infoshina.ua
пошук
Пусто
Auto Zeitung провів тест літніх шин UHP R19

Auto Zeitung провів тест літніх шин UHP R19

Експерти Auto Zeitung провели тести літніх покришок класу UHP в розмірі R19. В якості тестового авто був обраний Ford Focus ST з двигуном потужністю 280 кінських сил. Тести проводилися для шин Bridgestone Potenza Sport, Pirelli P Zero, а також для моделей від Continental, Goodyear і Michelin. До випробувань приєдналися також покришки бюджетного сегмента Giti, Falken, Kumho і Nexen. В якості спеціального «гостя» у випробуваннях брала участь всесезонка Michelin CrossClimate 2, одна з найсучасніших і ефективних шин цього типу.

Показники на сухому покритті

Швидкісний режим на сухій трасі був встановлений на рівні 100 км/ч. Всі шини, які брали участь у випробуваннях, показали відмінні результати. Найкоротшим виявився гальмівний шлях Континенталь – 31,6 метра, на останньому місці опинилася Гіті з показником 33,4 метра.

В ході тесту керованості всесезонна шина дещо відставала від літніх конкурентів. Однак на сухому покритті Мішлен показали стабільну і передбачувану поведінку, комфорт і відносно тиху їзду.

У показниках опору коченню кращими виявилися літні шини GITI. Continental, Goodyear і Michelin Pilot Sport 5 поряд з паливною економічністю показали оптимальне зчеплення. За підсумками «сухих» випробувань лідером стала шина Continental.

Мокра траса

Випробування на мокрій дорозі включали гальмування, керованість, аквапланування та стійкість при маневруванні на водній плівці. Беззаперечним переможцем за всіма параметрами стала модель від Bridgestone. Японська шина набрала 141 бал з можливих 150, показавши відмінні результати по кожній з дисциплін в цьому забігу. Однак в екстреному гальмуванні на воді Бріджстоун склала конкуренцію модель від Continental, показавши ідентичні з «японцем» 38,1 метра.

Другу сходинку розділили Goodyear і Pirelli, третю – Michelin Pilot Sport 5. У числі аутсайдерів залишилися Falken, Giti, Kumho і Nexen. Експерти визнали, що ці моделі показують гідні результати, але без явного лідерства.

Всесезонка Мішлен теж не показала вражаючих результатів. Виявилося, що покришка не може забезпечити досить впевнений рух на водній плівці і схильна до аквапалнированию.

Підсумки випробувань

В кінці випробувань турнірна таблиця виглядала наступним чином: лідери – Bridgestone і Continental; друге місце – Goodyear і Pirelli, а також Michelin; бронза – Falken, за якою експерти визнали лідерство в співвідношенні ціни і якості. В ар'єргарді опинилися Nexen, Kumho і Giti.

Гіті відзначилася економією енергії, ставши кращою в цьому показнику серед літніх шин. Однак висока ціна робить цю перевагу сумнівною. А ось всесезонка Мішлен не показала вражаючих результатів. Єдина її перевага - відносно впевнене управління на сухому асфальті. З іншого боку, Французькі шинники заявляють Michelin CrossClimate 2 Як всесезонку з зимовим ухилом, так що ці результати цілком очікувані.

Сподобалося? Поділіться з друзями.
07 липня 2023 р.