infoshina.ua
пошук
Пусто
Тест літніх 17-дюймових шин за версією Teknikens

Тест літніх 17-дюймових шин за версією Teknikens

Шведський спеціалізований журнал Teknikens Värld щорічно проводить літні випробування шин. Тест 2020 року охоплює шини 10 літніх моделей у розмірі 225/50 R17. Зокремаа у випробуваннях вперше тестувалася нова модель Goodyear EfficientGrip Performance 2.

Особливості літнього тесту Teknikens

Унікальність шведського тесту - в тому, що Teknikens не перевіряє суху керованість. Замість цього проводять інший тест, так званий "тест лося", що передбачає різку зміну смуги руху на швидкості. Результати такого випробування експерти повідомили у підсумках тестування.

Говорячи про результати цього тесту, слід зазначити, що витрата палива – це не звичайний опір коченню шини у кг/т. Тут мають на увазі оціночні літри на 100 км, і вони дають суб'єктивну оцінку комфорту. Ця оцінка враховує рівень шуму і комфорту, а не звичайний зовнішній прохідний шум.

 

Випробування у сухих і мокрих умовах

У режимі сухого гальмування у Michelin була надзвичайно велика перевага перед рештою шин: вони зупинилися майже на метр раніше, ніж Goodyear EfficientGrip Performance 2, які поставили на другу позицію рейтингу.

Рейтинг за сухим гальмуванням:

1.    Michelin Primacy 4

2.    Goodyear EfficientGrip Performance 2

3.    Continental PremiumContact 6

4.    Nokian Hakka Blue 2; Pirelli Cinturato P7

5.    Federal Evoluzion ST 1

6.    Hankook Ventus Prime 3 K125

7.    Sunny NA 305

8.    Kumho Solus HS51 Harmony Sports

9.    Nexen N’Fera SU1.

Continental PremiumContact 6 виграли гальмування на мокрому ходу. Друге місце знову привласнили Goodyear EfficientGrip Performance 2. А чемпіону за сухим гальмуванням Michelin Primacy 4 довелося задовольнятися сьомою позицією.

На мокрій дорозі піддослідні літні шини показали таку градацію:

1.    Continental

2.    Goodyear

3.    Hankook

4.    Federal

5.    Kumho

6.    Nokian

 

7.    Michelin

8.    Pirelli

9.    Sunny

10.                        Nexen.

Нова модель Goodyear виявилася швидшою за всіх на відносно короткому колі на мокрій дорозі. У той самий час Michelin довели, що результати гальмування і керованості не завжди збігаються, отримавши в цьому рейтингу "срібло".

Результати з проходження кола на мокрій дорозі:

1.    Goodyear EfficientGrip Performance 2

2.    Michelin Primacy 4

3.    Pirelli Cinturato P7

4.    Kumho Solus HS51 Harmony Sports

5.    Nokian Hakka Blue 2

6.    Continental PremiumContact 6

7.    Federal Evoluzion ST 1

8.    Sunny NA 305

9.    Hankook Ventus Prime 3 K1

10.                       Nexen N’Fera SU1.

Шини Kumho і Nokian мали хорошу перевагу при випробуваннях аквапланування. Загальний рейтинг за акваплануванням такий:

1.    Kumho

2.    Nokian

3.    Continental

4.    Hankook

5.    Sunny

6.    Michelin; Pirelli;

7.    Federal

8.    Goodyear

9.    Nexen.

Інші критерії випробувань

За показниками суб'єктивного комфорту модель Michelin мала помітні переваги. Модель французького бренду була визнана найкращою, оскільки вона продемонструвала найменший внутрішній шум, а також кращий комфорт під час руху. В цьому випробуванні Goodyear і Pirelli розділили друге місце. Найслабшими за суб'єктивним комфортом визнали покришки Sunny.

За спротивом коченню найкраще проявили себе покришки Goodyear, Nexen і Michelin. Найгірший опір коченню - у Kumho Solus HS51 Harmony Sports.

Найкращі шини в тесті - Michelin і Continental, виявилися найбільш легкими. На другій позиції за вагою - Goodyear і Pirelli. Найважчими були Nexen N’Fera SU1.

Підсумкові результати тестування

1 місце: Michelin Primacy 4

Плюси: немає явних недоліків і хороший баланс характеристик, відмінна керованість на мокрій дорозі, низький опір коченню, найкращий рівень комфорту.

Мінуси: середня стійкість до аквапланування.

2 місце: Goodyear EfficientGrip Performance 2

Плюси: немає явних недоліків. Хороший баланс характеристик.

Мінуси: середня стійкість до аквапланування.

3 місце: Nokian Hakka Blue 2

Плюси: немає явних недоліків. Хороший баланс характеристик. Відмінна стійкість до аквапланування. Найкращий результат у "тесті лося".

Мінуси: не згадуються.

4 місце: Continental PremiumContact 6

Плюси: короткий гальмівний шлях на мокрій дорозі, дуже хороший результат у "тесті лося", низькі витрати палива.

Мінуси: низький рівень комфорту.

4 місце: Pirelli Cinturato P7

Плюси: відмінна керованість у мокрих умовах, хороший результат у "тесті лося", високий рівень комфорту.

Мінуси: більш високі витрати палива.

6 місце: Hankook Ventus Prime 3 K125

Плюси: короткий гальмівний шлях на мокрій дорозі, висока стійкість до аквапланування.

Мінуси: найслабший результат у "тесті лося" (тобто стійкість при маневруванні гірша, ніж в інших моделей, що є дуже важливим фактором).

7 місце: Kumho Solus HS51 Harmony Sports

Плюси: відмінна стійкість до аквапланування.

Мінуси: погана поведінка на вологій дорозі, низький комфорт, високий опір коченню, середній результат у "тесті лося".

8 місце: Federal Evoluzion ST 1

Плюси: хороша ефективність гальмування

Мінуси: погана поведінка на вологій дорозі, найгірший результат у "тесті лося".

9 місце: Sunny NA 305

Плюси: дуже низька ціна, прийнятна керованість на вологій дорозі, низький опір коченню.

Мінуси: поганий результат "тесту лося", тривалий гальмівний шлях на сухій і мокрій поверхні, низький комфорт.

10 місце: Nexen N "Fera SU1

Плюси: низький опір коченню.

Мінуси: за винятком економії, повна відсутність позитивних моментів - від цієї марки очікували більшого. Максимальний гальмівний шлях на сухій і мокрій поверхні, погана керованість на мокрій дорозі, низький комфорт.

 

Сподобалося? Поділіться з друзями.
25 березня 2020 р.