infoshina.ua
пошук
Пусто
Continental - безпека перш за все!

Continental - безпека перш за все!

Для багатьох автовласників особистий транспорт давно перестав бути розкішшю, перетворившись в необхідність. Однак, поряд з безліччю переваг, водіння також пов'язане і небезпекою. Статистика постійно нагадує нам про ризик ДТП, багато з яких забирають життя.

Однією з цілей Європейського Союзу стало скорочення смертельних випадків ДТП в два рази до 2020 року. Також існує акція Stop the Crash і підвищення норм оцінки нових авто.

Один з провідних світових лідерів з виробництва автомобільних шин, німецька компанія Continental, на протязі останніх декількох років активно реалізує програму підвищення безпеки на дорогах. В одному з інтерв'ю Ірина Якимів, що займає пост керівника по PR і маркетингу відділення Континенталь в нашій країні, розповіла про стратегію виробника в даному аспекті.

Комплексний підхід до безпеки

Пані Якимів впевнена, що робота виробника дозволить змінити сумні цифри і знизити кількість ДТП зі смертельним результатом. Незважаючи на те, що для багатьох Continental - це автошини, сьогодні компанія перетворилася в мультифункціональне підприємство. Серед чверті мільйона людей, задіяних у виробничому процесі, майже 50 тис. складають інженери. Крім літніх і зимових шин вони розробляють:

  •  різні системи безпеки;
  •  шасі;
  •  внутрішнє оснащення;
  •  електроніку.

Такий комплексний технологічний підхід включає також здійснення стратегії безпечного водіння. У Континенталь кажуть, що в майбутньому мобільність очікує повний перехід на автоматичне керування авто.

В даний час системи пасивної безпеки удосконалюються за рахунок програми «Інтегрована безпека».

Не припиняється робота над реалізацією концепції Vision Zero, яка дозволить знизити кількість аварій завдяки удосконаленню електронних систем. При цьому, розробка більш комфортних і динамічних шасі також допомагає підвищити рівень безпеки.

Про глибину протектора

Багато автовласників знають, що мінімальна глибина протекторного малюнка за законами Європи і в Україні зафіксована на позначці 1,6 мм. Однак фахівці Континенталь вважають, що не варто використовувати гуму з глибиною протектора менше 3 мм. Головним аргументом на користь цих рекомендацій є наступна ілюстрація.

Тут видно, як глибина малюнка шини впливає на щільність її зчеплення з дорожнім полотном в плямі контакту. Якщо врахувати, що спочатку площа робочої області не перевищує розмірів звичайної листівки, то що ж можна сказати про площу контактної плями зношеної покришки? Навряд чи чотири маленькі точки дотику автомобіля з дорогою зможуть забезпечити дійсно безпечну їзду. У автомобіля з зношеними шинами (1,6 мм) гальмівна дистанція стає більше на 18.6 м в порівнянні з автомобілем, оснащеним покришками з висотою протектора 3 мм.

На завершення варто зазначити, що згідно зі статистичними даними, в країнах Європи близько 20% всіх ДТП були спровоковані несправними автомобілями (зіпсовані гальма). Поганий стан шин став причиною 25% аварій, а убоге освітлення - 40%.

 

Сподобалося? Поділіться з друзями.
05 листопада 2018 р.