infoshina.ua
пошук
Пусто
Як розібратися в перевагах шин

Як розібратися в перевагах шин

Ринок пропонує широкий асортимент шин за ціною і по сезонним характеристикам. Найчастіше складно розібратися у всіх їх переваги і мінуси. Вибираючи потрібний комплект покришок, постараємося з'ясувати, що ж ховається за словами "всесезонна", "річна", "шипована" і т.д. Скоро осінь і актуальним стає питання про "перевзування" автомобіля. Правильно підібрані автошини допоможуть запобігти аварійної ситуації

Які бувають види покришок і як їх вибирати

Перш ніж розбиратися у відмінностях між літньою, зимовою та всесезонною покришкою, важливо зрозуміти, які існують основні види шин:

  • шиповані. Зимова гума застосовується на вкритій снігом і кригою дорозі. Шиповані моделі мають ідеальне зчеплення і просто вгризаються в покриття. Вони всього 10% поступаються річним моделям в швидкості розгону і гальмування. Гідної заміни шипованим протекторам на льоду поки немає;
  • нешиповані або фрикційні. У м'якому континентальному кліматі покришки вибирають по сезону і шиповки заборонені. Нешиповані моделі мають більш жорсткий компаунд і забезпечують надійність їзди за рахунок сили тертя з покриттям;
  • "під шип". Протектори мають отвори і власник вирішує сам: додавати шипи в шиномонтажній майстерні або їздити на фрикційної гумі. Шиповці підлягають тільки нові шини. Після шипування, зимову покришку не можна відразу використовувати. Вона повинна відлежатися 3 місяці, а потім потрібна обкатка на асфальті без різких маневрів.

При виборі протектора є ще пара помилок:

  • рік випуску шини. Помилково думати, що для експлуатації краще підходять недавно випущені шини. Щоб збільшити пробіг моделі, потрібно дати їй можливість відлежатися хоча б півроку;
  • країна виробник. Брендову шину китайського виробництва, багато хто приймає за низько якісну підробку. Помилка. Великі компанії мають заводи в багатьох країнах світу і повністю контролюють процес виробництва на всіх етапах, гарантуючи якість продукції. На країну виробника варто звертати увагу якщо мова йде про автошину економ класу.

Заміну шин на літні проводять якщо температура повітря досягає +10 градусів і вище. Якщо температура падає від +10 і нижче - пора подумати про перехід на зимові покришки. Всесезонні шини краще використовувати при температурі -5 до +5.

 

Протектори потрібно вибирати відповідно до їх типорозміру, зазначеного в паспорті машини.

 

Чи варто купувати всесезонні шини

Кожен покупець, хоче за невеликі гроші отримати якісний продукт шинної індустрії. Існує думка, що достатньо придбати всесезонні покришки і можна їздити цілий рік поки вони не зітруться. Розглянемо, чи так це:

економічність. Споживач розраховує заощадити, придбавши всесезонні шини . Це помилкова думка. Всесезонні моделі мають менший пробіг і витрачають більше бензину. За рік в середньому виходить перевитрата в 1500 грн.

безпеку. Якщо зимова гума має добавки, що не дозволяють затвердіти, а річна жорсткіша і здатна витримати спеку, то всесезонна створюється на основі гуми з середніми характеристиками. При температурі нижче 10 градусів їздити на такому протекторі дуже небезпечно. Для зниження аварійної ситуації в ряді країн використання всесезонних шин заборонено законом.

Висновок: всесезонний варіант протектора не підходить ідеально до жодної порі року і не може надати бажаний економічний ефект. Виправдовує себе всесезонна модель тільки в експлуатації вантажними автомобілями.

Для підвищення безпеки на дорогах до вибору шин потрібно підходити з усією відповідальністю, враховуючи кліматичні умови і можливості свого гаманця.

 

Сподобалося? Поділіться з друзями.
13 серпня 2019 р.