infoshina.ua
пошук
Пусто
Всесезонні шини як альтернатива зимовим

Всесезонні шини як альтернатива зимовим

Поява універсальної гуми, яка може використовуватися протягом усіх сезонів, принесло значне полегшення автовласникам. Але на цей рахунок існують і скептичні думки про те, що такі шини розраховані радше на малосніжну європейську зиму. Експерти розповідають, чи можна повністю відмовитися від сезонної заміни покришок.

Чому необхідна сезонна заміна гуми?

Суть сезонної заміни шин полягає у гарантії безпеки і зручності пересування автомобіля. З цих міркувань рекомендується переходити на зимову гуму вже тоді, коли температура повітря стабільно знаходиться на позначці +7. З урахуванням різних температурних і погодних умов були розроблені різні види шин. Кожен з класів покришок виконує певні завдання, від чого залежать склад гумової суміші і рисунок протектора.

Шини для зимового використання, містять більший відсоток каучуку. Цей матеріал робить покришки більш м'якими, завдяки чому вони менш схильні до затвердінню під впливом морозу. Малюнок протектора глибше на шинах зимового використання - наявність глибоких канавок і великих елементів полегшує керованість на сніжному покритті. У свою чергу в літній гумі менший вміст каучуку, якому властиво плавитися при високій температурі. Канавки на поверхні більш вузькі - цього достатньо для відведення води. Таким чином, щоб створити всесезонні шини , потрібно в одному виробі поєднати якості, необхідні для широкого температурного діапазону.

Виробники заявляють про стійкість таких «всесезонки» до морозів до -10. Деякі виробники розширили цей діапазон до -20 градусів. Але тим не менше ідеально більшість покришок цієї категорії для холодної та дощової зими, а не для справжніх снігопадів.

Плюси і мінуси всесезонних шин

«Всесезонка» - це фактично гібрид зимової та літньої гуми. Так, від літніх шин вона запозичила округлені бічні частини протектора, що збільшує маневреність транспортного засобу. У той же час від зимових шин в універсальній гумі - розсічені ламелі і більш широкі канавки, що дають стійкість на снігу і льоду.

Основною перевагою використання покришок з маркуванням «All season» або «All weather» справедливо можна вважати фінансову економію - власники автомобілів не змушені витрачатися двічі на заміну гуми. До того ж, вибираючи цей вид шин, можна не витрачати зайвий час на відвідування СТО.

Головним чином зауваження до універсальних шин стосуються якості гальмування і керованості. Часто говорять про втрату еластичності такою гумою вже при температурі -5. В результаті покришка стає менш еластичною і гірше гальмує. А під час літніх дощів більш широкі канавки сприяють затримці в колесах води, що також погіршує процес гальмування і знижує показники безпеки.

Незважаючи на зазначені недоліки, окремі виробники розробили спеціальні технології, що демонструють ідеальне зчеплення з поверхнею навіть на снігу. Такі сучасні технології присутні в лінійках Michelin, Goodyear і інших відомих брендів.

Багато фахівців вважають за краще називати шини такого типу демісезонними: вони ідеальні в перехідний період, який іноді триває до середини зими. У більш морозні і сніжні місяці фахівці все ж рекомендують вибирати звичну якісну зимову гуму.

Тим же, хто зупинився в своєму виборі на всесезонне варіанті, варто ретельно розглянути всі моделі, представлені в продажу, і вивчити їхні технічні та експлуатаційні характеристики.

Сподобалося? Поділіться з друзями.
19 грудня 2018 р.