infoshina.ua
пошук
Пусто
Goodyear UltraGrip 8 з технологією 3D: актуальність і переваги

Goodyear UltraGrip 8 з технологією 3D: актуальність і переваги

Експерти британського тематичного видання розглянули зимову лінійку Goodyear за останніх років і оцінили шини UltraGrip 8 з позиції актуальності та ефективності у сучасних умовах. Goodyear UltraGrip 8 - наступник надзвичайно популярного UltraGrip 7+. Зрозуміло, ця модель оснащена оновленими і вдосконаленими технологіями. Найцікавіша з них - 3D Block Interlocking System (або 3D-BIS).

Під час незалежних випробувань Goodyear UltraGrip 8 були протестовані проти двох провідних конкурентів. У результаті виявили, що вони пропонують на 4% коротше гальмування на мокрій дорозі, на 3% більш швидку зупинку на снігу, на 5% більше зчеплення на снігу. Що важливо для клімату багатьох європейських країн, тестування показало на 16% більший опір акваплануванню на поворотах.

3D-технологія

UltraGrip 8 - це перша направлена шина, що використовує високоефективну технологію 3D-BIS по всьому малюнку протектора.

Система блокування блоків 3D - цікава відповідь Goodyear на компроміс, необхідний для зимових шин. Щоб забезпечити зчеплення на снігу і льоду, зимових шинам необхідна максимальна кількість ламелей. Однак додаткові ламелі мають свою ціну - виникає блокування, що погіршує зворотний зв'язок на сухій і мокрій дорозі.

У системі Goodyear 3D-BIS використовується малюнок з опуклих пірамід і гумових отворів всередині прорізів. Це дозволяє елементам протектора одночасно блокуватися, коли вони стикаються з дорогою, посилюючи малюнок. Ця дія приводить до значно кращого відгуку на управління керма на сухих і вологих дорогах.

Запатентована Goodyear тривимірна система блокування блоків дозволяє збільшити кількість ламелей у протекторі. Чим більше прорізів, тим краще зчеплення: висока їх щільність гарантує додаткове зчеплення з льодом і снігом. Такі прорізи забезпечують краї, що буквально вгризаються у сніг і лід для сильного зчеплення. У той самий час для забезпечення відмінних характеристик керованості й гальмування на мокрій і сухій дорозі блоки мають бути жорсткими і міцними. З цією метою інженери Goodyear і розробили 3D-ефект блокування прорізів.

Використання цінного досвіду попередників

Goodyear UltraGrip 8 був створений на видатних показниках продуктивності його "пращура" UltraGrip 7+. Попереднє покоління у свою чергу отримало високі оцінки за продуктивність від багатьох провідних міжнародних організацій з тестування та автомобільних журналів, включаючи ADAS, Autobild, Auto Motor und Sport і Auto Express. Зимові шини цієї лінійки неодноразово називали одним з найуспішніших сімейств, оскільки в десятках випробувань з моменту появи першого UltraGrip вони демонстрували чудові результати.

Відмінна продуктивність у будь-яких зимових погодних умовах - одна з найважливіших властивостей UltraGrip 8. Ця модель розроблена для ситуацій, коли за різких температурних змін дорожні умови можуть сильно відрізнятися. Наприклад, можливий перехід від сухого до вологого снігу або несподіване обмерзання дороги. Восьмі UltraGrip багаті декількома інноваційними методиками, які дозволяють їм забезпечувати максимальну продуктивність у різну зимову погоду.

Нове покоління протектора

Протекторна суміш цієї моделі поєднує в собі використання функціонального і тягового полімеру. Перший вид полімеру сприяє поліпшенню зчеплення з кремнеземом, тим самим забезпечуючи оптимізований пробіг і паливну економічність. Другий тип полімеру дає чудове зчеплення на мокрій і сухій дорозі. Еластичність гуми таким чином зберігається за низьких температур, тим самим даючи ідеальне зчеплення та керованість на снігу і льоду.

UltraGrip 8 отримав також новий дизайн протектора. Завдяки направленим V-подібним канавкам по всій глибині шина одночасно захоплює сніг, відводить воду і сльоту.

Завдяки легкій конструкції каркасу та його складу UltraGrip 8 гарантує оптимізовану економію палива, знижує рівень викидів СО2.

 

Сподобалося? Поділіться з друзями.
28 лютого 2020 р.