infoshina.ua
пошук
Пусто
Випробування 6 різних шин - літніх, всесезонних, зимових, екстремальних зимових і шипованих

Випробування 6 різних шин - літніх, всесезонних, зимових, екстремальних зимових і шипованих

Купівля зимових шин може бути непростим завданням, оскільки наразі існує шість типів шин, які ви можете встановити на свій автомобіль. Але що краще? Профільне британське видання провело спеціальне тестування літніх, всесезонних, всепогодних, зимових, екстремальних зимових і шипованих шин на сухих, мокрих, засніжених та льодових дорогах, щоб випробувати їх на керованість, гальмування і зчеплення. Для чистоти експерименту взяли тільки моделі бренду Nokian: літні шини Hakka Blue 2, американський варіант всесезонних покришок Z Line AS, всесезонні європейські WeatherProof, зимові WR SnowProof, екстремальні нордичні зимові без шипів Nokian Hakkapeliitta R3 і шиповані Nokian Hakkapeliitta 9.

Результати керованості на снігу

Перший тест - один із найбільш важливих - керованість на снігу. Літні шини цілком непогано впоралися на снігу завдяки спеціальному компаунду, який Nokian виготовляє з урахуванням європейських погодних умов. Покришки тільки трохи прослизали на деяких ділянках кола. Загальний час проходження кола з Nokian Hakka Blue 202,6 секунд.

Схожий результат був у американських всесезонок Z Line AS, хіба що було більше зчеплення. На них коло було пройдене за 128,1 секунд. Ці покришки експерт описав як гуму з меншою кількістю лякаючих моментів.

 

Що стосується європейських всесезонок WeatherProof, з ними експерт під час проходження сніжного маршруту випробував повну впевненість. Ще один важливий момент - проходження кола з WeatherProof було значно більш швидким - всього 96,8 секунд.

Класичні зимові шини WR SnowProof не здивували. Вони дозволили з легкістю і максимальним контролем пройти маршрут по снігу за 94,4 секунди.

Лідером і за якістю управління, і за часом проходження кола у цьому випробуванні стали фрикційні Nokian Hakkapeliitta R3. Їхній результат - 92,2 с.

Nokian Hakkapeliitta 9 мають шипи, розроблені для руху по льоду. Вони не такі ефективні в гальмуванні на снігу, як зимова фрикційна нешипована модель. Проте у випробуванні продемонстрували надійність і хорошу реакцію. Загальний час проходження кола - 92,9 секунди. Це трохи повільніше, ніж Nokian Hakkapeliitta R3.

Гальмування на снігу: основні результати

Гальмування на засніженій дорозі суттєво відрізнялося від моделі до моделі. Прогнозовано найгірше гальмували в цих умовах літні покришки - 98,62 секунди. Всесезонна американська модель показала результат у 60,24 секунди. Один із сюрпризів - європейська всесезонна гума WeatherProof зупинила автомобіль на кілька мілісекунд швидше, ніж спеціалізовані зимові шини WR SnowProof (35,19 до 35,23 сек.). Екстремальні зимові покришки без шипів впоралися з цим завданням за 33,87 секунд. Лідер з гальмування - шиповані Nokian Hakkapeliitta 9 (гальмування за 32,83 секунди).

Гальмування на льоду

Літні шини зі зрозумілих причин не проходили випробування на гальмування на льоду. Найкращий результат у цьому тесті закономірно продемонстрували шиповані покришки - 24,23 секунди. На другому місці - екстремальні зимові Nokian Hakkapeliitta R3 (26,78 сек). Зимові WR SnowProof - на третьому місці з результатом 43,25 сек. Європейські всесезонки WeatherProof зі швидкістю гальмуванням в 48,45 сек. впевнено випередили Nokian Z Line AS (57,90 сек).

Випробування на мокрій поверхні

З гальмування на вологій дорозі учасники тестування розподілилися таким чином:

1. Nokian Hakka Blue 2

2. Nokian WR SnowProof

3. Nokian WeatherProof

4. Nokian Z Line AS

5. Nokian Hakkapeliitta 9

6. Nokian Hakkapeliitta R3.

Щодо керування на мокрій дорозі рейтинг такий:

1. Nokian Hakka Blue 2 (37,8 сек)

 

2. Nokian WeatherProof (38,6 сек)

3. Nokian WR SnowProof (38,9 сек)

4. Nokian Z Line AS (39,3 сек)

5. Nokian Hakkapeliitta R3 (41,9 сек)

6. Nokian Hakkapeliitta 9 (42 сек).

Керованість на сухій дорозі

Так само, як і з мокрою поверхнею, на сухій трасі успішно впоралися всі моделі. Але закономірно, що літні та всесезонні шини виявилися більш комфортними і в більшості випадків більш швидкими у звичних для себе умовах. Хоча і був один виняток: європейські всесезонки за швидкістю проходження кола майже на хвилину поступилися зимової моделі. Тим не менш різниця між найшвидшим і найповільнішим проходженням виявилася невеликою і склала менше 3 секунд.

Зафіксовані такі результати:

1. Nokian Hakka Blue 2 (51,4 сек)

2. Nokian Z Line AS (51,57 сек)

3. Nokian SnowProof (51,83 сек)

4. Nokian WeatherProof (52,80 сек)

5. Nokian Hakkapeliitta R3 (53,97 сек)

6. Nokian Hakkapeliitta 9 (54,37 сек).

Рейтинг на сухій дорозі з гальмування виявився аналогічним. Зимові шини з шипами і без продемонстрували відставання в результатах, що пояснюється властивостями їхнього компаунда і складу протектора. Однак на сухій дорозі вони продемонстрували достатню функціональність і керованість.

Такі дані закономірні, оскільки зимові шини Nokian були розроблені спеціально для глибокого снігу і льоду. Відповідно на мокрій або сухій дорозі вони відстають за своїми характеристиками. Цією ж властивістю пояснюються також їхні більш помітні шумові характеристики.

В цілому, за словами експертів видання, великих сюрпризів не було. На снігу шини проявили себе відповідно до своїх властивостей, заявлених виробником. Один із фактів, які здивували експертів - відмінності у проходженні випробувань всесезонками, розробленими для американських і європейських доріг, хоча малюнок протектора практично ідентичний. За словами представників видання, саме в особливостях компаунда полягає основна різниця між схожими моделями.

В цілому тест не був призначений для того, щоб визначити, які шини кращі. В цьому тесті немає переможця. Він покликаний для того, щоб дати зрозуміти, які покришки будуть більш ефективні в тих чи інших погодних умовах.

Загалом Nokian в черговий раз довели, що всі їхні шини продуктивні і безпечні.

 

Сподобалося? Поділіться з друзями.
21 січня 2020 р.