У нас представлені товари багатьох торгових марок.
Вся продукція сертифікована, на неї поширюється офіційна гарантія від виробника.
Будь-який мотор (і бензиновий, і дизельний) потребує мастильної рідини, яка уповільнює знос контактуючих деталей. Масла можуть бути різними за складом і характеристикам, тому так важливо підібрати мастило, яке підходить для конкретного типу транспортного засобу.
Більшість двигунів легкових автомобілів споживають близько 100-200 мл автомастила за кожні - 15-20 тис. км. При цьому, разова доза заливки в мотор об'ємом 1,8-2,5 л повинна становити близько 3,5 л. Це актуально для вітчизняних авто. У двигуни іномарок заливають більше мастила - близько 4,3 л.
Заміна масла повинна проводитися регулярно через рівні проміжки часу. Для зручності автовласників масла продаються в різних по ємності каністрах: від бутлів менше 1 л до цистерн на 200 л.
За стандартом API все автомастила розділені на три категорії:
- мастила для бензинових двигунів;
- рідини для моторів на дизелі;
- масла, що дозволяють економніше використовувати бензин.
Про приналежність мастила до тієї чи іншої категорії можна судити по маркуванню. Мастила першої групи позначені буквою S, другої - літерою С, третьої - буквами ЕС.
Крім того, на етикетках можуть бути приведені індекси, які мають вигляд SM, SH, SG. Це вказівка якості мастила - чим далі друга буква від початку алфавіту, тим більш високі експлуатаційні характеристики має масло.
Також існують універсальні мастила, які підходять для різних типів авто (на бензинових і дизельних моторах). Вони маркуються двома літерами S/С.
Щоб правильно підібрати мастильну рідину для конкретного типу транспорту, потрібно вміти читати маркування на упаковці масла.
Згідно зі специфікацією ACEA (європейський стандарт), всі мастила розділені на групи:
- Для легкових авто, мікроавтобусів, фургонів, невеликих вантажівок.
- Матеріали з каталізаторами (відновлюють відпрацьовані гази).
- Для моторів на дизелі, які інтенсивно використовуються.
Крім того, існує поділ на 3 класи. Масла першого класу маркують буквами А / В, другого - С, третього - Е. Ці мастила призначені для бензинових двигунів, високофорсованих моторів (бензинові та дизельні) і для дизельних двигунів відповідно.
Є три параметра густини: SAE, API, ACEA.
За SAE виділяють три види - зимові (мають маркування W на каністрі), літні і всесезонні. Зимові діляться на шість класів: 0W, 5W, 10W, 15W, 20W, 25W, де цифра означає температуру, при якій потрібно використовувати масло. Літні масла мають 5 класів за температурним режимом - від 20 до 60. Всесезонні об`єднують характеристики зимових і літніх.
За API масла класифікуються за експлуатаційними властивостями двигуна: для бензинових, енергозберігаючих і дизельних.
За ACEA виділяють типи масел за видом транспортного засобу.
Скористайтеся системою фільтрів. В такому випадку тип масла буде визначено автоматично.
Масла виготовляють на синтетичный, напівсинтетичній і мінеральній основі.
Синтетичне - для всіх типів двигунів, відмінно працює в будь-яких температурних режимах, довго служить. Напівсинтетичне - для карбюраторних і інжекторних двигунів, підходить для холодів, не розшаровується. Мінеральне - для карбюраторних двигунів, використовується в поєднанні з присадками.
Скористайтеся системою фільтрів. В такому випадку тип масла буде визначено автоматично.
Виділяють моторні та трансмісійні масла.
Моторне використовується при змазуванні тертьових елементів і застосовується на передньопривідних і задньопривідних автомобілях, мостах, а так само для гідропідсилювача керма і в коробці передач.
Трансмісійне масло має підвищену в`язкість, використовується для коробок передач, роздавальних коробок, головних передач провідних мостів, зубчастих і ланцюгових передач всіх видів. Його не можна змішувати з моторним.
При виборі масла слід орієнтуватися на рекомендації автовиробника.
Скористайтеся системою фільтрів. В такому випадку тип масла буде визначено автоматично.
За типом двигуна розрізняють масла по API для бензинових (маркування S), дизельних (маркування C) і універсальні. Так, масло з маркуванням API SN / CJ - універсальне для бензинових і дизельних двигунів.
Скористайтеся системою фільтрів. В такому випадку тип масла буде визначено автоматично.
Задайте цей параметр за допомогою двох «повзунків» і побачите варіанти які підходять.
Масло 10w 30
Масло 10w 30 є універсальним напівсинтетичним мастильним матеріалом. Воно підходить для сучасних багатоклапанних бензинових і дизельних двигунів з гідрокомпенсаторами легкових автомобілів, мікроавтобусів, позашляховиків і легких вантажівок. Дане мастило підходить для застосування навіть в найбільш морозні дні зими, а також показує відмінні результати в умовах важкої експлуатації.
Особливості масла 10w 30
Даний мастильний матеріал може використовуватися на дизельних автомобільних двигунах, які були випущені після 1994 року, і експлуатувалися на дизельних паливах з вмістом сірки до 0,5%.
Дане моторне масло 10w30 є напівсинтетичним, тобто, у SAE 10w30 мінеральна основа, в яку додаються присадочні елементи.
Всі моторні масла класифікуються за сферою використання, тобто, по типу мотора, і по в'язкості. Стандарти, за якими виконується класифікація мастил, вважаються однаковими для всіх масел. Найбільш поширені класифікації SAE і API.
Маркування по SAE показує, наскільки та чи інша мастило в'язка і густа. Велика частина масел вважається універсальними. Це означає, що їх можна використовувати протягом усього року, вони показують високі характеристики як в зимовий, так і в літній сезон. Масла маркуються двома числами, буквою і дефісом. Буква свідчить про те, що мастило можливо заливати навіть при мінусовій температурі.
Області застосування даного моторного масла
Маркування 10w30 означає, що даний мастильний матеріал - всесезонний. Перша цифра вказує на низькотемпературну в'язкість. Чим вона менша, тим більше рідкої є мастило. 10w - означає, що мастило можна заливати при температурі вище, ніж мінус двадцять градусів. Друге число показує високотемпературну в'язкість.
Використовувати масло 10w 30 можна в тих випадках, коли температура менше плюс двадцяти п'яти градусів. Воно підходить для використання практично в будь-яких кліматичних умовах. Якщо автомобіль експлуатується при температурі менше мінус сорока градусів, потрібно заливати мастила, у яких перше число - 0. Чим більше рідким є мастило, тим краще вона підходить для холодних умов. Вона дає можливість зберігати елементи мотора від тертя і перегріву, а також допомагає в значній мірі скоротити витрату пального.
У маркуванні масел слід звертати увагу на літери латинського алфавіту - чим далі буква йде за алфавітом, тим краще якість мастила. Так, 10w30 API SJ може використовуватися в більш жорстких умовах, ніж SAE 10W30 API SF. Разом з тим, обидва типи даного масла призначені для двигунів на бензині. А ось CF 10w30 не підійде для бензинового силового агрегату, його використовують в моторах на дизелі.