Спорт-тест 20-дюймових UHP-шин 2019
Дивитися всі Статті

Спорт-тест 20-дюймових UHP-шин 2019

Видання Sport Auto Magazine провело випробування восьми літніх шин надвисокої продуктивності в типорозмірі 245/30 R20. Покришки встановлювалися на автомобіль Civic Type R.

У тест не увійшла нова модель Goodyear Eagle F1 SuperSport, замість неї використовували Asymmetric 2 американського бренду. Завдяки цьому шини Continental SportContact 6 і Michelin Pilot Sport 4S вийшли в лідери в загальному заліку.

Представлені нижче дані показують, що в цьому розмірі Continental SportContact 6 показав найвищу керованість і хорошу впевнену швидкість на холостому ходу. Крім того, модель має значну перевагу на мокрій дорозі в порівнянні з Michelin Pilot Sport 4S. Це ще раз доводить, що відмінності між кращими шинами на ринку невеликі. На перемогу в тесті впливали такі параметри, як розмір, модель автомобіля і стиль водіння.

Суха поверхня

Michelin Pilot Sport 4S стала найкращою шиною під час випробувань на швидкість сухого гальмування, маючи перевагу в 0,4 метра над своїм прямим конкурентом Continental SportContact 6. Модель від німецького бренду зарекомендувала себе як відмінний варіант швидкісної шини. Крім того, модель відзначилася підвищеною керованістю. А ось французька покришка змогла вдало впоратися з сухим управлінням тільки на шостому швидкому колі.

Мокра поверхню

Під час мокрого гальмування шина від Continental мала значну перевагу, що стало сюрпризом для експертів. А ось при прямому швидкісному управлінні результати були не настільки високими. На відміну від шини Goodyear, яка виявилася найшвидшою на мокрому дорожньому полотні. Проте, саме Continental стала кращою в керованості на суб'єктивних випробуваннях. Непогані результати показала і покришка Toyo, яка виявилася дуже стійкою до аквапланування.

Якість покриття

Шина від Continental показала високу якість зчеплення на дорогах будь-якої якості, низький опір коченню, високий акустичний комфорт, а також хорошу керованість.

Нижче наведені результати тестів, проведених виданням Sport Auto Magazine, із зазначенням місця, яке покришка зайняла в тій або іншій дисципліні.

Результати тестів

Continental Sport Contact 6

  • Мокре гальмування: 1 місце (+ 0M)
  • Сухе гальмування: 2 місце (+ 0,4M)
  • Мокре управління: 2 місце (+ -1,7 км / год)
  • Сухе управління: 1 місце (+ 0 км / год)
  • Опір коченню: 2 місце (+ 0,1 кг / т)
  • Рівень шуму: 2-й (+ 0,6 дБ)
  • Аквапланування: 5 місце (+ -5,4 км / ч) Subj.
  • Суха обробка: 1 місце (+0 балів) Subj.
  • Волога обробка: 1 місце (+0 балів) Subj.
  • Комфорт: 4 місце (+ -2 бали)

Висновок експертів: відмінні характеристики гальмування, швидка і точна реакція на рульове управління, висока курсова стійкість. Комфорт управління середній, низька стійкість до аквапланування.

Оцінка: настійно рекомендується.

Michelin Pilot Sport 4 S

  • Мокре гальмування: 3 місце (+ 2,6 м)
  • Сухе гальмування: 1 місце (+ 0 м)
  • Мокре управління: 6 місце (+ -3,9 км / год)
  • Сухе управління: 6 місце (+ -1,8 км / год)
  • Опір коченню: 5 місце (+ 0,6 кг / t)
  • Рівень шуму: 5 місце (+ 1,7 дБ).
  • Аквапланування: 6 місце (+ -5,6 км / ч). Subj.
  • Суха обробка: 2 місце (+ -1 балів) Subj.
  • Мокра обробка: 3 місце (+ -2 бали) Subj.
  • Комфорт: 2 місце (+ -1 балів)

Висновок експертів: краще сухе гальмування, хороша керованість на мокрій і сухій поверхні. Комфорт управління і рівень зчеплення на вологій поверхні середній.

Оцінка: рекомендується.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2

  • Мокре гальмування: 5 місце (+ 3,4 м)
  • Сухе гальмування: 6 місце (+ 1,7 м)
  • Мокре управління: 1 місце (+ 0 км / год)
  • Сухе управління: 2 місце (+ -0,8 км / год)
  • Опір коченню: 4 місце (+ 0,5 кг / т))
  • Рівень шуму: 7 місце (+ 1,8 дБ)
  • Аквапланування: 4 місце (+ -5,2 км / ч) Subj.
  • Суха обробка: 4 місце місце (+ -2 бали) Subj.
  • Волога обробка: 2 місце (+ -1Points) Subj.
  • Комфорт: 1 місце (+0 балів)

Висновок експертів: хороша керованість на вологій трасі, комфортне керування. Гальмування середнє на всіх типах поверхні.

Оцінка: умовно рекомендується.

Hankook Ventus S1 Evo 3

  • Мокре гальмування: 4 місце (+ 3,2 м)
  • Сухе гальмування: 4 місце (+ 1,3 м)
  • Мокре управління: 8 місце (+ -5,8 км / год)
  • Сухе управління: 7 місце (+ -2,1 км / год)
  • Опір коченню: 1 місце (+ 0 кг / t)
  • Рівень шуму: 4 місце (+ 1,2 дБ)
  • Аквапланування: 8 місце (+ -7,3 км / ч) Subj.
  • Суха обробка: 6 місце (+ -3 очка) Subj.
  • Мокра обробка: 6 місце (+ -3 очка) Subj.
  • Комфорт: 5 місце (+ -3 бали)

Висновок експертів: хороше гальмування і керованість на сухій поверхні. На вологій трасі показники знижуються.

Оцінка: умовно рекомендується.

Bridgestone Potenza S001

  • Мокре гальмування: 8 місце (+ 5,7 м)
  • Сухе гальмування: 5 місце (+ 1,4 м)
  • Мокре управління: 5 місце (+ -3,2 км / год)
  • Сухе управління: 5 місце (+ -1,5 км / год)
  • Опір коченню: 8 місце (+ 1,1 кг) / т)
  • Рівень шуму: 8 місце (+ 3 дБ)
  • Аквапланування: 2 місце (+ -4 км / ч) Subj.
  • Суха обробка: 2 місце (+ -1 балів) Subj.
  • Мокра обробка: 3 місце (+ -2 бали) Subj.
  • Комфорт: 5 місце (+ -3 бали)

Висновок експертів: хороше гальмування і керованість на сухій трасі. Довгий гальмівний шлях на мокрому покритті, високий опір коченню, шини досить гучні.

Оцінка: умовно рекомендується.

Vredestein Ultrac Vorti R

  • Мокре гальмування: 6 місце (+ 3,8 м)
  • Сухе гальмування: 3 місце (+ 0,9 м)
  • Мокре управління: 6 місце (+ -3,9 км / год)
  • Сухе управління: 2 місце (+ -0,8 км / год)
  • Опір коченню: 6 місце (+ 1 кг / t)
  • Рівень шуму: 3 місце (+ 0,8 дБ),
  • Аквапланування: 7 місце (+ -5,8 км / ч) Subj.
  • Суха обробка: 4 місце місце (+ -2 бали) Subj.
  • Мокра обробка: 6 місце (+ -3 очка) Subj.
  • Комфорт: 5 місце (+ -3 бали)

Висновок експертів: короткий гальмівний шлях і хороша керованість на сухому асфальті. Опір акваплануванню середній, довге гальмування на мокрому покритті.

Оцінка: умовно рекомендується.

Falken Azenis FK510

  • Мокре гальмування: 2 місце (+ 1,9 м)
  • Сухе гальмування: 7 місце (+ 2,6 м)
  • Мокре управління: 3 місце (+ -2,4 км / год)
  • Сухе управління: 4 місце (+ -1 км / год)
  • Опір коченню: 3 місце (+ 0,4 кг / t)
  • Рівень шуму: 5 місце (+ 1,7 дБ).
  • Аквапланування: 3 місце (+ -4,3 км / ч) Subj.
  • Суха обробка: 6 місце (+ -3 очка) Subj.
  • Мокра обробка: 6 місце (+ -3 очка) Subj.
  • Комфорт: 8 місце (+ -4 очка)

Висновок експертів: хороше зчеплення на мокрій дорозі, довгий гальмівний шлях на сухому покритті, повільні реакції на команди рульового колеса.

Оцінка: умовно рекомендується.

Toyo Proxes Sport

  • Мокре гальмування: 7 місце (+ 4,1 м)
  • Сухе гальмування: 8 місце (+ 3 м)
  • Мокре управління: 4 місце (+ -3,1 км / год)
  • Сухе управління: 8 місце (+ -3,2 км / год)
  • Опір коченню: 6 місце (+ 1 кг / т)
  • Рівень шуму: 1 місце (+ 0 дБ)
  • Аквапланування: 1 місце (+ 0 км / год) Subj.
  • Суха обробка: 8 місце (+ -4 очка) Subj.
  • Мокра обробка: 3 місце (+ -2 бали) Subj.
  • Комфорт: 2 місце (+ -1 балів)

Висновок експертів: хороша стійкість до аквапланування, довгий гальмівний шлях на сухій дорозі.

Оцінка: умовно рекомендується.

27 березня 2019 р.