У нас представлені товари багатьох торгових марок.
Вся продукція сертифікована, на неї поширюється офіційна гарантія від виробника.
Будь-який мотор (і бензиновий, і дизельний) потребує мастильної рідини, яка уповільнює знос контактуючих деталей. Масла можуть бути різними за складом і характеристикам, тому так важливо підібрати мастило, яке підходить для конкретного типу транспортного засобу.
Більшість двигунів легкових автомобілів споживають близько 100-200 мл автомастила за кожні - 15-20 тис. км. При цьому, разова доза заливки в мотор об'ємом 1,8-2,5 л повинна становити близько 3,5 л. Це актуально для вітчизняних авто. У двигуни іномарок заливають більше мастила - близько 4,3 л.
Заміна масла повинна проводитися регулярно через рівні проміжки часу. Для зручності автовласників масла продаються в різних по ємності каністрах: від бутлів менше 1 л до цистерн на 200 л.
За стандартом API все автомастила розділені на три категорії:
- мастила для бензинових двигунів;
- рідини для моторів на дизелі;
- масла, що дозволяють економніше використовувати бензин.
Про приналежність мастила до тієї чи іншої категорії можна судити по маркуванню. Мастила першої групи позначені буквою S, другої - літерою С, третьої - буквами ЕС.
Крім того, на етикетках можуть бути приведені індекси, які мають вигляд SM, SH, SG. Це вказівка якості мастила - чим далі друга буква від початку алфавіту, тим більш високі експлуатаційні характеристики має масло.
Також існують універсальні мастила, які підходять для різних типів авто (на бензинових і дизельних моторах). Вони маркуються двома літерами S/С.
Щоб правильно підібрати мастильну рідину для конкретного типу транспорту, потрібно вміти читати маркування на упаковці масла.
Згідно зі специфікацією ACEA (європейський стандарт), всі мастила розділені на групи:
- Для легкових авто, мікроавтобусів, фургонів, невеликих вантажівок.
- Матеріали з каталізаторами (відновлюють відпрацьовані гази).
- Для моторів на дизелі, які інтенсивно використовуються.
Крім того, існує поділ на 3 класи. Масла першого класу маркують буквами А / В, другого - С, третього - Е. Ці мастила призначені для бензинових двигунів, високофорсованих моторів (бензинові та дизельні) і для дизельних двигунів відповідно.
Є три параметра густини: SAE, API, ACEA.
За SAE виділяють три види - зимові (мають маркування W на каністрі), літні і всесезонні. Зимові діляться на шість класів: 0W, 5W, 10W, 15W, 20W, 25W, де цифра означає температуру, при якій потрібно використовувати масло. Літні масла мають 5 класів за температурним режимом - від 20 до 60. Всесезонні об`єднують характеристики зимових і літніх.
За API масла класифікуються за експлуатаційними властивостями двигуна: для бензинових, енергозберігаючих і дизельних.
За ACEA виділяють типи масел за видом транспортного засобу.
Скористайтеся системою фільтрів. В такому випадку тип масла буде визначено автоматично.
Масла виготовляють на синтетичный, напівсинтетичній і мінеральній основі.
Синтетичне - для всіх типів двигунів, відмінно працює в будь-яких температурних режимах, довго служить. Напівсинтетичне - для карбюраторних і інжекторних двигунів, підходить для холодів, не розшаровується. Мінеральне - для карбюраторних двигунів, використовується в поєднанні з присадками.
Скористайтеся системою фільтрів. В такому випадку тип масла буде визначено автоматично.
Виділяють моторні та трансмісійні масла.
Моторне використовується при змазуванні тертьових елементів і застосовується на передньопривідних і задньопривідних автомобілях, мостах, а так само для гідропідсилювача керма і в коробці передач.
Трансмісійне масло має підвищену в`язкість, використовується для коробок передач, роздавальних коробок, головних передач провідних мостів, зубчастих і ланцюгових передач всіх видів. Його не можна змішувати з моторним.
При виборі масла слід орієнтуватися на рекомендації автовиробника.
Скористайтеся системою фільтрів. В такому випадку тип масла буде визначено автоматично.
За типом двигуна розрізняють масла по API для бензинових (маркування S), дизельних (маркування C) і універсальні. Так, масло з маркуванням API SN / CJ - універсальне для бензинових і дизельних двигунів.
Скористайтеся системою фільтрів. В такому випадку тип масла буде визначено автоматично.
Задайте цей параметр за допомогою двох «повзунків» і побачите варіанти які підходять.
Найкращі масла 5W-30 для бензинових двигунів
За рахунок того, що двигун внутрішнього згоряння складається з багатьох різних елементів, які постійно стикаються один з одним, автомасло є необхідною складовою його нормальної роботи. Якби не було мастильної рідини, деталі агрегату швидко стерлися б або деформувалися. Технічна рідина або олія формує на поверхні елементів тонкий шар масляної плівки і таким чином захищає їх від стирання.
Більш того, сучасні олії, що розробляються різними виробниками, виконують цілу низку інших, надзвичайно важливих функцій:
- підвищують продуктивність роботи двигуна;
- збирають і виводять із робочої зони дрібнодисперсні частки;
- захищають металеві елементи від корозії;
- регулюють внутрішню температуру двигуна (запобігають його перегріву при інтенсивній роботі).
Підсумувавши, можна сказати, що мастильні рідини продовжують термін служби автомобільного двигуна.
Машинна олія 5W-30 для бензинового двигуна
Підбираючи нову мастильну рідину, потрібно розуміти, що кожен продукт є максимально ефективним у певних умовах. Виробники створюють різні формули, використовують ті чи інші матеріали, а також використовують унікальні технології, щоб надати товарам конкретні властивості.
Тому на сайті Інфошина впроваджено цілу систему фільтрів. Ви можете швидко відсортувати асортимент та отримати вибірку тільки тих олій, характеристики яких задовольняють запит. На цій сторінці зібрані оливи в'язкістю 5w30, призначені для заливання в бензинові двигуни. Рівень їхньої густоти дозволяє автомобілісту використовувати масло при температурі від -25 до +25 градусів за Цельсієм.
Моторна олія 5w30 бензин може бути синтетичною, напівсинтетичною або мінеральною. Зверніть увагу на цей параметр, коли вибиратимете мастило. Синтетику експерти рекомендують власникам нових потужних транспортних засобів. Такі олії дуже активно видаляють нагар і кіптяву, а також формують стійку плівку. Тому періоди між відвідуваннями автосервісу стануть тривалішими.
Мінеральні олії мають найнижчу ціну, а за рахунок щадного впливу на зношений метал відмінно підходять для догляду за авто з пробігом. Напівсинтетика є компромісним варіантом – доступна вартість та гідні експлуатаційні властивості.