Hankook закликає всіх «водити, як жінки»
Дивитися всі Статті

Hankook закликає всіх «водити, як жінки»

Рекламна кампанія гіганта шинної промисловості під девізом «Drive like a woman» стала надзвичайно популярною і отримала колосальний відгук. Керівники підрозділу Hankook Tire Sweden і подумати не могли про подібну реакцію автовласників на соціальну рекламу, яка пропагує безпечне і обережне поводження на дорозі. Тим більше несподіваним для них стало нагородження міжнародною премією Epica Awards 2017. У створенні рекламної кампанії також брали участь фахівці шведської організації з безпеки дорожнього руху NTF.

Провокаційна назва як запорука успіху кампанії

shinyСлоган, під яким рекламна акція вийшла на скандинавський ринок, в перекладі звучить «Води, як жінка». Її суть полягає в заклику водіїв-чоловіків бути більш відповідальними і обережними при їзді в зимовий час. Згідно зі статистикою, зібраною за останні роки, на шведських дорогах аварійні ситуації найчастіше створюють молоді чоловіки. При цьому, їх вік, як правило, становить 18-25 років. NTF провела власні дослідження і вказала на причини такої тенденції: молоді чоловіки під час водіння часто ризикують, наражаючи на небезпеку не тільки себе самих, але також інших водіїв і пасажирів.

У порівнянні з ними, жінки показують себе більш відповідальними і передбачливими водіями.

В одному з інтерв'ю керуючий директор рекламного агентства Cheil Nordic, яке розробило концепцію і знімало ролик для соціальної реклами, сказав, що успіх кампанії підвищить впізнаваність Hankook в скандинавських країнах. Крім цього, реклама є доказом того, що безпека продукції - головний пріоритет для виробника літніх і зимових шин.

Важливим фактором, який посприяв швидкому поширенню ролика в мережі, стала провокаційна назва. Вона була обрана навмисно і відразу привернула увагу мільйонів людей.

Чи правда, що жінки водять обережніше?

shiny​Незважаючи на численні глузування з боку чоловіків, все більше жінок сідають за кермо. Найцікавіше, що невблаганна і непідкупна статистика свідчить про те, що саме жінки рідше потрапляють в ДТП і аварії.

Можна виділити 5 факторів, які безпосередньо впливають на стиль поведінки жінок-водіїв:

  • вроджена акуратність. Здебільшого, жінки краще оцінюють наслідки своїх вчинків і обачніше ставляться до життів інших людей;
  • розвинений інстинкт самозбереження. За рахунок наявності материнського інстинкту жінки схильні піклуватися про свою і чужу безпеку. Тому серед жінок так мало прихильниць екстремальних видів спорту;
  • загальний підвищений рівень відповідальності;
  • звичка використовувати пасок безпеки;
  • дотримання правил і відсутність схильності до ризику. Будучи, як правило, менш азартними, жінки вважають за краще не ризикувати в небезпечних ситуаціях. З цим також пов'язана своєчасна заміна покришок при зміні сезонів.

Звичайно, це лише загальні закономірності, які дозволяють скласти уявлення про жіночий стиль водіння в цілому. На дорогах чимало дівчат і жінок, які люблять швидкість і гонки, ігнорують правила руху і порушують їх.

20 грудня 2017 р.