infoshina.ua
пошук
Пусто
Висока потужність, задній привід та сніг - немає проблем!

Висока потужність, задній привід та сніг - немає проблем!

Навіть при незначномуснігопаді можна помітити, наскільки складно стає пересуватися деяким автомобілям. Так, одного погляду на BMW 3-ї серії достатньо, щоб зрозуміти, що він застрягне в снігу навіть при маленькому нахилі, буксуючи через конфігурацію свого заднього приводу та широкі задні шини. Таким проблемним авто можна допомогти, правильно підібравши шини для сніжної погоди.

Як можуть шини допомогти автомобілю на снігу?

 

Можливо, найгіршим з таких автомобілів у снігових заметах буде E46 BMW M3 з розміром 255/35 на задніх шинах і діаметром коліс 19 дюймів. У них досить жорстка підвіска, а у комплекті SMG - оснащення на комп'ютерному управлінні, нечутливе до низького зчеплення із задніми колесами. Коротше кажучи, цей автомобіль може бути буквально непридатним, коли йде сніг, і власники таких машин часто вважають за краще змінювати їх на більш практичні моделі.

Що можна з цим зробити? Якщо ви досить добре знаєте про зимову гуму, відповідь прийде сам собою. Завдяки додатковим краям, широким канавкам для проходження по снігу та більш м'якого складу, що забезпечує еластичність за низьких температур, зимові шини можуть буквально кардинально змінити автомобіль не тільки в холодних умовах, але і на снігу і льоду.

Щоб довести це, експерти оснастили BMW M3 Michelin Pilot Alpin 4 і пройшли складний маршрут на свіжому, місцями глибокому снігу, досліджували особливості проходження поворотів, гальмування і прискорення. За результатами багатьох тестів і випробувань, це одні з найкращих зимових шин з надвисокими характеристиками з усіх, які з'явилися за останні роки на ринку. Задні шини 255/35 R19 оснащені прорізами для додаткового зчеплення, широким агресивним малюнком протектору і тривимірними блоками, що забезпечують додаткову стійкість на високій швидкості і різких поворотах.

Як працюють зимові шини?

На свіжому снігу, де М3 перетворився б на щось дещо більше, ніж дорогі сани на літніх шинах, машина без суєти дала хороше зчеплення, з невеликим проковзуванням між агресивними автоматичними перемиканнями передач. Навіть сильні зупинки і старт на ухилі неодноразово проходили безпечно. На деяких ділянках випробувального маршруту сніг був таким глибоким, що передній сплиттер діяв як снігоочисник, але машина все ще была у полному порядку. Гальмування на глибокому снігу і льоду було більш тривалим порівняно з мокрою дорогою. Але все ж навіть у таких умовах автомобіль був цілком керованим, особливо у порівнянні з літніми шинами в тих самих умовах.

Вологі дороги і легка сльота, навіть при -2, не склали проблеми - не відчувалося істотних відмінностей від мокрої дороги. А завдяки м'якому складу Pilot Alpin 4 забезпечує хороше зчеплення з асфальтом за температури нижче нуля.

За підсумками випробувань у різних умовах був зроблений такий висновок. Зимові   шини допоможуть вам залишитися мобільними за будь-яких умов, навіть якщо у вас непрактичний для цієї пори року автомобіль. Чи є у них недоліки? Так, їх декілька. У складних умовах, особливо на високих швидкостях, ви можете помітити незначну невпевненість у кермовому управлінні через додатковий руху блоків, яких немає на літніх шинах. Аналогічним чином високошвидкісні повороти можуть бути дещо нестабільними, знову ж таки, завдяки присадкуватому протектору.

Це більш ніж прийнятний компроміс, якщо врахувати, що ви використовуєте зимові шини у найхолодніші місяці року, коли їзда у 10 з 10 випадках не буде безпечною для літніх шин. Невпевненість і незначна нестабільність, виявлені на високій швидкості, компенсуються значно поліпшеним зчепленням за температур замерзання.

Якщо ви хочете, щоб ваш автомобіль з широкими колесами залишався придатним для використання у будь-яких умовах, фахівці рекомендують завжди використовувати зимові шини. Зокрема, Michelin Pilot Alpin 4, оскільки це вражаюча за своїми характеристиками зимова модель з ультрависокою продуктивністю.

 

Сподобалося? Поділіться з друзями.
14 лютого 2020 р.