infoshina.ua
пошук
Пусто
Michelin Pilot Sport 4S проти Goodyear Eagle F1 SuperSport: довгостроковий огляд у реальних умовах

Michelin Pilot Sport 4S проти Goodyear Eagle F1 SuperSport: довгостроковий огляд у реальних умовах

До початку літнього сезону-2020 британські експерти провели порівняльне тестування двох преміальних моделей шин Michelin Pilot Sport 4S і Goodyear Eagle F1 SuperSport. Фактично це довгострокові випробування, протягом яких кожен комплект шин пройшов понад 2400 км з використанням двох автомобілів - BMW M3 E92 і BMW M2 Competition. Шини були протестовані у сухих, мокрих умовах, на гарячому і холодному асфальті. На основі проведених протягом тривалого часу випробувань експерти зробили докладні висновки.

Умови і мети випробувань

 

Експерти спеціалізованого шинного видання провели тривалі випробування літніх моделей преміального сегменту Michelin Pilot Sport 4S і Goodyear Eagle F1 SuperSport. Обидві протестовані моделі є відмінними дорожніми і трековими шинами UUHP-класу (під цією категорією мається на увазі надвисока продуктивність).

Обидві покришки мають дуже подібне зчеплення та схожі характеристики у сухому і мокрому стані. Тому при тестуванні був зроблений акцент на суб'єктивній керованості і швидкості проходження кола, а також на відмінностях моделей при реальному використанні. Оцінювалися такі характеристики, як комфорт, шум, почуття керма і зворотний зв'язок. Як показали тести, відмінності між моделями доволі тонкі, але все ж вони є. Звичайний водій може зауважити тільки те, що Goodyear дещо швидші, а Michelin злегка комфортніші. Протягом декількох місяців випробувань експерти оцінили їхні якості більш детально.

На самому початку розглянули обидві шини на предмет жорсткості боковини. З цієї властивості вони були доволі близькі. Але Eagle F1 SuperSport за суб'єктивними відчуттями всі ж були більш жорсткими в плечовій частині, і весь протектор здавався трохи твердішим у порівнянні з Pilot Sport 4S. Michelin же, за традицією цього бренду, дуже м'які, що не заважає їм давати хороший зворотний зв'язок.

Випробування на сухій дорозі

Перше, що ви зможете помітити при переході з однієї шини на іншу - це те, що Michelin краще згладжує нерівності. Під час їзди відчувається менше ударів, особливо на низькій швидкості при великій кількості вибоїн. Також Michelin Pilot Sport 4S зовсім трохи тихіший, ніж Goodyear Eagle F1 SuperSport. Щоправда, це також означає, що під час звичайної їзди шини Michelin дають менше інформації через кермо. Goodyear в цьому сенсі більш чутливі, вони "повідомляють" більше інформації, краще дають вам знати, що відбувається на дорозі.

Goodyear, крім того, трохи важчі. Це позначається на управлінні на низькій швидкості. А під час руху в поворотах вони потужніші. Такі властивості дозволяють BMW M2 Competition відчувати себе більш енергійним, більш спортивним, якщо можна так його назвати. У Michelin швидкість управління кермом менша, але вона наростає більш лінійно. Це означає, що автомобілю легше увійти в поворот, навіть якщо він робить це трохи повільніше.

Зі збільшенням швидкості багато що змінюється: Michelin починають давати все більше інформації, у той час як зв'язок з Goodyear стає більш розпливчатим. У результаті недостатня обертальність у Eagle F1 SuperSport відбувається швидше, ніж у Pilot Sport 4S. І навпаки, цю якість можна похвалити стосовно до задньої осі, оскільки така велика впевненість грає на користь Goodyear. При прогресивній їзді ви відчуваєте більше комфорту. Можливо, це знижує контроль над шинами, але у використанні дуже зручно.

За суб'єктивним сприйняттям обидві літні шини на сухій дорозі просто неймовірні. Суб'єктивно здається, що Michelin краще тримається на дорозі, відчувається більша стабільність, що й відображається в об'єктивних випробуваннях, які проводяться в усьому світі. Обидві шини у сухих умовах дуже швидко прогріваються. Але здається, що Michelin готова швидше адаптуватися до низьких температур.

Випробування у мокрих умовах

 

Випробування на мокрій дорозі більш небезпечніші. Але тим не менш обидві моделі виявилися дійсно сильними і в цих умовах. І знову Michelin виглядали більш безпечними при гальмуванні. Але в цілому рівень тяги в обох учасників схожий, що означає відмінний результат. Обидві шини пропонують таке хороше зчеплення на мокрій дорозі, що ви навіть сумніваєтеся, що за подібних умов це взагалі можливо.

Варто відзначити важливий момент - в одному з тестів задній комплект Goodyear продемонстрував кращі характеристики аквапланування. Можливо, це можна пояснити тим, що задні покришки Michelin мають більш вузькі канавки, ніж передні. У Goodyear такого не було.

Знос

На жаль, тестування зносу не увійшло в рамки цих випробувань. Воно обходиться дорожче і вимагає більшої кількості часу для правильного виконання. Але якщо врахувати відомості інших тестів, то Goodyear у цьому аспекті надолужив всі інші недоліки і випередив французький бренд. Але найбільш імовірно, що обидві моделі практично ідентичні за швидкістю зносу.

Загальні висновки

За результатами випробувань експерти зробили висновок, що обидві моделі дуже близькі за своїми експлуатаційними властивостями. Michelin Pilot Sport 4S - більш округлі, зрілі і "дорослі" шини. У той же час Goodyear Eagle F1 SuperSport можуть бути більш захоплюючими на дорозі. З ними автомобіль відчуває себе більш точним, але при цьому "грайливим", дає водієві більше інформації через кермо.

Якщо коротко, то шини Michelin, як і раніше, можна вважати найкращими. Але саме жвавість, притаманна Goodyear, має бути присутня в UUHP-покришках.

 

Сподобалося? Поділіться з друзями.
06 квітня 2020 р.