ATx і м'яка всюдихідна General Grabber APT фінішували наступними щільною групою, випереджаючи позашляхові покришки General Grabber X3 для брудної місцевості.

Схожа ситуація спостерігалася під час випробувань на зчеплення на снігу, при цьому зимові шини A/T показали себе трохи краще, ніж всесезонні:

1. General Grabber Arctic.

2. General Grabber APT; General Grabber ATx.

3. General Grabber HTS 60.

 

4. General Grabber X3.

Суб'єктивна оцінка точно відповідала рейтингу за зчепленням, причому більш чіпкі шини пропонували кращий баланс і більший контроль над автомобілем.

Тестування на льоду показало перевагу зимової моделі General Grabber Arctic. З інших учасників значно кращими виявилися м'які A/T-шини Grabber APT. HTS 60, X3 і ATx відповідно зайняли з третьої до п'ятої позиції.

Інші параметри тестування

Суб'єктивно зимова шина також виявилася найзручнішою у всіх тестах, оскільки за своїми характеристиками вона відповідає м'якому бездоріжжю. За суб'єктивним комфортом рейтинг такий:

1. General Grabber Arctic.

2. General Grabber HTS60.

3. General Grabber APT.

4. General Grabber ATx.

5. General Grabber X3.

Всесезонні шини HTS 60 показали найнижчий рівень шуму під час випробувань. А хоча позашляхова модель MT General Grabber X3 була вражаюче тихою для своєї категорії, вона як і раніше залишалася помітно найгучнішою шиною в тесті.

Підсумкові результати

1. General Grabber Arctic.

Не дивно, що зимові шини перемогли у тестах на снігу. Вони виграли всі проведені об'єктивні випробування і вселяють впевненість під час проходження засніженої дистанції завдяки збалансованому зчепленню, гальмуванню і керованості на поворотах.

2. General Grabber HTS60.

Grabber HTS 60 в черговий раз зарекомендували себе як всесезонні шини з вражаючими характеристиками на снігу. Вони дають менше впевненості, ніж зимова модель, трохи менше зчеплення з дорогою, але все ж протягом усіх випробувань шина була збалансованою і повністю придатною до експлуатації.

2. General Grabber APT.

У Grabber APT було хороше зчеплення з дорогою, але під час тесту на керованість на снігу гальмування і повороти були обмежені порівняно з HTS 60 і зимовою моделлю.

3. Grabber ATx.

Ці шини мають нижчий рівень продуктивності, ніж APT.

4. General Grabber X3.

Випробування довели, що шини M/T для грязьової місцевості дуже добре підходять для бездоріжжя, проте разом з тим мають обмежені можливості на снігу. Водіння X3 по снігу було зовсім іншим досвідом у порівнянні з іншими протестованими шинами і давало менше впевненості за більшістю параметрів.

 

Сподобалося? Поділіться з друзями.
23 листопада 2020 р.