infoshina.ua
пошук
Пусто
Плюси і мінуси всесезонних шин

Плюси і мінуси всесезонних шин

Ми вже неодноразово розглядали основні види шин і зараз більш детально зупинимося на всесезонних покришках. У наш час економічний стан багатьох країн вельми нестабільний, а це безпосередньо пов'язано з купівельною спроможністю споживачів. Зокрема автолюбителі, зважаючи на відсутність вільного часу і постійної зайнятості на роботі, зацікавлені якомога менше часу витрачати на техобслуговування свого транспорту. Провідні компанії враховують дані побажання і інтенсивно працюють над створенням і удосконаленням всесезонних шин.

Особливості всесезонних покришок

Всесезонні шини повинні підходити для різних погодних і температурних режимів. Вони ідеальні для країн з м'якою зимою. У наших умовах з низькими температурами в зимовий період і жарким літом, всесезонні покришки використовувати небезпечно. Цьому є вагомі пояснення. Конструктори намагаються поєднувати в складі гуми всесезонного протектора суперечливі якості, відповідні літнім і зимовим шинам. Компаунд зимової покришки відрізняється м'якістю і еластичністю в мороз. Компоненти, що входять до складу літньої гуми, підвищують її жорсткість. Є істотні відмінності і в малюнку протекторів. Літня модель нижче і призначена особливостями своєї конструкції перешкоджати ефекту аквапланування. Зимова гума порізаним малюнком і наявністю шипів забезпечує надійне зчеплення на засніженій і зледенілій трасі.

Структура і форма всесезонной автошини - це прагнення гармонійно увібрати в себе всі найкращі характеристики літніх і зимових шин. Малюнок всесезонки багато в чому копіює зимову шину. А скруглення плеча протектора за прикладом літніх варіантів, допомагають всесезонним шинам зберігати стійкість при різкому маневруванні.

Переваги та недоліки

Перша всесезонна покришка була випущена ще в 1979 році компанією Goodyear. Однак, ця модель не змогла підтвердити заявлені характеристики. Минуло ціле десятиліття і концерн Dunlop зробив прорив, представивши свою всесезонну шину, що завоювала популярність. Розширенням сегмента всесезонних моделей займаються такі провідні компанії, як Michelin, Pirelli, Bridgestone, Continental, Hankook.

Переваги всесезонних шин мають чисто економічний характер:

  • можливість не витрачати фінанси на придбання зайвого комплекту шин по сезону;
  • економія часу на шиномонтажі;
  • відпадає неминучість турбот, пов'язаних із зберіганням гуми до наступного сезону.

Як не стараються провідні шиновиробник, на жаль, всесезонні покришки ще мають ряд недоліків:

  • комфортний температурний діапазон експлуатації від +15 до -7 градусів;
  • не можна використовувати при нагріванні повітря вище +25, так як різко погіршується керованість і прискорюється процес зношування покришки;
  • ідеальна після перших невеликих морозів, але абсолютно марна на засніженому і обледенілому покритті;
  • швидко зношується.

Купувати чи ні всесезонні шини, вирішувати потрібно самостійно. При цьому бажано зважити всі позитивні і негативні моменти. Шинна індустрія не стоїть на місці. Сподіваємося, що незабаром на ринку з'являться універсальні протектори, здатні безвідмовно працювати круглий рік.

 

Сподобалося? Поділіться з друзями.
20 серпня 2019 р.