infoshina.ua
пошук
Пусто
Continental VikingContact 7 стала переможницею тесту зимових шин за версією журналу "Mottori"

Continental VikingContact 7 стала переможницею тесту зимових шин за версією журналу "Mottori"

Жовтень багатий різними тест-драйвами: експерти піддають зимові покришки численним дослідженням і випробуванням з метою виявити їх сильні і слабкі сторони, щоб вибір нової гуми для автовласників був простим і усвідомленим.

Фінське видання "Mottori" на сторінках свого жовтневого номера опублікувало результати власного тест-драйву зимових шин. Випробування було проведено на полігоні в Івало спільно з фахівцями Test World.

Хто брав участь, і як проходило тестування

 

Всього в тестуванні взяли участь вісім моделей зимових шин від найвідоміших виробників:

  •  Continental VikingContact 7;
  •  Bridgestone Blizzak WS80;
  •  Goodyear UltraGrip Ice 2;
  •  Hankook Winter I`cept IZ2;
  •  Michelin X-Ice XI3;
  •  Nokian Hakkapeliitta R3;
  •  Nokian Nordman RS2;
  •  Pirelli Ice Zero FR.

Пілоти перевіряли їх стійкість і керованість на засніженій і мокрій трасі, ефективність гальмівних характеристик і стійкість до аквапланування. З огляду на, наскільки важлива поперечна стійкість зимових покришок при входженні в повороти, експерти вивчали і цей аспект поведінки моделей.

Хто ж переміг?

Цікаво, що журнал не формує рейтинг, і не вибудовує учасників від кращих до гірших. Результатом тесту стало визначення переможця, який набрав найбільшу кількість очок.

Незважаючи на цілий ряд гідних суперників і запеклу боротьбу, переможцем тесту була визнана шина Continental VikingContact 7. Виріб було виготовлено на заводі Korbach і експерти особливо відзначили його наступні якості:

  •  відмінно збалансовані характеристики;
  •  найвищі бали за всіма критеріями;
  •  відмінна керованість, швидка реакція на команди керма;
  •  акустичний комфорт.

Єдине зауваження стосувалося зниженої швидкості реакції коліс на рульові команди під час проходження сухої траси.

Нагадаємо, що VikingContact 7 - це зимова покришка зі спрямованим протекторним малюнком без шипів, що надійшла в продаж в нинішньому році. Модель була розроблена фахівцями німецького бренду безпосередньо для їзди по засніжених дорогах в суворих північних погодних умовах. Модель відмінно справляється з подоланням ділянок, вкритих сльотою, і залишається керованою на мокрому асфальті.

Фактично, це наступна ланка лінійки Вікінг Контакт, попередницею моделі була шина VikingContact 6. Новинка перевершує покришку шостого покоління завдяки цілому ряду удосконалень. Виріб отримав велику стійкість на засніженій і мокрій дорозі, а також більш ефективний опір акваплануванню (на 7%), скорочений гальмівний шлях (на 6%) і поліпшену керованість на вкритій льодом і талому снігу (4%).

За словами виробника, також на 2% була оптимізована керованість при їзді по снігу і сухій трасі, а опір коченню знизився на 3%.

Цікаво, що протектор новинки не став поліпшеною версією дизайну попередниці. Для Viking Contact 7 був створений абсолютно новий протекторний малюнок з мережею глибоких водоевакуаційний каналів і безліччю чотирикутних блоків.

Для підвищення еластичності протекторних елементів, інженери поєднали блоки спеціальними «містками». В результаті, модель отримала більш стабільне зчеплення з полотном при поворотах і маневрах, а також підвищену керованість.

 

 

 

Сподобалося? Поділіться з друзями.
18 жовтня 2018 р.