infoshina.ua
пошук
Пусто
Знос протектора: як зрозуміти, що шину пора міняти?

Знос протектора: як зрозуміти, що шину пора міняти?

Протекторний малюнок відповідає за зчеплення шини з дорожнім полотном. Його знос загрожує багатьма проблемами, включаючи і створення аварійної ситуації. Тому за його станом потрібно уважно стежити і вчасно міняти покришки, якщо глибина протекторного малюнка недостатня. Існують певні ознаки, за якими можна зрозуміти, що знос протектора досяг критичного рівня.

Як визначити ступінь зносу шини

В першу чергу слід пам'ятати, що у різних типів автогуми різний склад компаунда, так що термін експлуатації протектора буде відрізнятися в залежності від моделі, бренду та інших показників. Також на знос впливає манера їзди - більш агресивні старти і активні гальмування скорочують термін служби шини.

Якщо говорити про конкретні параметри, критичними показниками при зносі шин вважається глибина протектора для літньої гуми - 1,6 мм, для зимової - 4 мм. Цей показник можна виміряти за допомогою глибиноміра або штангенциркуля. Якщо у вас немає такого обладнання, а відвідати СТО немає часу, ви можете скористатися підручними засобами - лінійкою або монеткою.

Зняти показник лінійкою просто - достатньо побачити відповідне значення на шкалі. З монеткою також просто - опустіть її в канавку між блоками протектора. Якщо слово «копійок» ховається за кромкою, значить, рівень зносу на допустимому рівні.

Є й більш простий метод визначення зносу. Багато виробників оснащують шини індикатором зносу або закладають спеціальний кольоровий шар, який стає видно, коли покришка стирається. Поява кольорових індикаторів - вірна ознака зносу.

Рівномірність стирання

Ще один важливий фактор, на який потрібно звертати увагу. Щоб зрозуміти, наскільки рівномірно відбувається знос, глибину протектора слід заміряти в декількох місцях шини. Якщо внутрішня або зовнішня частина стерті на різному рівні, то знос протектора враховується по мінімальній величині.

Якщо автомобілю часто доводилося їздити по розбитим дорогам, долати перешкоди, на боковинах можуть бути заминання або не до кінця прорвані ділянки, прорізи і тріщини. Така проблема виникає і тоді, коли покришки використовуються з неправильним тиском.

Такі шини краще перевіряти на шиномонтажі до того, як вони не витримають навантажень під час руху. Зношена гума може лопнути і спровокувати аварійну ситуацію. Особливо уважно потрібно ставитися до подібних пошкоджень на низькопрофільних шинах.

Експерти відзначають, що середній термін служби протектора складає близько 6 сезонів. На стан гуми впливає і неправильне зберігання і агресивна їзда. Також потрібно звертати увагу на термін придатності покришки і дату її виробництва при покупці, адже полімери, на відміну від металу, з часом можуть приходити в непридатність і втрачати свої ключові властивості.

 

Сподобалося? Поділіться з друзями.
17 жовтня 2018 р.