infoshina.ua
пошук
Пусто
Тест літніх покришок в розмірі R18 від ACE / ARBÖ / GTÜ

Тест літніх покришок в розмірі R18 від ACE / ARBÖ / GTÜ

Європейські експерти з провідних автоклубів і технагляду провели спільні тести літніх покришок в розмірі 245/45 R18. У випробуваннях брали участь преміальні шини, а також моделі з середнього цінового сегмента.

 

Покришки, які брали участь у випробуваннях

У тестовому забігу були задіяні шини преміум-класу від Bridgestone, Continental, Goodyear, Michelin і Pirelli. Середній клас представляли Falken, Hankook, Kumho, Maxxis і Nexen.

Предметом дослідження стали експлуатаційні показники шин на мокрому і сухому покритті. Тести проводилися на полігоні випробувального комплексу Contidrom в Німеччині. Обраний розмір шин затребуваний серед власників легкових авто популярних європейських брендів, так що актуальність дослідження підтверджена запитами сучасного ринку.

Тести на мокрій трасі

 

Найвищі оцінки за курсову стійкість і чуйність до команд керма на вологому покритті отримали покришки Гудієр, Континенталь і Бріджстоун. Ці шини показали впевнену стійкість, в порівнянні з іншими учасницями забігу. Вони зберігали контакт з трасою навіть під час швидкісних поворотів і маневрування на калюжах. Модель Goodyear забезпечувала кращу реакцію рульового управління. Заради чистоти експерименту фахівці, які проводили тести, особливо відзначили, що полігон, де проводилися дослідження, нещодавно змінив дорожнє покриття, що в позитивному ключі позначилося на всіх експлуатаційних показниках учасників пробігу. На трасі з більш старим покриттям показники були б іншими, додали експерти.

Continental і Goodyear також були дуже ефективні в гальмуванні на мокрій дорозі, але пальму першості в цій дисципліні все ж отримала шина від Ханкук. Незважаючи на те, що Hankook володіла найслабшим опором акваплануванню серед протестованих шин, їй вдалося обійти конкурентів за більшістю інших параметрів. Модель від Michelin виявилася кращою в опорі боковому аквапланінгу, а Kumho Ecsta PS71 – в опорі прямому плануванню на воді.

Лідером в тестах на вологому дорожньому покритті стали покришки від Continental. Goodyear і Michelin зайняли почесне друге місце, відставши від конкурента всього на одне очко.

Показники на сухій дорозі

На сухому асфальті всі протестовані шини показали відносно схожі характеристики. Найкоротший гальмівний шлях в даній категорії показали моделі Goodyear і Continental, останнє місце зайняли покришки Kumho. Швидкість автомобіля становила 100 км/ч.при цьому різниця між лідером і аутсайдером склала всього два метри.

Найбільш керованими і чуйними до рульовим командам на сухій трасі виявилися комплектуючі від Бріджстоун, Континенталь, Піреллі і Гудієр. Особливо організатори тестів відзначили курсову стійкість, плавне входження в повороти, маневреність даних шин. Покришка від Гудієр, Eagle F1 Asymmetric 6, в черговий раз отримала високу оцінку за точність реакції на Рульове управління. Частково завдяки цьому шина стала лідером на цьому етапі випробувань.

Всі учасники тестів показали відмінні результати керованості, стійкості і швидкого гальмування на мокрому і сухому покритті. Але беззаперечним лідером була визнана шина Goodyear. Модель відрізняється високою продуктивністю, акустичним комфортом, низьким опором коченню. Бренд в черговий раз довів, що його продукція – кращий вибір для будь-яких дорожніх і кліматичних умов.

Сподобалося? Поділіться з друзями.
14 червня 2023 р.